Spullen in verhuisdozen doen en aan een sollicitatie opdracht werken. Weinig pasen voor mij dusquote:Op donderdag 17 april 2014 15:01 schreef Koelkastje het volgende:
Dus, wat doen jullie met de paasdagen?
werkenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:01 schreef Koelkastje het volgende:
Op de racefiets naar Zeeland.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:01 schreef Koelkastje het volgende:
Knopen leggen!quote:Op donderdag 17 april 2014 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb het "doel" van scouting nooit begrepen. Ben ik nu raar?
Ik zie altijd relatief veel "emo's" en andere alternatievelingen bij de scouting. Is dit dan niet een gevalletje de kat op het spek binden?quote:
Jup.. weekend!quote:Op donderdag 17 april 2014 16:56 schreef Uncle het volgende:
enne...
(even van facebook gejat)
[..]
[ afbeelding ]
Bij de meeste bedrijven is dat om de 5 jaar toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef Ouwesok het volgende:
Eindelijk na weet ik hoeveel jaar weer eens vrij op goede vrijdag
[ afbeelding ]
Niet meer. Tot mijn 18e een geweldige tijd gehadquote:Op donderdag 17 april 2014 15:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zit jij op scouting trouwens?
Heeft m'n opa ookquote:Op donderdag 17 april 2014 18:14 schreef Susteren het volgende:
Knoop doorgehakt en eindelijk een keuze gemaakt op horlogegebied!
Tissot Le Locle it is!
[ afbeelding ]
Geen Maurice Lacroix uitzoekenquote:Op donderdag 17 april 2014 18:14 schreef Susteren het volgende:
Tissot Le Locle it is!
[ afbeelding ]
Leuk hoor ik ben tot een paar maanden terug rowan sherpa leiding geweest. Nu doe ik vooral nog landelijke activiteiten begeleiden :-)quote:Op donderdag 17 april 2014 18:10 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Niet meer. Tot mijn 18e een geweldige tijd gehad!
Tijd terug nog wel een keer vrijwillig foto's gemaakt voor mijn broer van de welpen groep waar hij leiding is. Mooi om te zien hoe die kinderen zich helemaal uitleven!
HIT? Waar ga je heen?quote:
Ga eens snel terug naar LIF...quote:Op donderdag 17 april 2014 18:14 schreef Susteren het volgende:
Tissot Le Locle it is!
[ afbeelding ]
Ik moet morgen ook nog werken...quote:Op donderdag 17 april 2014 18:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bij de meeste bedrijven is dat om de 5 jaar toch?
Nee, da's bevrijdingsdag dat eens in de vijf jaar een nationale feestdag isquote:Op donderdag 17 april 2014 18:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bij de meeste bedrijven is dat om de 5 jaar toch?
Nou, dan weet je wel hoe laat het isquote:Op donderdag 17 april 2014 18:14 schreef Susteren het volgende:
Tissot Le Locle it is!
[ afbeelding ]
* Xilantof zoekt de post-inplan-functiequote:Op donderdag 17 april 2014 20:21 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik verwacht wel morgenvroeg om 06:12 een "Mogguh" in dit topic!
Geniet van je vrije dagquote:Op donderdag 17 april 2014 20:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
* Xilantof zoekt de post-inplan-functie
Grmblquote:Op donderdag 17 april 2014 20:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat wordt in elk geval uitslapen!
Da's toevallig, ik ook op paaszaterdag. Werd nog gevraagd voor de paasmaandag maar heb dat kunnen afhouden. Morgen wel vrij (voordeel als je Duitsland doet) dus vanavond een concertshoot in een kelder. En zondag uiteraard fietsdag.quote:
Wiebeldak dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Vervelend als je na jaren je username probeert te veranderen voor Xbox live. Er komt een xbox one van het weekend dus ik dacht. Nieuwe xbox, nieuwe username maar echt alles wat ik in mijn hoofd heb is al bezet.
Haha ja daar dacht ik ook nog aan maar ik probeer het Engels te houden.quote:
Quote mezelf ipv edit. Ach ja het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:05 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha ja daar dacht ik ook nog aan maar ik probeer het Engels te houden.
Wiggleroof
Ps. Bijna lang weeeeeeekend. Alleen jammer dat ik uitgerend vandaag na 5 uur moet laden. Hoop dat er niet al te veel staat en dat de DHL op tijd komt.
Volgens mij is er iemand aan het uitslapen geweest......quote:Op donderdag 17 april 2014 20:21 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik verwacht wel morgenvroeg om 06:12 een "Mogguh" in dit topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |