GOT lijkt me ook niksquote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
breaking bad lijkt me geen flikker aan dus ga ik ook niet aan beginnen net als game of thrones
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel nee, veel te veel aandacht voor die jongen.
Wacht. Een 'professionele' LARP'er die geen GoT kijkt. Wat is er mis met jou?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
breaking bad lijkt me geen flikker aan dus ga ik ook niet aan beginnen net als game of thrones
Dean en Sam :squote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
En supernatural is mijn guilty pleasurehence de UI
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
quote:
jeetjequote:Op donderdag 17 april 2014 15:43 schreef essnhills het volgende:
GoT heb ik aan het begin gekeken. Vond er geen donder aan.
ieh mensen met verschillende meningenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
jeetje
doe effe normaal wil je
do it, faggotquote:Op donderdag 17 april 2014 15:44 schreef Typisch het volgende:
het is maar goed dat ik mijzelf heb voorgenomen niet te noten (buiten WK)
jullie komen goed weg hier
voel je je weer genotezaakt ja?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:44 schreef Typisch het volgende:
Goede tt aanpassingquote:Op donderdag 17 april 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
jeetje
doe effe normaal wil je
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voel je je weer genotezaakt ja?
[..]
In Scandinavië maken ze sowieso goede dingen. Films ook. Ik vond de Zweedse variant van Girl with a dragon tattoo ook beter. Als ik mij niet vergis in de titelquote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
Net zoals de vele goede Scandinavische series
quote:
ohnoes! Kwam er bijna een einde aan mijn positieve notes streak!quote:Op donderdag 17 april 2014 15:44 schreef Typisch het volgende:
mijn grap tegen mij gebruikenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
nymphomaniac is toch ook van diezelfde he? heb je die al gezien?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Scandinavië maken ze sowieso goede dingen. Films ook. Ik vond de Zweedse variant van Girl with a dragon tattoo ook beter. Als ik mij niet vergis in de titel
[..]
De milennium trilogie iddquote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Scandinavië maken ze sowieso goede dingen. Films ook. Ik vond de Zweedse variant van Girl with a dragon tattoo ook beter. Als ik mij niet vergis in de titel
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |