abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151589572
Het blijkt dat Alberto Stegeman opnames van mij gemaakt heeft voor zijn programma 'Undercover in Nederland'. Hoe kan ik voorkomen dat dit uitgezonden wordt?
pi_151589644
Je kan zelf niet bedenken dat je naar de rechter zal moeten?
pi_151589670
Kort geding. Maar ik gun je weinig kans.
pi_151589800
Wat heb je gedaan dat wij niet mogen zien?
*verwijderd door Admin*
pi_151589868
Ben je echt centrafiguur en ben je deel van iets wat niet helemaal koekoek is of ben je gewoon geïnterviewd en wil je niet dat het op tv komt?
pi_151590405
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:24 schreef Queller het volgende:
Je kan zelf niet bedenken dat je naar de rechter zal moeten?
Als ik naar de rechter ga, dan weet die kwal dat ik hem doorheb. Bovendien zal ik dan mijn anonimiteit zeker verliezen. Hoewel je natuurlijk nooit zeker weet: ik was met een vriend van een vriend in zijn auto en toen kwam die Alberto in zijn matige vermomming voorbij zetten :'). Ik ben gewoon rustig gebleven en heb gespeelt alsof ik het niet doorhad enzo. Maar ja die kennis van die vriend van mij is niet zo snugger, dus ja ik weet niet of ze hem ook gevolgd hebben ofzo. Maar ik wil dus niet dat die Alberto achter mijn identiteit komt en zeker niet dat het uitgezonden wordt.
pi_151590475
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:28 schreef ikbenrond het volgende:
Ben je echt centrafiguur en ben je deel van iets wat niet helemaal koekoek is of ben je gewoon geïnterviewd en wil je niet dat het op tv komt?
Weet niet, waarschijnlijk ziet hij mij wel als belangrijk figuur omdat die kennis dus voor de contacten zou regelen en ik zeg maar voor de verdere afhandeling zorg zou dragen.
pi_151590524
Maar wat doe je dan?
*verwijderd door Admin*
pi_151590649
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:38 schreef vaduz het volgende:

Weet niet, waarschijnlijk ziet hij mij wel als belangrijk figuur omdat die kennis dus voor de contacten zou regelen en ik zeg maar voor de verdere afhandeling zorg zou dragen.
Schijnbaar doe je dus dingen die vies genoeg zijn om Stegeman te interesseren?

Ik snap er geen kont van, hoop dat je loopt te trollen en zo niet: ik hoop dat je diep door de bagger gaat :W
pi_151590816
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:41 schreef Queller het volgende:

[..]

Schijnbaar doe je dus dingen die vies genoeg zijn om Stegeman te interesseren?

Ik snap er geen kont van, hoop dat je loopt te trollen en zo niet: ik hoop dat je diep door de bagger gaat :W
Stegeman moet zich niet interesseren. We hebben helemaal niet om zijn bemoeienis gevraagd. Verder kan het op zich wel het daglicht verdragen enzo, het is gewoon niet fijn als er ongewenste bemoeienis is en suggesties die de handel in een kwaad daglicht stellen.
pi_151590849
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:43 schreef vaduz het volgende:
Stegeman moet zich niet interesseren. We hebben helemaal niet om zijn bemoeienis gevraagd. Verder kan het op zich wel het daglicht verdragen enzo, het is gewoon niet fijn als er ongewenste bemoeienis is en suggesties die de handel in een kwaad daglicht stellen.
Of je gedraagt je gewoon; ook een optie misschien?
pi_151590963
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:44 schreef Queller het volgende:

[..]

Of je gedraagt je gewoon; ook een optie misschien?
Ik ben hier niet om etische discussies te voeren. Verder zijn de opnames al gemaakt, dus dat kun je al niet meer veranderen, maar ik wil gewoon niet dat die ellende uitgezonden wordt.
pi_151591092
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:46 schreef vaduz het volgende:
Ik ben hier niet om etische discussies te voeren. Verder zijn de opnames al gemaakt, dus dat kun je al niet meer veranderen, maar ik wil gewoon niet dat die ellende uitgezonden wordt.
Volgens de regels? Naar de rechter.
Niet volgens de regels? Uitzoeken waar hij die banden bewaart en dat pand in de hens steken of er inbreken en de banden jatten. En hopen dat er geen kopieën gemaakt zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_151591168
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Volgens de regels? Naar de rechter.
Niet volgens de regels? Uitzoeken waar hij die banden bewaart en dat pand in de hens steken of er inbreken en de banden jatten. En hopen dat er geen kopieën gemaakt zijn.
Maar hoe kan ik dan anoniem blijven? Wat betreft niet volgens de regels, ik ben een brave burger die zich altijd formeert conform de letter van de wet, dus niet echt mijn style.
pi_151591224
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:50 schreef vaduz het volgende:
Maar hoe kan ik dan anoniem blijven?
Niet.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_151591225
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:50 schreef vaduz het volgende:

[..]

Maar hoe kan ik dan anoniem blijven? Wat betreft niet volgens de regels, ik ben een brave burger die zich altijd formeert conform de letter van de wet, dus niet echt mijn style.
Waarom moet je anoniem blijven als je zo'n brave burger bent?
pi_151591267
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom moet je anoniem blijven als je zo'n brave burger bent?
Omdat bepaalde dingen 'anders' ervaren zouden kunnen worden door het publiek, zeker als het vanuit een subjectief perspectief belicht wordt.
pi_151591313
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:52 schreef vaduz het volgende:

[..]

Omdat bepaalde dingen 'anders' ervaren zouden kunnen worden door het publiek, zeker als het vanuit een subjectief perspectief belicht wordt.
Wat een kletskoek.
pi_151591315
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:52 schreef vaduz het volgende:
De rechter is nu juist iemand die niet subjectief is.
pi_151591505
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De rechter is nu juist iemand die niet subjectief is.
Deze handel is relatief nieuw en we willen liever niet dat er nu al jurispendentie omheen wordt gecreerd.
pi_151591653
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:57 schreef vaduz het volgende:

[..]

Deze handel is relatief nieuw en we willen liever niet dat er nu al jurispendentie omheen wordt gecreerd.
Wat voor handel is het dan?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_151591689
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:37 schreef vaduz het volgende:

[..]

Als ik naar de rechter ga, dan weet die kwal dat ik hem doorheb. Bovendien zal ik dan mijn anonimiteit zeker verliezen. Hoewel je natuurlijk nooit zeker weet: ik was met een vriend van een vriend in zijn auto en toen kwam die Alberto in zijn matige vermomming voorbij zetten :'). Ik ben gewoon rustig gebleven en heb gespeelt alsof ik het niet doorhad enzo. Maar ja die kennis van die vriend van mij is niet zo snugger, dus ja ik weet niet of ze hem ook gevolgd hebben ofzo. Maar ik wil dus niet dat die Alberto achter mijn identiteit komt en zeker niet dat het uitgezonden wordt.
Stél nou dat je dit allemaal echt meent en echt hebt meegemaakt: Waarom zou je dat doen? Je weet zelf dan ook wel dat je met illegale zaken bezig bent toch?
pi_151591732
quote:

[..]

Het is jurisprudentie, faalkonijn.
pi_151591886
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_151591933
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:01 schreef Operc het volgende:

[..]

Stél nou dat je dit allemaal echt meent en echt hebt meegemaakt: Waarom zou je dat doen? Je weet zelf dan ook wel dat je met illegale zaken bezig bent toch?
Als we zouden doen alsof dit allemaal niet kan enzo, dan vernielen wel onze eigen handel. Verder is het eigenlijk ook niet illegaal ofzo, hoogstens hebben we nog geen licentie.
  PR/Manusje van alles zaterdag 11 april 2015 @ 22:07:46 #26
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_151592027
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:06 schreef vaduz het volgende:

[..]

Als we zouden doen alsof dit allemaal niet kan enzo, dan vernielen wel onze eigen handel. Verder is het eigenlijk ook niet illegaal ofzo, hoogstens hebben we nog geen licentie.
licentie voor?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_151592028
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:06 schreef vaduz het volgende:

[..]

Als er blijkbaar een licentie voor bestaat en die heb je niet, dan ben je waarschijnlijk illegaal bezig toch?
pi_151592091
Meer info
pi_151592120
quote:

[..]

Vaduz, de matige mismaakte melkpoederkoning van Maasdriel.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_151592128
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:07 schreef Operc het volgende:

[..]

Als er blijkbaar een licentie voor bestaat en die heb je niet, dan ben je waarschijnlijk illegaal bezig toch?
Mensen doen hier echt of ik dingen zou doen, die je niet naar eer en geweten zou kunnen doen. Wat betreft de licentie: wij zijn kleine jongens en dit is een nieuwe markt, we hebben simpelweg niet de middelen om gelijk een ton af te tikken.
pi_151592154
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:08 schreef Studiotje het volgende:
Meer info
Dit
pi_151592208
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:09 schreef vaduz het volgende:

[..]

Mensen doen hier echt of ik dingen zou doen, die je niet naar eer en geweten zou kunnen doen. Wat betreft de licentie: wij zijn kleine jongens en dit is een nieuwe markt, we hebben simpelweg niet de middelen om gelijk een ton af te tikken.
Welke markt is het dan?
pi_151592344
zakelijke dienstverlening
pi_151592403
Als je niet vertelt waar het om gaat, krijg je van ons geen advies. :6 :+
pi_151592427
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:15 schreef Isegrim het volgende:
Als je niet vertelt waar het om gaat, krijg je van ons geen advies. :6 :+
Ik heb al gezegd, dat het om zakelijke dienstverlening gaat.
pi_151592488
Te breed. :{w Ik doe ook aan zakelijke dienstverlening maar Stegeman heeft geen interesse in mij hoor! :P
pi_151592512
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:16 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ben je niet weg gelopen tijdens de confrontatie ? Alberto is toch slecht in mensen bijhouden :Y
pi_151592555
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:16 schreef vaduz het volgende:

[..]

Kom op, een complete sector noemen is natuurlijk nietszeggend.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  PR/Manusje van alles zaterdag 11 april 2015 @ 22:19:12 #39
Toezicht is gezond!
pi_151592603
Zakelijke dienstverlening in een auto met een kennis van een kennis. :D :D :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_151592637
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:17 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ben je niet weg gelopen tijdens de confrontatie ? Alberto is toch slecht in mensen bijhouden :Y
Lezen is moeilijk, he? Er was geen confrontatie. Alberto deed zich in zijn vermomming voor als een potentiele klant.
pi_151592670
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:37 schreef vaduz het volgende:

[..]

'Ik heb je plan helemaal door, maar vertel het nog maar een keer voor degene naast me.'
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_151592735
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:17 schreef Isegrim het volgende:
Te breed. :{w Ik doe ook aan zakelijke dienstverlening maar Stegeman heeft geen interesse in mij hoor! :P
Ik kan natuurlijk niet precies verklappen wat wij doen. Maar zeg maar, dat wij een soort van platform bieden voor medewerkers van commerciele structuren in een bepaalde branche om informatie te traden.
pi_151592772
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:22 schreef vaduz het volgende:
Ik kan natuurlijk niet precies verklappen wat wij doen. Maar zeg maar, dat wij een soort van platform bieden voor medewerkers van commerciele structuren in een bepaalde branche om informatie te traden.
'Vager kunnen we het niet maken. Debieler ook niet.'
pi_151592791
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:22 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ah, handel in gestolen data.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_151592864
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit dus.
Make my day!
pi_151592932
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wij gaan ervanuit dat al onze leveranciers te goeder trouw zijn, precies wegens dit soort redeneringen en pogingen om ons zwart te maken, willen wij dus uit de publiciteit blijven. Tijdens het gesprek met Alberto heb ik ervoor gezorgd dat er geen gevoelige informatie met hem gedeeld is, maar die kennis heeft dus mogelijk in een eerder stadia het een en ander gezegd, dat vervelend zou kunnen zijn voor klanten en leveranciers.
pi_151593001
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:27 schreef vaduz het volgende:

[..]

Wij gaan ervanuit dat al onze leveranciers te goeder trouw zijn, precies wegens dit soort redeneringen en pogingen om ons zwart te maken, willen wij dus uit de publiciteit blijven. Tijdens het gesprek met Alberto heb ik ervoor gezorgd dat er geen gevoelige informatie met hem gedeeld is, maar die kennis heeft dus mogelijk in een eerder stadia het een en ander gezegd, dat vervelend zou kunnen zijn voor klanten en leveranciers.
Als het legitieme handel is dan kan je zijn argumenten toch zo weerleggen? Of heb je die gestolen data gekocht/gejat via schimmige achterdeurtjes en langharige mannen?
  PR/Manusje van alles zaterdag 11 april 2015 @ 22:29:02 #48
Toezicht is gezond!
pi_151593035
quote:

[..]

Ik heb een bestand met alle toegangscodes voor alle gebouwen van de politie. Kopen?
  zaterdag 11 april 2015 @ 22:30:11 #49
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_151593087
wie tipt Alberto met extra informatie dat TS onder uitzending probeert uit te komen?

* Andromache haalt de popcorn er bij
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_151593092
quote:

[..]

Dus een kennis van een kennis weet inhoudelijk van alles over jouw handel. Ongeloofwaardig.
pi_151593164
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als het legitieme handel is dan kan je zijn argumenten toch zo weerleggen? Of heb je die gestolen data gekocht/gejat via schimmige achterdeurtjes en langharige mannen?
Dat zou kunnen als er leveranciers bereid zouden zijn te getuigen. Helaas zou dat wel betekenen dat heel ons netwerk bloot komt te liggen en in het vervolg relaties voor andere partijen die wel de descretie kunnen waarborgen zullen kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')