JIj wilt gewoon dat vaduz in zijn eigen stijfje stikt hèquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou ja, het ontbreken van een licentie maakt het volgens mij illegaal en dat de grote jongens met licentie, waar duur voor is betaald, niet blij zijn lijkt mij logisch. Dus je bent illegaal bezig en jouw zakenpartner heeft een medewerker aangenomen die erg dom bezig is geweest, ik denk niet dat de uitzending is te voorkomen, dat jullie medewerker en jij dom bezig bent is geen reden de uitzending te verbieden.
Haten op het paradepaardje van SBS.quote:Op zondag 12 april 2015 00:39 schreef BlueMage het volgende:
Lekker interessant en geheimzinig doen zodat iedereen dadelijk gaat kijken naar 'n matig sbs6 programma.
Alles van sbs6 is gewoon matig.quote:Op zondag 12 april 2015 00:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haten op het paradepaardje van SBS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Duimzuigerijquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:15 schreef Isegrim het volgende:
Als je niet vertelt waar het om gaat, krijg je van ons geen advies.![]()
Een karakter van Victor Reinier.quote:
Dat was probleemwijken maar het was te krachtig en is daarom van de buis gehaald.quote:Op zondag 12 april 2015 00:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haten op het paradepaardje van SBS.
De vraag is al lang beantwoord. Het antwoord bevalt de TS alleen niet.quote:Op zondag 12 april 2015 08:39 schreef NewHorizon het volgende:
Altijd dat morele terechtwijzen en ramptoerisme hier in plaats van gewoon de vraag beantwoorden
quote:Op zondag 12 april 2015 10:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat was probleemwijken maar het was te krachtig en is daarom van de buis gehaald.
Waarom doe je dat als je niet uitgezonden wil worden ? Als je hem gewoon "ontmaskerd" had waren de beelden onbruikbaar.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:37 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als ik naar de rechter ga, dan weet die kwal dat ik hem doorheb. Bovendien zal ik dan mijn anonimiteit zeker verliezen. Hoewel je natuurlijk nooit zeker weet: ik was met een vriend van een vriend in zijn auto en toen kwam die Alberto in zijn matige vermomming voorbij zetten. Ik ben gewoon rustig gebleven en heb gespeelt alsof ik het niet doorhad enzo.
TS is Alberto.quote:Op zondag 12 april 2015 00:39 schreef BlueMage het volgende:
Lekker interessant en geheimzinig doen zodat iedereen dadelijk gaat kijken naar 'n matig sbs6 programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |