Dit of verder solliciteren. Dit is mijn eerste echte sollicitatie, had niet verwacht dat ik zo snel zou moeten beslissen. Wil het liefst bij U aan de slag. Mja studiegenoten zitten al 1 jaar zonder baan. Daarom twijfel ik heel erg.quote:
Dan zou ik het gewoon doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:04 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Dit of verder solliciteren. Dit is mijn eerste echte sollicitatie, had niet verwacht dat ik zo snel zou moeten beslissen. Wil het liefst bij Unilever aan de slag. Mja studiegenoten zitten al 1 jaar zonder baan. Daarom twijfel ik heel erg.
Een kennis heeft hetzelfde traineeship gevolgd, ze is achteraf 3x benaderd door Unilever.
Het is in Breda, dus de afstand is ook zeker een voordeel.
heeft deze kans doorgroeimogelijkheden?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:04 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Dit of verder solliciteren. Dit is mijn eerste echte sollicitatie, had niet verwacht dat ik zo snel zou moeten beslissen. Wil het liefst bij Unilever aan de slag. Mja studiegenoten zitten al 1 jaar zonder baan. Daarom twijfel ik heel erg.
Een kennis heeft hetzelfde traineeship gevolgd, ze is achteraf 3x benaderd door Unilever.
Het is in Breda, dus de afstand is ook zeker een voordeel.
Is er voorlopig nog niet. Heb al stage gelopen bij X, afdeling Y. Had me aangemeld als young talent maar wegens gebrek aan assertiviteit boden ze me een stage aan. Ze zagen veel potentie in me, ik haalde de maximale scoren voor de capaciteitentest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Precies, wat is het alternatief?
Ja! De recruiter wilde geen baan garanderen maar was zeer te spreken over mijn cv.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
heeft deze kans doorgroeimogelijkheden?
Zo ja pak deze
Dan zou ik niet weten waarom je deze kans niet aanpakt....quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:06 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Is er voorlopig nog niet. Heb al stage gelopen bij Nestle, afdeling Maggi. Had me aangemeld als young talent maar wegens gebrek aan assertiviteit boden ze me een stage aan. Ze zagen veel potentie in me, ik haalde de maximale scoren voor de capaciteitentest.
Ook bij Unilever gesolliciteerd, had het telefonische interview verpest. Had me niet voorbereid, dom.
Maar daarna werd ik benaderd door Unilever voor een finance functie, eerste gesprek was positief, maar bij nader inzien toch afgewezen omdat ik in de marketing sector wil werken.
ik zou het meteen doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:08 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Ja! De recruiter wilde geen baan garanderen maar was zeer te spreken over mijn cv.
Netto salaris zal ongeveer rond de 1100 1200 liggen. Tuurlijk is mezelf ontplooien het belangrijkst, maar heb tot nu toe 3x gesolliciteerd (1x stage, 1x young talent en nu) en ben al die keren ver gekomen. Daarom denk ik dat als ik even wacht misschien aan iets beters kan komen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:05 schreef Hiddendoe het volgende:
Wat is je netto salaris?
Wat maakt het uit; nog een jaartje of zo op een houtje bijten?
Wat is voor jullie het belangrijktst?
Veel geld of veel kansen om jezelf te ontplooien?
Tsja als je bewust voor marketing hebt gekozen na 3 jaar bedrijfseconomie te hebben gestudeerd, moet daar wel echt je passie liggen. Ik wilde gewoon geen finance functie, maar ik heb ze beloofd dat ik daar op een dag zou terugkomen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
De baan bij Mentos af willen wijzen omdat je op Unilever wacht die je ook al eens hebt afgewezen
Neequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Is dat nou handig, al die namen noemen?
Ik ga vragen of ze me iets meer kunnen bieden. Ohja, interessant detail wellicht, het gaat om 36 uur per week. Om de twee weken heb je vrijdag vrij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:13 schreef nils7 het volgende:
Ik zou t gewoon doen als dit wel marketing is.
Je droombaan direct vanuit de schoolbanken is sowieso vaak niet haalbaar.
Eerst in je ervaring investeren en dan oogsten!
Doenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:14 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Ik ga vragen of ze me iets meer kunnen bieden. Ohja, interessant detail wellicht, het gaat om 36 uur per week. Om de twee weken heb je vrijdag vrij.
Met een bachelor bedrijfseconomie en een master marketing op zak ook niet..? Ik verdiende meer als orderpicker.quote:
TS is een marketingtalentje, die zal het wel weten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Is dat nou handig, al die namen noemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |