Het was een offtopic post. Die mik ik er gewoon uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:38 schreef Etcetera het volgende:
WGR / HELP! Kan niet beslissen. één van mijn posts hier is verwijderd. Kan iemand uitleggen waarom? Want er werd iets gezegd van 'dit topic staat nu op p3 van Google resultaten' en ik reageerde slechts met 'nog even doorposten dus'. Volgens mij niets wat de zoekresultaten in Google pusht, dat heeft TS helemaal zelf voor elkaar gekregen namelijk
Ah, daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het was een offtopic post. Die mik ik er gewoon uit.
dit komt neer op het vragen naar een diagnose. Het is misschien niet direct een duidelijke sluitpost, maar WGR is niet het platform voor een dergelijke casus.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:55 schreef Hallmark het volgende:
Vage reden om een topic dicht te gooien: WGR / Gesloten jeugdzorg
"We kennen maar 1 kant van het verhaal". Ja duh, dat geldt voor elk topic.
Aangepast.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:16 schreef DeFlip het volgende:
WGR / Ingebrekestelling dwangsom krijgen lukt niet van de OM
Hoofdletter vergeten in de TT. Kan iemand dat veranderen, staat zo lelijk
Geen idee waarom niet, maar ik heb er inmiddels eentje geopend.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan geen nieuw deel openen van WGR / Centraal ondernemerstopic #11 Help anyone?
Er is wat weg, maar je voegt zelf niet bijzonder veel nuttigs toe waar mensen wat mee kunnen. Modereren houdt wel op, zo.quote:Op zondag 12 april 2015 22:25 schreef vaduz het volgende:
WGR / TV-Uitzending voorkomen
Zou hier gemodereert kunnen worden?
BVD
1 | [img=640]http://i.imgur.com/GW2UrFL.png[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |