quote:Op donderdag 17 april 2014 15:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga nog een uurtje wat doen
[ afbeelding ]
succes.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
ahquote:Op donderdag 17 april 2014 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dit is een serie typisch
Oke is goed.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. We doen uiteindelijk toch samen boodschappen. Als je een product vreemd geplaatst vindt (Gehakt tussen de wijn of zo) zie het als een hint.
Succesquote:Op donderdag 17 april 2014 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Vikings, skklquote:
ik weetquote:Op donderdag 17 april 2014 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
serie en skyrim heeft niks op deze
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
Walter Bishop.
bazen quote in dezen spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke Spoiler niet bestemd voor LR
LR NIET KLIKKEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2014 16:02:49 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet
maar in die post stond ongeveer net zoveel onzin als in jouw uitleg waarom suits niet leuk is
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
LR NIET KLIKKEN!moet je wel goede tags gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
[/spoier]quote:Op donderdag 17 april 2014 16:03 schreef essnhills het volgende:
Wat schreef ik eigenlijk dan?Ik had zelf nog niet de kans gehad ze te verbeteren
Neequote:Op donderdag 17 april 2014 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat je het opzettelijk deed
wiequote:Op donderdag 17 april 2014 16:05 schreef JanCees het volgende:
Ik weet wel dat Walter White dood gaat.
vrij persoonlijk jaquote:Op donderdag 17 april 2014 16:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij kent Ron?
Ik snap de Feyenoordkliek niet meer.
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
LR NIET KLIKKEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leuke is dat nu ik dit bericht quote ik de spoiler alsnog lees. Het is dat ik besluit eroverheen te lezen (Enkel het woord LSD bleef hangen)
Nu is LSD in de serie Fringe nou niet echt een heel grote spoiler..quote:Op donderdag 17 april 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Het leuke is dat nu ik dit bericht quote ik de spoiler alsnog lees. Het is dat ik besluit eroverheen te lezen (Enkel het woord LSD bleef hangen)
ze zijn constant aan de drugs daarquote:Op donderdag 17 april 2014 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu is LSD in de serie Fringe nou niet echt een heel grote spoiler..
Jup.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ze zijn constant aan de drugs daar
Met haar verven kan ik je helaas niet verder helpenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:09 schreef essnhills het volgende:
Even een compleet ongerelateerd topic. Ik heb op internet een 'recept' gevonden om je haar te verven met thee. Ik ga van het weekend pogen met zwarte thee mijn moeders haar weer donker te verven
Ik ook niet eigenlijk. Ik heb mijn haar nog nooit geverfd.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Met haar verven kan ik je helaas niet verder helpendaar heb ik geen verstand van
Beetje Fringe stijl dit hoor. Je moeder als testobject gebruiker voor een dusdanig gek experiment.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:09 schreef essnhills het volgende:
Even een compleet ongerelateerd topic. Ik heb op internet een 'recept' gevonden om je haar te verven met thee. Ik ga van het weekend pogen met zwarte thee mijn moeders haar weer donker te verven
Ach, ik hoef haar niet te injecteren met LSDquote:Op donderdag 17 april 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje Fringe stijl dit hoor. Je moeder als testobject gebruiker voor een dusdanig gek experiment.
Ik ook niet, alhoewel mensen me wel vragen of ik het gedaan hebquote:Op donderdag 17 april 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk. Ik heb mijn haar nog nooit geverfd.
Waarom vragen ze dat dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ook niet, alhoewel mensen me wel vragen of ik het gedaan heb
Ik heb van mezelf donkerblond haar in de zomer iets lichter meestal.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom vragen ze dat dan?
Naja, ik heb het wel een keertje 'geverfd' met van die sprayverf die er na 1 keer wassen weer volledig uit zijn. Dat was voor een goed doel though. Fancy Fair op school, ieder jaar georganiseerd door Atheneum 5 en iedereen uit dat jaar moet dan ook 'iets' doen.
Wij hadden in een kast op school een hele voorraad van die bussen gevonden en gevraagd of we die mochten gebruiken, om vervolgens op lichtelijk agressieve wijze mensen 'over te halen' hun haar te laten spuitenIn sommige gevallen ook wel andersom. Mensen laten betalen om NIET door ons te worden bespoten bijvoorbeeld
Mensen die je altijd meteen aankijken alsof je een of andere mutant bent zijn irritant.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb van mezelf donkerblond haar in de zomer iets lichter meestal.
maar in mijn kruin heb ik last van een pigment tekort dus dat is bijna wit. Mensen denken dan per definitie dat ik mijn haar verf en dus raar ben omdat ik alleen dat plukje geverfd zou hebben. Als je ze dan vertelt dat je het niet verft kijken ze je ongelovig aan
Ik werk in het grimeteam bij een theater daar gebruiken we die spraycans nog wel eens om iemand grijs te maken, maar dat is het dan ook welvalt ook niet echt onder verven
Het is er ook zo uit, niet zo huilie doen mensen of gewoon dokkenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mensen die je altijd meteen aankijken alsof je een of andere mutant bent zijn irritant.
Nee ik vind het ook niet echt onder verven vallen nee![]()
Wij hadden gewoon ons groepje allemaal ondergespoten in alle kleuren van de regenboog omdat mensen je dan iig niet kunnen afpoeieren met 'Ja, ik wel en jijzelf niet zeker?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het is er ook zo uit, niet zo huilie doen mensen of gewoon dokkenHaha precies, en het is niet zo alsof de fancy fair op onze school niet bekend staat om zulke dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je maar niet komen
![]()
Ik ben ook wel eens een beetje raar
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha precies, en het is niet zo alsof de fancy fair op onze school niet bekend staat om zulke dingenMoet je maar niet komen
![]()
Nee joh. Enkel het dwangmatig dozen moeten openen is soms ietwat onpraktischquote:Op donderdag 17 april 2014 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha precies, en het is niet zo alsof de fancy fair op onze school niet bekend staat om zulke dingenMoet je maar niet komen
![]()
Ssstquote:Op donderdag 17 april 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Enkel het dwangmatig dozen moeten openen is soms ietwat onpraktisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |