Spullen in verhuisdozen doen en aan een sollicitatie opdracht werken. Weinig pasen voor mij dusquote:Op donderdag 17 april 2014 15:01 schreef Koelkastje het volgende:
Dus, wat doen jullie met de paasdagen?
werkenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:01 schreef Koelkastje het volgende:
Op de racefiets naar Zeeland.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:01 schreef Koelkastje het volgende:
Knopen leggen!quote:Op donderdag 17 april 2014 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb het "doel" van scouting nooit begrepen. Ben ik nu raar?
Ik zie altijd relatief veel "emo's" en andere alternatievelingen bij de scouting. Is dit dan niet een gevalletje de kat op het spek binden?quote:
Jup.. weekend!quote:Op donderdag 17 april 2014 16:56 schreef Uncle het volgende:
enne...
(even van facebook gejat)
[..]
[ afbeelding ]
Bij de meeste bedrijven is dat om de 5 jaar toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef Ouwesok het volgende:
Eindelijk na weet ik hoeveel jaar weer eens vrij op goede vrijdag
[ afbeelding ]
Niet meer. Tot mijn 18e een geweldige tijd gehadquote:Op donderdag 17 april 2014 15:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zit jij op scouting trouwens?
Heeft m'n opa ookquote:Op donderdag 17 april 2014 18:14 schreef Susteren het volgende:
Knoop doorgehakt en eindelijk een keuze gemaakt op horlogegebied!
Tissot Le Locle it is!
[ afbeelding ]
Geen Maurice Lacroix uitzoekenquote:Op donderdag 17 april 2014 18:14 schreef Susteren het volgende:
Tissot Le Locle it is!
[ afbeelding ]
Leuk hoor ik ben tot een paar maanden terug rowan sherpa leiding geweest. Nu doe ik vooral nog landelijke activiteiten begeleiden :-)quote:Op donderdag 17 april 2014 18:10 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Niet meer. Tot mijn 18e een geweldige tijd gehad!
Tijd terug nog wel een keer vrijwillig foto's gemaakt voor mijn broer van de welpen groep waar hij leiding is. Mooi om te zien hoe die kinderen zich helemaal uitleven!
HIT? Waar ga je heen?quote:
Ga eens snel terug naar LIF...quote:Op donderdag 17 april 2014 18:14 schreef Susteren het volgende:
Tissot Le Locle it is!
[ afbeelding ]
Ik moet morgen ook nog werken...quote:Op donderdag 17 april 2014 18:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bij de meeste bedrijven is dat om de 5 jaar toch?
Nee, da's bevrijdingsdag dat eens in de vijf jaar een nationale feestdag isquote:Op donderdag 17 april 2014 18:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bij de meeste bedrijven is dat om de 5 jaar toch?
Nou, dan weet je wel hoe laat het isquote:Op donderdag 17 april 2014 18:14 schreef Susteren het volgende:
Tissot Le Locle it is!
[ afbeelding ]
* Xilantof zoekt de post-inplan-functiequote:Op donderdag 17 april 2014 20:21 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik verwacht wel morgenvroeg om 06:12 een "Mogguh" in dit topic!
Geniet van je vrije dagquote:Op donderdag 17 april 2014 20:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
* Xilantof zoekt de post-inplan-functie
Grmblquote:Op donderdag 17 april 2014 20:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat wordt in elk geval uitslapen!
Da's toevallig, ik ook op paaszaterdag. Werd nog gevraagd voor de paasmaandag maar heb dat kunnen afhouden. Morgen wel vrij (voordeel als je Duitsland doet) dus vanavond een concertshoot in een kelder. En zondag uiteraard fietsdag.quote:
Wiebeldak dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Vervelend als je na jaren je username probeert te veranderen voor Xbox live. Er komt een xbox one van het weekend dus ik dacht. Nieuwe xbox, nieuwe username maar echt alles wat ik in mijn hoofd heb is al bezet.
Haha ja daar dacht ik ook nog aan maar ik probeer het Engels te houden.quote:
Quote mezelf ipv edit. Ach ja het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:05 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha ja daar dacht ik ook nog aan maar ik probeer het Engels te houden.
Wiggleroof
Ps. Bijna lang weeeeeeekend. Alleen jammer dat ik uitgerend vandaag na 5 uur moet laden. Hoop dat er niet al te veel staat en dat de DHL op tijd komt.
Volgens mij is er iemand aan het uitslapen geweest......quote:Op donderdag 17 april 2014 20:21 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik verwacht wel morgenvroeg om 06:12 een "Mogguh" in dit topic!
quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:33 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand aan het uitslapen geweest......
quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:33 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand aan het uitslapen geweest......
Mogguh!quote:
Kudos trouwens voor je pic van Timmerfrans. Zak hooi om op de foto te zetten (I know...), maar het is je geluktquote:
Joh, wees blij dat het aankomt... Post is ongeveer 60% wat afgeleverd wordt! Andere bezorgtoko's zijn trouwens nog slechter hoor. Had aangegeven dat het ook bij de buren afgegeven mocht worden. Deden ze niet want mijn directe buren waren niet thuis en bij de andere 20 hebben ze niet gebeld, want dat zijn geen 'buren' he...quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Post NL kan ook aan het gas. Ik geef duidelijk aan bij een zending dat als ik niet thuis ben ALLEEN BIJ 27B AFLVEREN. En wat doen ze, ze leveren het bij 29B af die morgen pas weer thuis zijn. G|oed geregeld.
Tnx!quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:04 schreef freud het volgende:
[..]
Kudos trouwens voor je pic van Timmerfrans. Zak hooi om op de foto te zetten (I know...), maar het is je gelukt
Sorry, ik bedoel de Sigma 35 1.4 voor Canon mount die inmiddels al anderhalf jaar te koop isquote:
Mooie lens, Sigma is met primesquote:Op maandag 21 april 2014 17:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel de Sigma 35 1.4 voor Canon mount die inmiddels al anderhalf jaar te koop is!
Nee, maar heb er wel mee geschoten en heb zelf de fish.quote:
Hoe vond je de lens als ik vragen mag (de 35 bedoel ik dan he)? Is ie zo scherp als iedereen beweert?quote:Op maandag 21 april 2014 20:13 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, maar heb er wel mee geschoten en heb zelf de fish.
wat?quote:Op maandag 21 april 2014 20:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo dat was de hit van dit jaar weer.
Hij was wijd open wel soft, maar op 2.8 al heerlijk scherp. Geen probleem verder, aangezien ik portretten eigenlijk altijd op minimaal f4 schiet. Op mijn 7d was het echter te weinig groothoek meer. Op een FF is het te gebruiken, maar op crop imo minder. Ben zelf meer fan van 24mm prime.quote:Op maandag 21 april 2014 20:47 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hoe vond je de lens als ik vragen mag (de 35 bedoel ik dan he)? Is ie zo scherp als iedereen beweert?
Dan had je gewoon een slecht exemplaar want de mijne (Nikon mount) is ragscherp op 1.4!quote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef freud het volgende:
[..]
Hij was wijd open wel soft, maar op 2.8 al heerlijk scherp
Niet in de hoeken verwacht ikquote:Op dinsdag 22 april 2014 06:47 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dan had je gewoon een slecht exemplaar want de mijne (Nikon mount) is ragscherp op 1.4!
Voor mij ook belangrijk want als ik een 35 op f4 wil schieten fan heb ik al een 24-70mm
Fietsen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:29 schreef Ynske het volgende:
Lol, ik moet gaan werken maar kan niet weg, afvalverwerkingswagen is kapot en heeft mn auto geblokkeerd
als dat een optie was geweest had ik dat graag gedaanquote:
Ten eerste doe ik niet aan rode randjesquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:36 schreef freud het volgende:
[..]
Niet in de hoeken verwacht ik. En de 35mm op 35 f4 is scherper dan je 24-70 op f4 hoor. Testjes gedaan en all. De 50 1.8 was op f4 al net zo scherp als de 24-70L.
Helderrrrrrrr!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ten eerste doe ik niet aan rode randjesIets met Nikon enzo...
En als ik mijn opmerking mag herformuleren:
Pixelpeeperij is niet aan mij besteedMijn 35mm is scherp, ook in de hoeken, ook op 1.4, of dat scherper of minder scherp is dan mijn 24-70 op welk diafragma dan ook interesseert mij weinig. Ik heb een 1.4 voor de 1.4 look. Ik schiet mijn 35mm dan ook vrijwel alleen maar op 1.4
Dat maakt randscherpte ook minder een issue, omdat met zo'n beperkte DOF de randen vrijwel altijd buiten focus vallen. In de foto's waar dat niet het geval is heb ik nooit problemen gezien met randscherpte. Maar misschien is zo dat als je problemen zoekt, je ze altijd gaat vinden, ik zoek er dus niet naar
![]()
Liever had ook ik overigens een 24mm gehad maar de Nikon is aan de dure kant, een Sigma 24 is er (nog) niet.
Wij hebben ook geschilderd afgelopen weekendquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:20 schreef freud het volgende:
[..]
Helderrrrrrrr!
On another note: schilderen ronde 1 zit er op. Ventilator op de oppervlakten en dan aan het einde van de middag laag 2 erover. Zijn van die k*tklussen die je jaren uitstelt...
Met planken wordt de dumpstapel anders, nooit minderquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:13 schreef Uncle het volgende:
[..]
Wij hebben ook geschilderd afgelopen weekendEn de berging opgeruimd, en planken opgehangen zodat het minder een dumpstapelhok wordt. Hopelijk
Ik binnenkort ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:13 schreef Uncle het volgende:
[..]
Wij hebben ook geschilderd afgelopen weekendEn de berging opgeruimd, en planken opgehangen zodat het minder een dumpstapelhok wordt. Hopelijk
Sssssst!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:27 schreef freud het volgende:
[..]
Met planken wordt de dumpstapel anders, nooit minder
Jawel hoor, bij de gesloten topicsquote:Op woensdag 23 april 2014 08:39 schreef Uncle het volgende:
Feitjes kennis: Wisten jullie trouwens dat er voor het eerst in 273 maanden en 8 dagen niet één open topic in FOT! staat met Susteren als TS!! Historisch!!
quote:Op woensdag 23 april 2014 08:39 schreef Uncle het volgende:
Feitjes kennis: Wisten jullie trouwens dat er voor het eerst in 273 maanden en 8 dagen niet één open topic in FOT! staat met Susteren als TS!! Historisch!!
Welk deel van open topic moeten we nog een keer rustig uitleggenquote:Op woensdag 23 april 2014 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel hoor, bij de gesloten topics
Uncle heeft net zijn post aangepastquote:Op woensdag 23 april 2014 08:53 schreef freud het volgende:
[..]
Welk deel van open topic moeten we nog een keer rustig uitleggen![]()
Goeiemorgen kano
quote:Op woensdag 23 april 2014 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uncle heeft net zijn post aangepast
sssstquote:
Zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 23 april 2014 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uncle heeft net zijn post aangepast
Bewijs het tegenovergestelde maar!quote:
Alleen blauwe mannetjes kunnen dat bewijzenquote:Op woensdag 23 april 2014 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bewijs het tegenovergestelde maar!
Hoe kan je al 18 maanden geen aangifte hebben gedaan danquote:Op woensdag 23 april 2014 14:06 schreef Merlijn het volgende:
Gloeiende gloeiende...
Ik moet aangifte omzetbelasting doen, maar het wordt me een beetje onmogelijk gemaakt. Mijn account is geblokkeerd omdat ik 18 maanden niet heb ingelogd. Nu vraagt mijn boekhouder de inloggegevens en kan hij dus geen aangifte indienen. Belastingdienst geeft geen krimp en doet gewoon 10 werkdagen voor het versturen van 2 enveloppen met nieuwe gegevens, terwijl ze gewoon het account moeten unlocken...
Mijn aangifte is dus hoe dan ook te laat...
* Merlijn is pissed
Mijn vorige onderneming is gestopt in 2011. Mijn huidige gestart 01-2014.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hoe kan je al 18 maanden geen aangifte hebben gedaan dan
Jij denkt ook dat ik niets anders te doen heb hequote:
Ik had dat wel even eerder gecontroleerd. Je weet zelf ook dat accounts kunnen verlopenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat ik niets anders te doen heb he
Ah, je bedoelt mijn belastingdienst-perikelen? Ik heb het account nooit nodig gehad, mijn boekhouder regelde dat altijd. Daarvoor werdt'ie betaald. Nu ben ik gewisseld van boekhouder en komt dat de kop op steken.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had dat wel even eerder gecontroleerd. Je weet zelf ook dat accounts kunnen verlopen
Ah ok. Nou ja handig voor een evt. volgende keer?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt mijn belastingdienst-perikelen? Ik heb het account nooit nodig gehad, mijn boekhouder regelde dat altijd. Daarvoor werdt'ie betaald. Nu ben ik gewisseld van boekhouder en komt dat de kop op steken.
Wellicht vrijdagavond laat nog even richting mijn ouders, kijken of mijn Pa inmiddels geen roze olifantjes meer ziet. (is voor de tweede keer geopereerd aan een dubbele hernia met verlammingsverschijnselen)...quote:Op woensdag 23 april 2014 15:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vroeg al eerder of iemand nog leuke plannen heeft. Maar blijkbaar niemand.
Ik ga van het weekend naar Texel
Olympisch Stadionquote:
tnx, maar eeeh EFF foto's zegt me echt helemaal niksquote:Op woensdag 23 april 2014 16:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik wou je even complimenteren met je EFF foto's
oh dan ben ik in de war met iemand andersquote:Op woensdag 23 april 2014 16:47 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
tnx, maar eeeh EFF foto's zegt me echt helemaal niks
ben je weer terug in nl?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:49 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ait, naja, ik ben ergens anders in adam ;p
OneStopDigital?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
Binnen
Blijf me verbazen over die snelheid van bezorgen..
Nogal. Mijn eerste bestelling (maandagavond) werd gecanceld omdat ik hem in Australische Dollars had besteld (scheelt toch weer 9 euro), dus uiteindelijk dinsdagochtend besteld. Iets meer dan 30 uur later had ik hem in m'n knuistjes. Nu even aan het spelenquote:Op woensdag 23 april 2014 18:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Die jongens zijn inderdaad erg vlot!
Neequote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
KLB / Zure buren willen kankerpatiënten weg hebben
Vertel eensWat heb jij met Fleur
Qua geluid, of ook qua opzet, looppaden, bar, etc?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
In de nieuwe Tivoli geweest gisteren, toffe nieuwe zaal
Je kan volgens mij al vooraf een verlenging aanvragen. En dat gezeik met die aangifte ken ik. Door een storing kreeg ik ineens een boete aan mijn broek dat ik geen aangifte had gedaan. Na insturen van een screenshot bleek dat na een site update, Chrome niet meer ondersteund werd met een POST commando... Advies was om toch de boete maar te betalen, en het dan later terug te vragen. Dacht het niet he...quote:Op woensdag 23 april 2014 15:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt mijn belastingdienst-perikelen? Ik heb het account nooit nodig gehad, mijn boekhouder regelde dat altijd. Daarvoor werdt'ie betaald. Nu ben ik gewisseld van boekhouder en komt dat de kop op steken.
Ik heb het bedrag al overgeboekt met kenmerk, dan is dat alvast geregeld. Wanneer de gegevens binnen zijn stuur ik ze meteen door, hopelijk zijn we dan nog op tijd. In elk geval mijn best op gedaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:26 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan volgens mij al vooraf een verlenging aanvragen. En dat gezeik met die aangifte ken ik. Door een storing kreeg ik ineens een boete aan mijn broek dat ik geen aangifte had gedaan. Na insturen van een screenshot bleek dat na een site update, Chrome niet meer ondersteund werd met een POST commando... Advies was om toch de boete maar te betalen, en het dan later terug te vragen. Dacht het niet he...
Sterkte!
Pfff. Tijd moet ik hebben !quote:Op donderdag 24 april 2014 10:49 schreef Puala het volgende:
Nog fotters uit noord holland die interesse hebben om dat kinderen op de foto te zetten?
FOT / Fotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XIV
Mis je me nu alquote:Op donderdag 24 april 2014 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Over tijd gesproken. Wanneer spreken wij weer eens af?
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tijd is dat wat zo razendsnel voorbij schiet?
Nee joh, ik heb zeeën van tijd!!quote:Op donderdag 24 april 2014 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Uiteraardquote:
Soms kruipt ie juistquote:Op donderdag 24 april 2014 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
UiteraardEn als ik nu aanvraag heb je vast in juni wel een keer tijd
En dan is t ineens al heel lang geleden!
24 mei komen er 20 man spelletjes spelen bij mij thuis, dus dat lukt al nietquote:Op donderdag 24 april 2014 11:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]September... Tenzij je nog wilt gaan urbexen met twee op sleeptouw 24 mei.
Soms, maar echt niet altijd. Vandaag mag bijv. ook wel heel snel ten einde zijn, maar het is pas 11 uur geweestquote:Op donderdag 24 april 2014 11:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Op vrijdag middag meestalmaar voor de rest pff time flyes
Met 20 man kun je best verstoppertje spelen in Fort de la Cquote:Op donderdag 24 april 2014 11:10 schreef Puala het volgende:
[..]
24 mei komen er 20 man spelletjes spelen bij mij thuis, dus dat lukt al niet
Lijkt me ergens wel geniaalquote:Op donderdag 24 april 2014 11:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Met 20 man kun je best verstoppertje spelen in Fort de la C
Ben vandaag vooral erg moe.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Soms, maar echt niet altijd. Vandaag mag bijv. ook wel heel snel ten einde zijn, maar het is pas 11 uur geweest
Eckte Fok!kers komen niet van hun zolderkamerquote:Op donderdag 24 april 2014 11:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het recept voor ons Fokkers http://www.speld.nl/2014/(...)aar-je-niemand-kent/
Ik ben geen ecktequote:Op donderdag 24 april 2014 11:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Eckte Fok!kers komen niet van hun zolderkamer
Nou ja, dan weet je wat je te doen staatquote:Op donderdag 24 april 2014 12:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus morgen schijnt het rokjesdag te worden
Jaquote:Op donderdag 24 april 2014 13:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nou ja, dan weet je wat je te doen staat
Neequote:Op donderdag 24 april 2014 13:13 schreef Flipmoehoe het volgende:
aangezien dit FOT is.... Foto's ervan
Krijg jij pics van mij in wielrenpakjequote:
Snel wat extra sokken in het kruis.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg jij pics van mij in wielrenpakje
En de banaan dan in mijn schoenquote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Snel wat extra sokken in het kruis.
Dan zeker nietquote:Op donderdag 24 april 2014 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg jij pics van mij in wielrenpakje
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En de banaan dan in mijn schoen
Ja maar fietspakjesquote:Op donderdag 24 april 2014 13:41 schreef Flipmoehoe het volgende:
van Kano en mij in fietspak dan!
heb alleen niet van die gladgeschoren beentjes als Kano
Wat is het verschil met een strakke hardloopoutfit ?quote:
Samen op de foto? Glanzend van het zweet met een beetje modder? Als T-P daar niet vrolijk van kan worden weet ik 't ook niet meer....quote:Op donderdag 24 april 2014 13:41 schreef Flipmoehoe het volgende:
van Kano en mij in fietspak dan!
heb alleen niet van die gladgeschoren beentjes als Kano
Niks, maar ook daar heb ik al eens mijn mening over gegevenquote:Op donderdag 24 april 2014 13:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een strakke hardloopoutfit ?
Strakke sportkleding is net als korte rokjes... zolang er iets moois in zit kan iedereen het waarderenquote:Op donderdag 24 april 2014 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niks, maar ook daar heb ik al eens mijn mening over gegeven
Daar verschilt onze mening dan overquote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef Uncle het volgende:
[..]
Strakke sportkleding is net als korte rokjes... zolang er iets moois in zit kan iedereen het waarderen
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef Uncle het volgende:
[..]
Strakke sportkleding is net als korte rokjes... zolang er iets moois in zit kan iedereen het waarderen
als ik vrouw was.. dan wist ik het wel!quote:Op donderdag 24 april 2014 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Samen op de foto? Glanzend van het zweet met een beetje modder? Als T-P daar niet vrolijk van kan worden weet ik 't ook niet meer....
Zelfs als gezonde hetero man krijg ik het er warm vanquote:Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
als ik vrouw was.. dan wist ik het wel!
--> KPDquote:Op donderdag 24 april 2014 14:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb wel een goed plaatje gevonden van een vent op een fietsvrees alleen dat ik die niet op fok mag plaatsen.
Toch niet stiekem in kano zijn prive foto's zitten neuzen??quote:Op donderdag 24 april 2014 14:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb wel een goed plaatje gevonden van een vent op een fietsvrees alleen dat ik die niet op fok mag plaatsen.
Oh was dat hetquote:Op donderdag 24 april 2014 14:09 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Toch niet stiekem in kano zijn prive foto's zitten neuzen??
haha ik zag volgens mij idd laatst een foto van hem met zo'n ding opquote:Op donderdag 24 april 2014 14:17 schreef Uncle het volgende:
Kano koerst met een klakske dus is sowieso een baas!
Neh. Fietskleding is en blijft redelijk homofiel en niet echt flaterend wanneer gedragen niet op de fiets. Zelfs met goddelijk lichaam.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef Uncle het volgende:
[..]
Tsja, de gemiddelde hipster ziet er homoseksueler uit dan een willekeurige afgetrainde fietser in strakke kleding mèt tijdloze zeemquote:Op donderdag 24 april 2014 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neh. Fietskleding is en blijft redelijk homofiel en niet echt flaterend wanneer gedragen niet op de fiets. Zelfs met goddelijk lichaam.
Geluid en opzet is prima, het is alleen nog een beetje de kinderziektes eruit werken. Iedereen blijft nu beetje bij het begin van de bar hangen en het andere deel van de zaal is dan wat leger. Maar een prima nieuw complex waar de andere zalen ook eens aan onderzoek gaan plaats vinden.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:33 schreef freud het volgende:
[..]
Qua geluid, of ook qua opzet, looppaden, bar, etc?
Oud collega van mij ging altijd gewoon in zijn veel te korte strakke fiets broekje na het werk door de naar supermarktquote:Op donderdag 24 april 2014 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neh. Fietskleding is en blijft redelijk homofiel en niet echt flaterend wanneer gedragen niet op de fiets. Zelfs met goddelijk lichaam.
Doe ik ook wel eens hoor. Niet al te vaak omdat ik geen slot bij me heb. Al heb je wel van die figuren die inderdaad in van die hele korte broekies rijden, das gewoon vies.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Oud collega van mij ging altijd gewoon in zijn veel te korte strakke fiets broekje na het werk door de naar supermarkt![]()
Die kerel interesseerde het echt niets wat andere van hem vonden. Geweldig vind ik dat.
Haha die biertjes die ik gisteren avond op heb ook nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed die fles gin was niet het allerbeste idee.
Nette platen boven de eettafelquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:32 schreef Isdatzo het volgende:
Als 't buiten kutweer is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrijgezel zeker?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:32 schreef Isdatzo het volgende:
Als 't buiten kutweer is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk best lekker geslapenquote:Op vrijdag 25 april 2014 06:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha die biertjes die ik gisteren avond op heb ook nietDie voel ik nu nog.
Wat kijk je vrolijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:54 schreef Flipmoehoe het volgende:
ook maar een fototje van afgelopen maandag
speciaal voor T-P.
het was toch rokjes dag![]()
[ afbeelding ]
Fanatiek hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:57 schreef Flipmoehoe het volgende:
ja ja, lekker met dit weer!
[..]
waren net 5 minuten onderweg, had het nog koud
Deze beter?
[ afbeelding ]
dit was na 25km, op het motorcross circuit in Varsseveld
heb blijkbaar de smaak van het fietsen te pakkenquote:
Zeker belangrijk. Wij nemen de fietsen ook mee naar Texel. Wel gewone stadsfietsen. Maar lekker bezig :-)quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:01 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
heb blijkbaar de smaak van het fietsen te pakken
Dit was paasmaandag, 35km.
woensdagavond 52km gefietst
Dit weekend zal er ook wel weer 30 a 40km bijkomen!
zo kan ik af en toe lekker chipsen en mooi op gewicht blijven!
EN ik vind het nog leuk ook.. nog belangrijker zelfs
Dat doen wij ook met Pinksteren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zeker belangrijk. Wij nemen de fietsen ook mee naar Texel. Wel gewone stadsfietsen. Maar lekker bezig :-)
Dat plaatjequote:Op vrijdag 25 april 2014 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Officieel!
5 mei door het land met Kensington in de helikopter!
[ afbeelding ]
Vet zeg!quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Officieel!
[ afbeelding ]
Even zelf in elkaar geknutseldquote:
Jaaaaquote:
Geniet er vanquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:19 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Dat doen wij ook met Pinksteren.
Gaan we ook naar Texel. Nemen we mijn MTB en haar stadfiets mee.
Laatste vakantie/weekend weg met zijn 2en
gaan we zeker doen, nu de 2de keer dat we naar Texel gaan.quote:
oeh tof!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Officieel!
[ afbeelding ]
Ja het is er echt heerlijk. Wij zijn er ook heel veel..quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:35 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
gaan we zeker doen, nu de 2de keer dat we naar Texel gaan.
Vond het de vorige keer er geweldig!
[..]
oeh tof!!
Regelmatigquote:
Ik probeer net nog wat plaatjes in dat Elfia-topic te mikken maar krijg een 'databasefout'quote:
Hmm, vanuit FOK! de foutmelding?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik probeer net nog wat plaatjes in dat Elfia-topic te mikken maar krijg een 'databasefout'
Dezequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, vanuit FOK! de foutmelding?
Typisch, hou het even in de gaten. Mocht het niet snel weg zijn ga ik er even melding van maken.quote:
Dat zijn de een na laatste, ik had er nog een paarquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je laatste foto's doen het gewoon trouwens
waarom?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Ps. Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik mee deed aangezien ik al mijn camera spullen verkocht heb. Deze foto had ik dan ook al met mijn telefoon gemaakt
Waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:54 schreef SunChaser het volgende:
Zonde, kan terugkomen, zal je zien, straks barst je van inspiratie
Inzoomen tot die flanken buiten de rand van je monitor vallenquote:Op zondag 27 april 2014 11:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Kun je die oranje kleur ook uitschakelen?
Mooie timing, je kunt de druppels nog zien.quote:Op zondag 27 april 2014 13:29 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Inzoomen tot die flanken buiten de rand van je monitor vallen
Uienweer vandaag, dus kans om die hele Elfia-serie even af te ronden en online te flickeren.
[ link | afbeelding ]Elfia 2014 by Ouwesok, on Flickr
't Is als met alles, het gaat vanzelf weer overquote:Op zondag 27 april 2014 13:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mooie timing, je kunt de druppels nog zien.
Ik bedoelde met name het oranje van m'n naam. Ik ben niet zo'n Oranje-fan.
Ik zat mobiel dus snapte jouw opmerking al niet... nu welquote:Op zondag 27 april 2014 11:08 schreef ultra_ivo het volgende:
heb jij vrijdag van 9-17.30 gewerkt?quote:Op zondag 27 april 2014 11:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Posten die pica's!quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Rustig aan beginnen deze ochtend
Ga er zo mee verderquote:
Klopt, blauw fietsjack. Met daarboven een grijze kop haarquote:Op zondag 27 april 2014 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij vrijdag van 9-17.30 gewerkt?
En toevallig een blauwe jas aan gehad?
Sommige mensen snappen niet wat symmetrie betekend als ik de fotos zo eens bekijk?quote:Op zondag 27 april 2014 20:32 schreef Uncle het volgende:
Stemmen is liev mensen!!!
FOT / [stemtopic] De FOK!fotowedstrijd is terug!! - Symmetrie
Dat maakt het stemmen nog gemakkelijkerquote:Op maandag 28 april 2014 07:05 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen niet wat symmetrie betekend als ik de fotos zo eens bekijk?
Schiet het al op met je tuintje?quote:
Oh jewel, de boel mag voorlopig lekker groeien. Ik moet nog 1 bonenhaag maken, maar dat kan pas half mei vanwege mogelijke kans op nachtvorst.quote:
Jij zonder cola? Heb je afkickverschijnselen?quote:Op maandag 28 april 2014 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh jewel, de boel mag voorlopig lekker groeien. Ik moet nog 1 bonenhaag maken, maar dat kan pas half mei vanwege mogelijke kans op nachtvorst.
Ik heb zaterdag 2 pallets gesloopt zodat ik het hout kon gebruiken voor een loungebank. Ik heb gister de hele dag spijt gehad8 blaren op 1 hand, mijn vingers zaten zo vol vocht dat ik geen cola fles open kon krijgen.
Ik vond mezelf heel zielig
quote:Op zondag 27 april 2014 22:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Klopt, blauw fietsjack. Met daarboven een grijze kop haar.
Fles tussen je knieen, tanden om de dop en je krijgt m alsnog open hoorquote:Op maandag 28 april 2014 09:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij zonder cola? Heb je afkickverschijnselen?
GRRRRRRquote:Op maandag 28 april 2014 10:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Fles tussen je knieen, tanden om de dop en je krijgt m alsnog open hoor
Hierzo: FOT / [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #6quote:Op maandag 28 april 2014 11:58 schreef Miniem het volgende:
Hoiwaar is het beginnerstopic gebleven?
Of ik kan ik hier ook wat vragen?
FOT / [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #6quote:Op maandag 28 april 2014 11:58 schreef Miniem het volgende:
Hoiwaar is het beginnerstopic gebleven?
Of ik kan ik hier ook wat vragen?
Nice! Waar moet je staan?quote:Op maandag 28 april 2014 11:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanavond Justin Timberlake fotograferen![]()
De lichtgevoeligheid wil je zo laag mogelijk houden (dat zal ISO 100 zijn geweest), dan heb je het minste last van ruis. Waarom alles op f/5 is gemaakt valt niet te zeggen eigenlijk. Misschien stond z'n camera op diafragmavoorkeuze f/5 en heeft hij de instellingen verder niet aangeraakt, wie zal het weten..quote:Op maandag 28 april 2014 12:02 schreef Miniem het volgende:
Dan vraag ik het hier
Ik was vorig jaar op vakantie in Zweden, alle dagen mooi weer.
Een vakantie genoot had zijn spiegelreflex mee en ik zit nou zijn foto's terug te kijken.
Bijna al zijn foto's zijn gemaakt met F5 & ISO 100.
Waarom die keuze vraag ik me af?
De meesten zijn met F5 gemaakt, buiten in daglicht.quote:Op maandag 28 april 2014 12:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
De lichtgevoeligheid wil je zo laag mogelijk houden (dat zal ISO 100 zijn geweest), dan heb je het minste last van ruis. Waarom alles op f/5 is gemaakt valt niet te zeggen eigenlijk. Misschien stond z'n camera op diafragmavoorkeuze f/5 en heeft hij de instellingen verder niet aangeraakt, wie zal het weten..
Frontstagequote:
Het valt dus niet te zeggen of dat een bewuste keuze is geweest, of niet. Ik vermoed van niet, tenzij hij alleen maar portretten heeft geschoten met een lens die niet kleiner kan dan f/5. Of zoiets.quote:Op maandag 28 april 2014 12:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
De meesten zijn met F5 gemaakt, buiten in daglicht.
Hmm, oke,quote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het valt dus niet te zeggen of dat een bewuste keuze is geweest, of niet. Ik vermoed van niet, tenzij hij alleen maar portretten heeft geschoten met een lens die niet kleiner kan dan f/5. Of zoiets.
Lenzen worden scherper als je het diafragma wat knijpt, maar om nou te zeggen dat zo'n foto eigenlijk niet scherp is.. Hangt er ook maar net vanaf wat jij onder "scherp" verstaat.quote:Op maandag 28 april 2014 12:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hmm, oke,
Ik heb ook net even een testje gedaan (18-55 kitlens).
1 foto buiten geschoten met F5 ISO100 en 18mm.
Maar ik merk dat de foto eigenlijk niet scherp is.
Is dat door het diafragma?
quote:Op maandag 28 april 2014 12:42 schreef DonJames het volgende:
[..]
Lenzen worden scherper als je het diafragma wat knijpt, maar om nou te zeggen dat zo'n foto eigenlijk niet scherp is.. Hangt er ook maar net vanaf wat jij onder "scherp" verstaat.
Wederom valt er dus eigenlijk weer niet zo heel veel over te zeggen.
quote:
Is toch best scherp? In de hoeken wat minder, maar dat hou je toch zolang je geen duizenden euro's gaat uitgeven aan glas en zelfs dan nogquote:
Enkelpunts, in het midden.quote:Op maandag 28 april 2014 13:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
ik zie het probleem ook niet zo in die foto.. er is zoveel in te zien dat het ook lastig is om te zien waar je op scherp gesteld hebt
automatisch doe ik zelf nooit, wil zelf altijd bepalen wat en waar ik het scherp wil hebben in een foto.quote:Op maandag 28 april 2014 13:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Enkelpunts, in het midden.
Of zou ik automatisch veld moeten pakken?
Met automatisch kan hij meerdere punten selecteren.quote:Op maandag 28 april 2014 13:22 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
automatisch doe ik zelf nooit, wil zelf altijd bepalen wat en waar ik het scherp wil hebben in een foto.
met automatisch pakt hij (geloof ik) altijd hetgene wat het dichtste bij is ?!
Indeed, maar goed, je hebt een naam opgebouwd en logisch dat je daar ook profijt van hebt.quote:
Als enige dan? Of met een select groepje?quote:
Overmorgen naar de garage en wordt de motorkap en Hopelijk ook de bumper (daar zelf nog schade op gevonden dus moeten ze nog naar kijken). Overgespoten. Nog niks van de verzekering gehoord helaas. Zullen er nog wel mee bezig zijn. Maar over een paar dagen auto weer in oude staat terug gelukkig :-)quote:Op maandag 28 april 2014 14:10 schreef Ynske het volgende:
@think, hoe is t eigenlijk afgelopen met de schade aan je auto?
ik hoorde laatst dat ook bij schade door fietser ondanks dat fietser toegegeven heeft fout te zitten er toch maar 50% uitgekeerd werdquote:Op maandag 28 april 2014 14:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Morgen naar de garage en wordt de motorkap en Hopelijk ook de bumper (daar zelf nog schade op gevonden dus moeten ze nog naar kijken). Overgespoten. Nog niks van de verzekering gehoord helaas. Zullen er nog wel mee bezig zijn. Maar over een paar dagen auto weer in oude staat terug gelukkig :-)
Ook met een allrisk verzekering?quote:Op maandag 28 april 2014 14:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat ook bij schade door fietser ondanks dat fietser toegegeven heeft fout te zitten er toch maar 50% uitgekeerd werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |