Wat is dezequote:Op donderdag 24 april 2014 07:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ook vinden ze dat de lift te veel gebruikt wordt door vrijwilligers die de kankerpatiënten helpen.
De werkende tweeverdieners die 's middags Fleur en Merlijn uit de opvang halen kunnen er ook wat van hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 07:27 schreef Dophertje het volgende:
Zeker allemaal "bejaarden" die klagers
Ik had ook ooit een onderbuurman die 'snachts aan de zuurstof hing en waarvan er af en toe een compressor aansprong.quote:Op donderdag 24 april 2014 07:40 schreef CPS2000 het volgende:
Doet me denken aan dat topic hier van iemand die last had van de beademingsapparatuur van haar terminale buurvrouw.
Gent ligt in België.quote:Op donderdag 24 april 2014 07:48 schreef El_Thijs het volgende:
Medeleven is er allang niet meer in dit land. Vuile aso's zeg, bah
Ze piepen echt wel anders als iemand in hun naaste omgeving kanker zou hebben.
Inderdaad, en als je inderdaad de hele dag door mensen hoort overgeven kan ik me goed voorstellen dat dat je woongenot aantast. De vraag is dan of er niet een betere plek is, voor die patiënten zelf maakt de plek waarschijnlijk niet heel veel uit. Beetje vreemd dat de gemeente en organisatie perse daar in dat appartement willen zitten, terwijl het kennelijk extreem gehorig en daarmee ongeschikt is.quote:Op donderdag 24 april 2014 07:55 schreef ZarB het volgende:
Moraalridders verzameltopic![]()
Het zal vast wel wat genuanceerder liggen.
Ik ben nog niet helemaal wakker, thanksquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 07:51 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik zou ze zelf bijna kanker toewensen. Egoïstisch tyfusvolk.
Ach dat weet je zo'n beetje als je in een flat gaan wonen dat je geen alleen recht hebt op voorzieningen als de lift en dat je aan alle kanten buren hebt.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:10 schreef ZarB het volgende:
Ik vraag me af of iedereen die hier direct in de aanval schiet net zo tolerant zijn als het in hun gebouw zou voorkomen. Je woont daar lekker chill, betaalt genoeg geld iedere maand en opeens word je woongenot verstoord (ongeacht de oorzaak). Maar omdat het hier om zieke mensen gaat zou het opeens acceptabel zijn. Ik geloof er helaas geen zak van![]()
Maar om dan een opvangtehuis voor kankerpatiënten in een appartement te beginnen is wel ver over de grens heen. Zeker met alle geluiden die daarbij komen kijken. En nee, dat zijn geen leefgeluiden.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach dat weet je zo'n beetje als je in een flat gaan wonen dat je geen alleen recht hebt op voorzieningen als de lift en dat je aan alle kanten buren hebt.
Maar meestal niet buren die allemaal 4 keer per dag bezoek krijgen en de hele dag door overgeven.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach dat weet je zo'n beetje als je in een flat gaan wonen dat je geen alleen recht hebt op voorzieningen als de lift en dat je aan alle kanten buren hebt.
Ja, maar je weet niet dat je de 'hele dag' gecontronfronteerd wordt met geluidsoverlast, en nog een smerig geluid ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gaat over België, lamlul. En zo'n opvang hoort daar niet, punt.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:14 schreef klabbakus het volgende:
lijkt de rijdende rechter wel
ga niet zeiken, jij gaat er wonen
niet klagen als jouw 2m2 tegen een andere 2m2 tuintje ligt, met een heg ertussen, dan heb je geluid en overlast, net zoals iedereen in Nederland graag lijkt te wonen, lekker op elkaars lip en maar klagen,rot op!
Die mensen woonden er al, en dit semi ziekenhuis zijn geen normale buren waar je normale overlast van hebt.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:14 schreef klabbakus het volgende:
lijkt de rijdende rechter wel
ga niet zeiken, jij gaat er wonen
niet klagen als jouw 2m2 tegen een andere 2m2 tuintje ligt, met een heg ertussen, dan heb je geluid en overlast, net zoals iedereen in Nederland graag lijkt te wonen, lekker op elkaars lip en maar klagen,rot op!
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar om dan een opvangtehuis voor kankerpatiënten in een appartement te beginnen is wel ver over de grens heen. Zeker met alle geluiden die daarbij komen kijken. En nee, dat zijn geen leefgeluiden.
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:13 schreef Sannr_ het volgende:
[..]
Maar meestal niet buren die allemaal 4 keer per dag bezoek krijgen en de hele dag door overgeven.
De hele dag... zorg voor een zinvolle dagbesteding, achter de geraniums zitten kan altijd nog.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar je weet niet dat je de 'hele dag' gecontronfronteerd wordt met geluidsoverlast, en nog een smerig geluid ook.
gewoon omdraaien en je eigen ding doen of gaan slapenquote:Op donderdag 24 april 2014 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar je weet niet dat je de 'hele dag' gecontronfronteerd wordt met geluidsoverlast, en nog een smerig geluid ook.
Dus je moet je huis uit omdat anderen gewoon de hele dag moeten kunnen kotsen? Studenten studeren vaak thuis, mensen kunnen thuiswerken. Maar dat mag dus niet van jou?quote:Op donderdag 24 april 2014 08:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
[..]
De hele dag... zorg voor een zinvolle dagbesteding, achter de geraniums zitten kan altijd nog.
Misschien werkt een deel van de mensen wel thuis, of zorgen ze voor (klein)kinderen, weet jij veel.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
[..]
De hele dag... zorg voor een zinvolle dagbesteding, achter de geraniums zitten kan altijd nog.
Jij bepaalt wannneer die mensen in hun eigen huis achter hun eigen geraniums mogen zitten?quote:Op donderdag 24 april 2014 08:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat zei je al jaquote:Op donderdag 24 april 2014 08:16 schreef ZarB het volgende:
Ook in flats en appartementen gelden gewoon fatsoensnormen. Natuurlijk is het gehoriger en daar kies je voor. Maar je kiest er niet voor om geluidsoverlast te hebben (hetzij door gekots, hetzij door een harde televisie). En dat is je goed recht, want er wordt wel verwacht dat men rekening met elkaar houdt.
Dus ik snap die stichting ook niet helemaal.
Ja, sociaal man!quote:Op donderdag 24 april 2014 08:16 schreef Sannr_ het volgende:
[..]
Jij bepaalt wannneer die mensen in hun eigen huis achter hun eigen geraniums mogen zitten?
dan moet je er niet gaan wonen, je negeert gewoon alles en slaapt er doorheen en anders moet je verhuizen naar het boerenlandquote:Op donderdag 24 april 2014 08:15 schreef Sannr_ het volgende:
[..]
Die mensen woonden er al, en dit semi ziekenhuis zijn geen normale buren waar je normale overlast van hebt.
De bewoners klagen niet over de normale overlast van andere bewoners, maar over dit semi ziekenhuis dat in hun huis is gekomen. Ze willen juist graag normale buren, dat is ook het soort appartement waar ze voor gekozen hebben.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:16 schreef klabbakus het volgende:
[..]
gewoon omdraaien en je eigen ding doen of gaan slapen
je weet dat je anderen gaat horen als je hutje mutje gaat wonen
dom geklaag om niks, gewoon negeren en je hebt nergens last van
en anders gewoon niet in een rijtjeshuis gaan wonen of in de buurt van mensen
Ja leuken troll is niet meer leuk.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:19 schreef klabbakus het volgende:
[..]
dan moet je er niet gaan wonen, je negeert gewoon alles en slaapt er doorheen en anders moet je verhuizen naar het boerenland
Nee, ik bepaal ook niet of de buurman zijn dagelijkse kotsquotum overschreden heeft. En als ik last van zo'n buurman zou hebben dan zou ik mijn heil overdag elders zoeken ipv hem daarmee lastig te vallen.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:16 schreef Sannr_ het volgende:
[..]
Jij bepaalt wannneer die mensen in hun eigen huis achter hun eigen geraniums mogen zitten?
Geloof je het zelf? Dus als jij geluidsoverlast en verstoring van je woongenot (ongeacht oorzaak) ervaart laat je je wegjagen?quote:Op donderdag 24 april 2014 08:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee, ik bepaal ook niet of de buurman zijn dagelijkse kotsquotum overschreden heeft. En als ik last van zo'n buurman zou hebben dan zou ik mijn heil overdag elders zoeken ipv hem daarmee lastig te vallen.
nee, daar kies je voor als je gaat wonen waar buren zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 08:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Dus als jij geluidsoverlast en verstoring van je woongenot (ongeacht oorzaak) ervaart laat je je wegjagen?
Het is niet een zieke buurman, maar het is een opvang voor kankerpatiënten. Als er een beter is, dan komt er een andere. De overlast is dus 24/7 en gegarandeerd. Nee da's lekkerquote:Op donderdag 24 april 2014 08:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee, ik bepaal ook niet of de buurman zijn dagelijkse kotsquotum overschreden heeft. En als ik last van zo'n buurman zou hebben dan zou ik mijn heil overdag elders zoeken ipv hem daarmee lastig te vallen.
Ik ga een flatje huren en daar housefeesten gevenquote:Op donderdag 24 april 2014 08:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Dus als jij geluidsoverlast en verstoring van je woongenot (ongeacht oorzaak) ervaart laat je je wegjagen?
je kiest toch zelf je woonomgeving?quote:Op donderdag 24 april 2014 08:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga een flatje huren en daar housefeesten gevenGewoon negeren toch, dan hoor je het niet. Die klootzakken om me heen kiezen ervoor om daar te wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |