Als ik naar de rechter ga, dan weet die kwal dat ik hem doorheb. Bovendien zal ik dan mijn anonimiteit zeker verliezen. Hoewel je natuurlijk nooit zeker weet: ik was met een vriend van een vriend in zijn auto en toen kwam die Alberto in zijn matige vermomming voorbij zettenquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:24 schreef Queller het volgende:
Je kan zelf niet bedenken dat je naar de rechter zal moeten?
Weet niet, waarschijnlijk ziet hij mij wel als belangrijk figuur omdat die kennis dus voor de contacten zou regelen en ik zeg maar voor de verdere afhandeling zorg zou dragen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:28 schreef ikbenrond het volgende:
Ben je echt centrafiguur en ben je deel van iets wat niet helemaal koekoek is of ben je gewoon geïnterviewd en wil je niet dat het op tv komt?
Schijnbaar doe je dus dingen die vies genoeg zijn om Stegeman te interesseren?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:38 schreef vaduz het volgende:
Weet niet, waarschijnlijk ziet hij mij wel als belangrijk figuur omdat die kennis dus voor de contacten zou regelen en ik zeg maar voor de verdere afhandeling zorg zou dragen.
Stegeman moet zich niet interesseren. We hebben helemaal niet om zijn bemoeienis gevraagd. Verder kan het op zich wel het daglicht verdragen enzo, het is gewoon niet fijn als er ongewenste bemoeienis is en suggesties die de handel in een kwaad daglicht stellen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Schijnbaar doe je dus dingen die vies genoeg zijn om Stegeman te interesseren?
Ik snap er geen kont van, hoop dat je loopt te trollen en zo niet: ik hoop dat je diep door de bagger gaat
Of je gedraagt je gewoon; ook een optie misschien?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:43 schreef vaduz het volgende:
Stegeman moet zich niet interesseren. We hebben helemaal niet om zijn bemoeienis gevraagd. Verder kan het op zich wel het daglicht verdragen enzo, het is gewoon niet fijn als er ongewenste bemoeienis is en suggesties die de handel in een kwaad daglicht stellen.
Ik ben hier niet om etische discussies te voeren. Verder zijn de opnames al gemaakt, dus dat kun je al niet meer veranderen, maar ik wil gewoon niet dat die ellende uitgezonden wordt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:44 schreef Queller het volgende:
[..]
Of je gedraagt je gewoon; ook een optie misschien?
Volgens de regels? Naar de rechter.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:46 schreef vaduz het volgende:
Ik ben hier niet om etische discussies te voeren. Verder zijn de opnames al gemaakt, dus dat kun je al niet meer veranderen, maar ik wil gewoon niet dat die ellende uitgezonden wordt.
Maar hoe kan ik dan anoniem blijven? Wat betreft niet volgens de regels, ik ben een brave burger die zich altijd formeert conform de letter van de wet, dus niet echt mijn style.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens de regels? Naar de rechter.
Niet volgens de regels? Uitzoeken waar hij die banden bewaart en dat pand in de hens steken of er inbreken en de banden jatten. En hopen dat er geen kopieën gemaakt zijn.
Niet.quote:
Waarom moet je anoniem blijven als je zo'n brave burger bent?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:50 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik dan anoniem blijven? Wat betreft niet volgens de regels, ik ben een brave burger die zich altijd formeert conform de letter van de wet, dus niet echt mijn style.
Omdat bepaalde dingen 'anders' ervaren zouden kunnen worden door het publiek, zeker als het vanuit een subjectief perspectief belicht wordt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom moet je anoniem blijven als je zo'n brave burger bent?
Wat een kletskoek.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:52 schreef vaduz het volgende:
[..]
Omdat bepaalde dingen 'anders' ervaren zouden kunnen worden door het publiek, zeker als het vanuit een subjectief perspectief belicht wordt.
De rechter is nu juist iemand die niet subjectief is.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:52 schreef vaduz het volgende:
Omdat bepaalde dingen 'anders' ervaren zouden kunnen worden door het publiek, zeker als het vanuit een subjectief perspectief belicht wordt.
Deze handel is relatief nieuw en we willen liever niet dat er nu al jurispendentie omheen wordt gecreerd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De rechter is nu juist iemand die niet subjectief is.
Wat voor handel is het dan?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Deze handel is relatief nieuw en we willen liever niet dat er nu al jurispendentie omheen wordt gecreerd.
Stél nou dat je dit allemaal echt meent en echt hebt meegemaakt: Waarom zou je dat doen? Je weet zelf dan ook wel dat je met illegale zaken bezig bent toch?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:37 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als ik naar de rechter ga, dan weet die kwal dat ik hem doorheb. Bovendien zal ik dan mijn anonimiteit zeker verliezen. Hoewel je natuurlijk nooit zeker weet: ik was met een vriend van een vriend in zijn auto en toen kwam die Alberto in zijn matige vermomming voorbij zetten. Ik ben gewoon rustig gebleven en heb gespeelt alsof ik het niet doorhad enzo. Maar ja die kennis van die vriend van mij is niet zo snugger, dus ja ik weet niet of ze hem ook gevolgd hebben ofzo. Maar ik wil dus niet dat die Alberto achter mijn identiteit komt en zeker niet dat het uitgezonden wordt.
Het is jurisprudentie, faalkonijn.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Deze handel is relatief nieuw en we willen liever niet dat er nu al jurispendentie omheen wordt gecreerd.
Als we zouden doen alsof dit allemaal niet kan enzo, dan vernielen wel onze eigen handel. Verder is het eigenlijk ook niet illegaal ofzo, hoogstens hebben we nog geen licentie.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:01 schreef Operc het volgende:
[..]
Stél nou dat je dit allemaal echt meent en echt hebt meegemaakt: Waarom zou je dat doen? Je weet zelf dan ook wel dat je met illegale zaken bezig bent toch?
licentie voor?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als we zouden doen alsof dit allemaal niet kan enzo, dan vernielen wel onze eigen handel. Verder is het eigenlijk ook niet illegaal ofzo, hoogstens hebben we nog geen licentie.
Als er blijkbaar een licentie voor bestaat en die heb je niet, dan ben je waarschijnlijk illegaal bezig toch?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als we zouden doen alsof dit allemaal niet kan enzo, dan vernielen wel onze eigen handel. Verder is het eigenlijk ook niet illegaal ofzo, hoogstens hebben we nog geen licentie.
Vaduz, de matige mismaakte melkpoederkoning van Maasdriel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Mensen doen hier echt of ik dingen zou doen, die je niet naar eer en geweten zou kunnen doen. Wat betreft de licentie: wij zijn kleine jongens en dit is een nieuwe markt, we hebben simpelweg niet de middelen om gelijk een ton af te tikken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:07 schreef Operc het volgende:
[..]
Als er blijkbaar een licentie voor bestaat en die heb je niet, dan ben je waarschijnlijk illegaal bezig toch?
Welke markt is het dan?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:09 schreef vaduz het volgende:
[..]
Mensen doen hier echt of ik dingen zou doen, die je niet naar eer en geweten zou kunnen doen. Wat betreft de licentie: wij zijn kleine jongens en dit is een nieuwe markt, we hebben simpelweg niet de middelen om gelijk een ton af te tikken.
Ik heb al gezegd, dat het om zakelijke dienstverlening gaat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:15 schreef Isegrim het volgende:
Als je niet vertelt waar het om gaat, krijg je van ons geen advies.![]()
Ben je niet weg gelopen tijdens de confrontatie ? Alberto is toch slecht in mensen bijhoudenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:16 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd, dat het om zakelijke dienstverlening gaat.
Kom op, een complete sector noemen is natuurlijk nietszeggend.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:16 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd, dat het om zakelijke dienstverlening gaat.
Lezen is moeilijk, he? Er was geen confrontatie. Alberto deed zich in zijn vermomming voor als een potentiele klant.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ben je niet weg gelopen tijdens de confrontatie ? Alberto is toch slecht in mensen bijhouden
'Ik heb je plan helemaal door, maar vertel het nog maar een keer voor degene naast me.'quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:37 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als ik naar de rechter ga, dan weet die kwal dat ik hem doorheb. Bovendien zal ik dan mijn anonimiteit zeker verliezen. Hoewel je natuurlijk nooit zeker weet: ik was met een vriend van een vriend in zijn auto en toen kwam die Alberto in zijn matige vermomming voorbij zetten. Ik ben gewoon rustig gebleven en heb gespeelt alsof ik het niet doorhad enzo. Maar ja die kennis van die vriend van mij is niet zo snugger, dus ja ik weet niet of ze hem ook gevolgd hebben ofzo. Maar ik wil dus niet dat die Alberto achter mijn identiteit komt en zeker niet dat het uitgezonden wordt.
Ik kan natuurlijk niet precies verklappen wat wij doen. Maar zeg maar, dat wij een soort van platform bieden voor medewerkers van commerciele structuren in een bepaalde branche om informatie te traden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:17 schreef Isegrim het volgende:
Te breed.Ik doe ook aan zakelijke dienstverlening maar Stegeman heeft geen interesse in mij hoor!
'Vager kunnen we het niet maken. Debieler ook niet.'quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:22 schreef vaduz het volgende:
Ik kan natuurlijk niet precies verklappen wat wij doen. Maar zeg maar, dat wij een soort van platform bieden voor medewerkers van commerciele structuren in een bepaalde branche om informatie te traden.
Ah, handel in gestolen data.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:22 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet precies verklappen wat wij doen. Maar zeg maar, dat wij een soort van platform bieden voor medewerkers van commerciele structuren in een bepaalde branche om informatie te traden.
Wij gaan ervanuit dat al onze leveranciers te goeder trouw zijn, precies wegens dit soort redeneringen en pogingen om ons zwart te maken, willen wij dus uit de publiciteit blijven. Tijdens het gesprek met Alberto heb ik ervoor gezorgd dat er geen gevoelige informatie met hem gedeeld is, maar die kennis heeft dus mogelijk in een eerder stadia het een en ander gezegd, dat vervelend zou kunnen zijn voor klanten en leveranciers.quote:
Als het legitieme handel is dan kan je zijn argumenten toch zo weerleggen? Of heb je die gestolen data gekocht/gejat via schimmige achterdeurtjes en langharige mannen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:27 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wij gaan ervanuit dat al onze leveranciers te goeder trouw zijn, precies wegens dit soort redeneringen en pogingen om ons zwart te maken, willen wij dus uit de publiciteit blijven. Tijdens het gesprek met Alberto heb ik ervoor gezorgd dat er geen gevoelige informatie met hem gedeeld is, maar die kennis heeft dus mogelijk in een eerder stadia het een en ander gezegd, dat vervelend zou kunnen zijn voor klanten en leveranciers.
Ik heb een bestand met alle toegangscodes voor alle gebouwen van de politie. Kopen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:27 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wij gaan ervanuit dat al onze leveranciers te goeder trouw zijn, precies wegens dit soort redeneringen en pogingen om ons zwart te maken, willen wij dus uit de publiciteit blijven. Tijdens het gesprek met Alberto heb ik ervoor gezorgd dat er geen gevoelige informatie met hem gedeeld is, maar die kennis heeft dus mogelijk in een eerder stadia het een en ander gezegd, dat vervelend zou kunnen zijn voor klanten en leveranciers.
Dus een kennis van een kennis weet inhoudelijk van alles over jouw handel. Ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:27 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen als er leveranciers bereid zouden zijn te getuigen. Helaas zou dat wel betekenen dat heel ons netwerk bloot komt te liggen en in het vervolg relaties voor andere partijen die wel de descretie kunnen waarborgen zullen kiezen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als het legitieme handel is dan kan je zijn argumenten toch zo weerleggen? Of heb je die gestolen data gekocht/gejat via schimmige achterdeurtjes en langharige mannen?
Niet alles, maar om iets te kunnen verkopen, moet je wel het een en ander delen om interesse te wekken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dus een kennis van een kennis weet inhoudelijk van alles over jouw handel. Ongeloofwaardig.
Beiden is ook een optie.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:34 schreef hottentot het volgende:
Criminelen zijn slimmer dan een topic als deze te openen.
TS lult uit zijn nek, of is gewoonweg ongelofelijk dom.
Dat heb ik ook gedaan met zakenpartners maar niet met mensen die ik omschrijf als kennis van kennissen. Als jij hulp wilt hebben moet je eerst maar eens duidelijkheid geven en anders naar een advocaat stappen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:32 schreef vaduz het volgende:
[..]
Niet alles, maar om iets te kunnen verkopen, moet je wel het een en ander delen om interesse te wekken.
Het meest waarschijnlijk inderdaad.quote:
Die ene vriend is dus een partner waar ik geregeld mee op trekt. Die kennis die dus met mij in de auto zat, ken ik zelf dus niet zo goed, maar mijn vriensd/zakenpartner heeft hem wel het een en ander verteld.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan met zakenpartners maar niet met mensen die ik omschrijf als kennis van kennissen. Als jij hulp wilt hebben moet je eerst maar eens duidelijkheid geven en anders naar een advocaat stappen.
Fijne zakenpartner als je zo reageert als bekendheid wordt gegeven aan deze handel zou je denken dat hij at minder praat over de handel, maar goed opnieuw als je hulp nodig hebt moet je hier veel details vertellen en anders kun je hier geen hulp verwachten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Die ene vriend is dus een partner waar ik geregeld mee op trekt. Die kennis die dus met mij in de auto zat, ken ik zelf dus niet zo goed, maar mijn vriensd/zakenpartner heeft hem wel het een en ander verteld.
Waarom val je hem nu lastig met dit topic?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb Alberto ff een linkje gestuurd. Zal hier zo wel vertellen dat TS een troll is.
Om TS nog harder uit te kunnen lachen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom val je hem nu lastig met dit topic?
Wat is dit nou weer voor stomme vraag.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom val je hem nu lastig met dit topic?
Daar heb je Stegeman toch niet voor nodig, dat het een onzinverhaal is lijkt mij wel duidelijk, de vraag is alleen wat TS nog meer kan verzinnen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Om TS nog harder uit te kunnen lachen.
Wat anders?
Als iemand een onzin verhaal vertelt ga je daar toch geen andere mensen mee lastig vallen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor stomme vraag.
Alberto zit zelf op FOK!.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als iemand een onzin verhaal vertelt ga je daar toch geen andere mensen mee lastig vallen.
Met potentiele klanten zul je toch echt moeten praten. Wel is het natuurlijk ongeloofelijk stom dat die kennis de achtergrond van 'onze klant' niet goed geverifeerd heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Fijne zakenpartner als je zo reageert als bekendheid wordt gegeven aan deze handel zou je denken dat hij at minder praat over de handel, maar goed opnieuw als je hulp nodig hebt moet je hier veel details vertellen en anders kun je hier geen hulp verwachten.
Welk account dan?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alberto zit zelf op FOK!.
Welke zakelijke dienstverlener laat nu een kennis van een zakenpartner praten met klanten?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
Met potentiele klanten zul je toch echt moeten praten. Wel is het natuurlijk ongeloofelijk stom dat die kennis de achtergrond van 'onze klant' niet goed geverifeerd heeft.
De laatste tijd zien wij een stijging in de vraag naar onze diensten. Het idee was om de kennis een aantal leads te geven en in geval van goede prestaties bij onze handel te betrekken. Mijn vriend/zakenpartner zag hem wel als geschikte persoon en had in een andere branche veelvuldig met hem samengewerkt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Welke zakelijke dienstverlener laat nu een kennis van een zakenpartner praten met klanten?
Okay, dus het was gewoon iemand die voor jullie werkte maar die jij dus niet goed gescreend had omdat je vertrouwde op de zakenpartner die niet goed werk heeft verricht. Nu dat duidelijk is is nog de vraag hoe illegaal de activiteiten zijn dus je verkoopt blijkbaar data van bedrijven en denkt dan dat jij kunt vertrouwen op het feit dat jij aanneemt dat het te goeder trouw is verkregen. Als jij dat echt denkt waarom schiet je dan zo in paniek immers als je het te goeder trouw hebt verkregen valt je weinig te verwijten? Dus weet je dat het verkocht mag worden of weet je dat het niet mag?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:52 schreef vaduz het volgende:
[..]
De laatste tijd zien wij een stijging in de vraag naar onze diensten. Het idee was om de kennis een aantal leads te geven en in geval van goede prestaties bij onze handel te betrekken. Mijn vriend/zakenpartner zag hem wel als geschikte persoon en had in een andere branche veelvuldig met hem samengewerkt.
Juridisch denk ik inderdaad, op het ontbreken van de licentie na, mij weinig verweten kan worden. Echter zijn de grote jongens in de branche niet blij met partijen als ons en willen we dat onze handel zoveel mogelijk onbelicht blijft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Okay, dus het was gewoon iemand die voor jullie werkte maar die jij dus niet goed gescreend had omdat je vertrouwde op de zakenpartner die niet goed werk heeft verricht. Nu dat duidelijk is is nog de vraag hoe illegaal de activiteiten zijn dus je verkoopt blijkbaar data van bedrijven en denkt dan dat jij kunt vertrouwen op het feit dat jij aanneemt dat het te goeder trouw is verkregen. Als jij dat echt denkt waarom schiet je dan zo in paniek immers als je het te goeder trouw hebt verkregen valt je weinig te verwijten? Dus weet je dat het verkocht mag worden of weet je dat het niet mag?
Nou ja, het ontbreken van een licentie maakt het volgens mij illegaal en dat de grote jongens met licentie, waar duur voor is betaald, niet blij zijn lijkt mij logisch. Dus je bent illegaal bezig en jouw zakenpartner heeft een medewerker aangenomen die erg dom bezig is geweest, ik denk niet dat de uitzending is te voorkomen, dat jullie medewerker en jij dom bezig bent is geen reden de uitzending te verbieden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:59 schreef vaduz het volgende:
[..]
Juridisch denk ik inderdaad, op het ontbreken van de licentie na, mij weinig verweten kan worden. Echter zijn de grote jongens in de branche niet blij met partijen als ons en willen we dat onze handel zoveel mogelijk onbelicht blijft.
Even nieuwsgierg hoor, vertel eens waarom je gewoon bent mee gegaan in Alberto's verkleedfeestje als je die nieuwe boi van je aan het inwerken bent?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:37 schreef vaduz het volgende:
JIj wilt gewoon dat vaduz in zijn eigen stijfje stikt hèquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou ja, het ontbreken van een licentie maakt het volgens mij illegaal en dat de grote jongens met licentie, waar duur voor is betaald, niet blij zijn lijkt mij logisch. Dus je bent illegaal bezig en jouw zakenpartner heeft een medewerker aangenomen die erg dom bezig is geweest, ik denk niet dat de uitzending is te voorkomen, dat jullie medewerker en jij dom bezig bent is geen reden de uitzending te verbieden.
Haten op het paradepaardje van SBS.quote:Op zondag 12 april 2015 00:39 schreef BlueMage het volgende:
Lekker interessant en geheimzinig doen zodat iedereen dadelijk gaat kijken naar 'n matig sbs6 programma.
Alles van sbs6 is gewoon matig.quote:Op zondag 12 april 2015 00:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haten op het paradepaardje van SBS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Duimzuigerijquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:15 schreef Isegrim het volgende:
Als je niet vertelt waar het om gaat, krijg je van ons geen advies.![]()
Een karakter van Victor Reinier.quote:
Dat was probleemwijken maar het was te krachtig en is daarom van de buis gehaald.quote:Op zondag 12 april 2015 00:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haten op het paradepaardje van SBS.
De vraag is al lang beantwoord. Het antwoord bevalt de TS alleen niet.quote:Op zondag 12 april 2015 08:39 schreef NewHorizon het volgende:
Altijd dat morele terechtwijzen en ramptoerisme hier in plaats van gewoon de vraag beantwoorden
quote:Op zondag 12 april 2015 10:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat was probleemwijken maar het was te krachtig en is daarom van de buis gehaald.
Waarom doe je dat als je niet uitgezonden wil worden ? Als je hem gewoon "ontmaskerd" had waren de beelden onbruikbaar.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:37 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als ik naar de rechter ga, dan weet die kwal dat ik hem doorheb. Bovendien zal ik dan mijn anonimiteit zeker verliezen. Hoewel je natuurlijk nooit zeker weet: ik was met een vriend van een vriend in zijn auto en toen kwam die Alberto in zijn matige vermomming voorbij zetten. Ik ben gewoon rustig gebleven en heb gespeelt alsof ik het niet doorhad enzo.
TS is Alberto.quote:Op zondag 12 april 2015 00:39 schreef BlueMage het volgende:
Lekker interessant en geheimzinig doen zodat iedereen dadelijk gaat kijken naar 'n matig sbs6 programma.
Dit bijvoorbeeld. Of je roept keihard "Alberto ! Lang niet gezien knul !" en doet net alsof je samen allerlei vieze dingen in een poepseksclub hebt gedaan.quote:Op zondag 12 april 2015 11:29 schreef NotYou het volgende:
"Hey jij bent toch alberto?" *haalt telefoon uit zaak*
"Ik film nu gewoon alberto stegeman in vermomming in deze auto en niemand die iets doorheeft! Dat dit kan in Nederland!!"
*drukt telefoon onder z'n neus en fluistert* "Ik film nu gewoon in het neusgat van Alberto Stegemans van Undercover in Nederland!"
Check z'n pohiquote:Op zondag 12 april 2015 11:36 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is zo'n troll waarvan je toch stiekem hoopt dat het waar is.
Niet aan gedacht. Je probeert zo normaal mogelijk over te komen. Verder had die kennis het niet door en wilde ik hem niet verrassen eer hij stomme dingen deed.quote:Op zondag 12 april 2015 11:27 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom doe je dat als je niet uitgezonden wil worden ? Als je hem gewoon "ontmaskerd" had waren de beelden onbruikbaar.
Die rrrrrruikt naar iets verkeerdsquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:43 schreef vaduz het volgende:
[..]
Stegeman moet zich niet interesseren. We hebben helemaal niet om zijn bemoeienis gevraagd. Verder kan het op zich wel het daglicht verdragen enzo, het is gewoon niet fijn als er ongewenste bemoeienis is en suggesties die de handel in een kwaad daglicht stellen.
Dat ie dan wel wat beters had mogen bedenkenquote:Op maandag 13 april 2015 20:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik gok dat TS Alberto is om zo meer kijkers naar z'n progamma te trekken
En mocht TS echt met z'n bakkes in beeld komen, kun je dan niet zorgen dat je muil geblurd wordt ofzo
Sinds wanneer mag jij weer ergens anders posten dan in ONZ?quote:Op zondag 12 april 2015 22:42 schreef vaduz het volgende:
Verder vind ik het nogal matig hoe sommige users hier reageren, het lijkt wel een kinderdagverblijf hier.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:37 schreef vaduz het volgende:
[..]
Enig idee wat een reclamespotje kost op tv? Nu krijg je gratis publiciteitquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:43 schreef vaduz het volgende:
[..]
waarom? de kijker weet ook wel dat die man in vermomming alberto is...quote:Op zondag 12 april 2015 11:27 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom doe je dat als je niet uitgezonden wil worden ? Als je hem gewoon "ontmaskerd" had waren de beelden onbruikbaar.
Leuk he, om andere mensen te veroordelen, zonder het topic gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Als je een crimineeltje bent (en dat t(b)lijk je te zijn, mag je ter stond emigreren naar Nergenshuizen. (of je eigen land)
En niet huillie huillie doen als je gepakt wordt en anders maar een potje psych? Echt, en dat mag de gemeenschap betalen? Ik zeg zelden: rot op maar mijn gevoel zegt dat dat de enige juiste opmerking is naar je eigen land : doei
Wij willen geen publiciteit. Wij vinden klanten/leveranciers in de eigen branche, waarin iedereen elkaar kent.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:38 schreef deezler het volgende:
[..]
[..]
Enig idee wat een reclamespotje kost op tv? Nu krijg je gratis publiciteit![]()
Je zegt zelf dat de handel wel door de beugel kan dus geniet ervan nu het nog gratis is.
Volgende keer moet je gewoon een ton betalen voor een commercial van 20 seconden.
Vallen onfrisse zaken ook al onder een "branche"? O, wacht...quote:Op woensdag 15 april 2015 16:55 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wij willen geen publiciteit. Wij vinden klanten/leveranciers in de eigen branche, waarin iedereen elkaar kent.
BDSM?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:55 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wij willen geen publiciteit. Wij vinden klanten/leveranciers in de eigen branche, waarin iedereen elkaar kent.
Wat valt er te wachten?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Vallen onfrisse zaken ook al onder een "branche"? O, wacht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |