Wat?quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:59 schreef Chai het volgende:
Ik heb gehoord dat Gridje en Mortie leverpastei lusten.
Zou oplikken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:59 schreef Murdera het volgende:
Zou mn neus in je handen snuiten chlochlo
Ik geloof dit.quote:
Ik las ditquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:59 schreef Murdera het volgende:
Zou mn handen in je neus snuiten chlochlo
Snap ik echt niet want vind mezelf ook kki grappig meestal hoor hehehe en nee dit is niet sarcastisch ik ga kapot vaak stuk om mezelfquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gorgonzolie heeft me ooit de enige grappige vrouw van deze SC genoemd hoor.
Oké.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Snap ik echt niet want vind mezelf ook kki grappig meestal hoor hehehe en nee dit is niet sarcastisch ik ga kapot vaak stuk om mezelf
Ga dan eens echt stuk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Snap ik echt niet want vind mezelf ook kki grappig meestal hoor hehehe en nee dit is niet sarcastisch ik ga kapot vaak stuk om mezelf
Heb ik ook vaak en in rl moeten mensen vaak om mij lachen behalve Fokkers vaak niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat je dan zo leuk reageert.quote:
Als jij grappig bent... dan is de zon groen / murdera clean / dan ben jij slim.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke Ambiquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als jij grappig bent... dan is de zon groen / murdera clean / dan ben jij slim.
Ik ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:59 schreef Murdera het volgende:
Zou mn neus in je handen snuiten chlochlo
Ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak en in rl moeten mensen vaak om mij lachen behalve Fokkers vaak niet.
Kut autisme.
quote:
Dudequote:
Ahhhhhhhaahahahahahahahahaha kkquote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als jij grappig bent... dan is de zon groen / murdera clean / dan ben jij slim.
Salak. Ahahahahahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:11 schreef Che_ het volgende:
Veer denkt dat stimorol- mijn kloon is
omdat we dezelfde UI hebben
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:13 schreef Chai het volgende:
Zin om te lachen, even Veer en mad sherlocken
Ja hihahuahauhahahaahah veel plesier hoowr hahah xDquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:13 schreef Chai het volgende:
Zin om te lachen, even Veer en mad sherlocken
Ben jij Pools?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hihahuahauhahahaahah veel plesier hoowr hahah xD
oke ABquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Neh, beetje last van hormonen, kan nu geen rage aan, krijg ik zelfmoordgedachten van.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Neh, beetje last van hormonen, kan nu geen rage aan, krijg ik zelfmoordgedachten van.
Chai plsquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry, ben bezig.quote:
Essay over adaptief onderwijs.quote:
Zit op bureaustoel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je zit al 15 minuten op de bank, wat lul je
Je verwacht het niet.quote:
Yay nog meer ipadscholenquote:
Laat mij gewoon. :ssssSquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
O, nou sorry, bedoelde het niet zo, hoef je niet meteen boos te worden :SSSSss;s
Nee, die liggen in de zon te slapen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dacht dat je met de katten bezig was.
inb4: of met de poes
Heeft niet veel met iPad-scholen te maken, gekkie.quote:
sorry als ik te ver gingquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat mij gewoon. :ssssS
[..]
Nee, die liggen in de zon te slapen.
[..]
Heeft niet veel met iPad-scholen te maken, gekkie.
iewquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
GroenLinks festivalmeisje denkt hij denk ik.
Nee joh. Ga dit jaar wel heel misschien naar Pinkpopquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
GroenLinks festivalmeisje denkt hij denk ik.
heel weekend?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee joh. Ga dit jaar wel heel misschien naar Pinkpop
de 23 jarige afrikaansequote:Op dinsdag 15 april 2014 01:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die ouwe Dominicanen of die 18-jarige Oostblokhoertjes?
Awwww hurtquote:
Wie ben jij?quote:
Zoals gewoonlijk in een blazing firequote:
Zosk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe heet die kerel ookalweer? die gast is echt een held
Boeken gelezen dus weet hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beste einde van een aflevering evar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
oh interessant vertel ons meerquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef haan33 het volgende:
Mensen die je blokken op WhatsApp om een meisje
http://www.tivolivredenbu(...)llmatic_Anniversary/quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
oh interessant vertel ons meer
Tivoliquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:26 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.tivolivredenbu(...)llmatic_Anniversary/
Ook @ Chris, Jumi, anderen met fatsoenlijke smaak.
quote:
jij met mutsmeisje en chrisz met mocromeisje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Mutsmeisje wil vast met me gaan, zeg haar dat ik wel vast 2 kaarten bestel.
o ik had iemand toegevoegt uit zijn vriendenlijst die ik had gezien.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
oh interessant vertel ons meer
Als jij niet gaat of durft te zeggen dat het kut is (zelfs al zou het eventueel kut zijn) sla ik je in elkaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij met mutsmeisje en chrisz met mocromeisje.
dubbeldate waddap
Het is dus waar dat mensen van het platteland andere boeregaten kennen.quote:
kom dan bitch ik breek je ik DB press 11,5kgquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Als jij niet gaat of durft te zeggen dat het kut is (zelfs al zou het eventueel kut zijn) sla ik je in elkaar.
Ik voegde een keer het zusje van 2nutz toe. Dramaquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
o ik had iemand toegevoegt uit zijn vriendenlijst die ik had gezien.
blok op wa en facebook
en dat is dan een 'mattie'
No hip abduction machine 1 rep max no care.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kom dan bitch ik breek je ik DB press 11,5kg
had ik met het zusje van mozyquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik voegde een keer het zusje van 2nutz toe. Drama
Mijn 1RM op de Ab swing 3000 is 99.2kgquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef krioro het volgende:
[..]
No hip abduction machine 1 rep max no care.
Mijn 1RM op de sex swing 5000 is 0.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn 1RM op de Ab swing 3000 is 99.2kg
haha homoquote:
HAHAHAHA dit horen van jouquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:19 schreef krioro het volgende:
Anyone hier die dat 2048 spelleke heeft gedaan/doet?
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
Zo ja wat zijn jullie scores?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2924 is beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heey Dimaquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
HAHAHAHA dit horen van jou
jij bent echt meest smerige vieze ridder die ik ken op de online fok forum
ik heb je dm's gelezen
lol
Hoeveel kan jij crosstrainen?quote:
ik kan 2quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
2 keer reageren op een post wow u so thirsty.
wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan maar kan vast meer dan 2.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:57 schreef Gridlok het volgende:
Ik moet mijn leven leuker maken, ik ga rerollen.
Post ending in 10 gets to name my new char.
Titty Sprinkles McGeequote:Op dinsdag 15 april 2014 17:57 schreef Gridlok het volgende:
Ik moet mijn leven leuker maken, ik ga rerollen.
Post ending in 10 gets to name my new char.
Prima, altijd al een BN'er/filmster willen zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zullen wij een dagje wisselen van plek? Smink ik mezelf en MJ jij jezelf.
lolol 2 x quoten, nigga u so thirstyquote:
Is normaal hier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Prima, altijd al een BN'er/filmster willen zijn.
inb4 Chlodus met 'Smink#lijst'
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lolol 2 x quoten, nigga u so thirsty
grrrrrquote:
Had ik met de zus van Veer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik voegde een keer het zusje van 2nutz toe. Drama
Ja denk ik ook. Best vaak in ondergoed ook denk ik. Elkaar slaan met troetelbeertjesknuffels.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Zus en Veer hebben vast vaak gevochten vroegervanwege hun temperamentjes.
Hebben we daar de beelden van?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. Best vaak in ondergoed ook denk ik. Elkaar slaan met troetelbeertjesknuffels.
Nauwelijks. Heb 1 yt filmpje gezien waar ze in bikini ruzie hebben in een springkussenkasteel. Maar meer ken ik niet helaas hehe.quote:
Lolquote:
kom bosuball jackknife competitie doenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kom bosuball jackknife competitie doen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:19 schreef krioro het volgende:
Anyone hier die dat 2048 spelleke heeft gedaan/doet?
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
Zo ja wat zijn jullie scores?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2480 scoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die " hyperlink " ( lol ) ziet er wel een beetje dodgy uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:27 schreef Murdera het volgende:
Chai waarom
http://giant.gfycat.com/SpryM
Aight gaan we zo spelen ok okquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Te laat. M'n boys hadden gezien dus kon het weg
Wat was hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wrom haal je het weg dan? Zet er dan NSFW omheen ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat zei die kneuterige kut nootjes nou weer?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deed je ook zo tegen je vriend? Dan begrijp ik dat hij heeft gedaan wat nutz zei
Veer?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef VeerEli het volgende:
Chloro hier? Is het ''met al die inkt'' of ''met al dat inkt''
*durftevragen*
Veer?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:01 schreef VeerEli het volgende:
Ik denk dat het ''die'' is maar not sure
Een shetlander hahahahquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Gridlok het volgende:
Is chai hier? wat is nou een goed beginners paard.
Salinero.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Gridlok het volgende:
Hahaquote:
Oké.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goedkope manier om veer van anorexia trekjes te beschuldigenbah om te kotsen
Nee, knapperige meergranenbol met ossenworst :$ :$ :$quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef 2NutZ het volgende:
Koude mac n cheese met schimmel zeker? Dikke
Lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, knapperige meergranenbol met ossenworst :$ :$ :$
"Goed hoor, drukquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:19 schreef Gridlok het volgende:
Maar? Hoe gaat het met mijn favoriete online vriendjes?
Goed hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:19 schreef Gridlok het volgende:
Maar? Hoe gaat het met mijn favoriete online vriendjes?
Probeerde MSN nostalgie op te wekken, bedankt he.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Modus het volgende:
[..]
"Goed hoor, drukmet jou?"
"Ja ook wel goed"
"....."
"....."
"....."
Jaaaa ga lekker stappen met de meiden haha gwoon beetje lol trappen toch hahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen van 't weekend?
Leuuuuk!! Ik ga op verjaardag bij mijn Omaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaaaa ga lekker stappen met de meiden haha gwoon beetje lol trappen toch haha![]()
Jij??!!!!?
Ohh gezellig!!! Lekker bitterballen kaasje worstje haha leuk!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leuuuuk!! Ik ga op verjaardag bij mijn Omais 72 geworden, wordt echt een knalfuif
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leuuuuk!! Ik ga op verjaardag bij mijn Omais 72 geworden, wordt echt een knalfuif
Wrm die smiley :ss is tog fynquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ].
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
Heb nergens zin in, wil gewoon in passieve modus naar mijn scherm kijken wachtend tot de screensaver komt om die weg te tikken zodat ik weer verder kan staren naar de ruis in mijn buis.
Ik moet m'n haar wassen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij blijft al mijn aandacht opeisen met je goddelijke vocabulaire :$
:sssquote:
Nee, heb gisteren m'n snor eraf gehaald.quote:
Je wil wel ruiken.quote:
Als niet lekker ruikt moet je je kop kaal scheren en omgekeerd op een ezel door de stad rijden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je wil wel ruiken.
Nadat ik het gewassen heb dan.
Weet niet voor wie dat erger zou zijn, voor Chloro of voor de ezel hahaha ahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als niet lekker ruikt moet je je kop kaal scheren en omgekeerd op een ezel door de stad rijden.
Arme ezel, Marianne Thieme kom der maar in.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Weet niet voor wie dat erger zou zijn, voor Chloro of voor de ezel hahaha aha![]()
![]()
Oké.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als niet lekker ruikt moet je je kop kaal scheren en omgekeerd op een ezel door de stad rijden.
Wrom zo gemeen ;ssquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Weet niet voor wie dat erger zou zijn, voor Chloro of voor de ezel hahaha aha![]()
![]()
Mag ik ook?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geintje hoor, ik ga wel een verzoenings-kroket frituren voor je.
Lekker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geintje hoor, ik ga wel een verzoenings-kroket frituren voor je.
Sowieso mensen die anderen willen inspireren. Opbokken, bepaal zelf wel of ik geïnspireerd wil worden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef Modus het volgende:
Chlo heb jij ook zo'n teringhekel aan wijven die 'mensen willen inspireren'?
Heeft u een momentje voor onze heer Jezus?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso mensen die anderen willen inspireren. Opbokken, bepaal zelf wel of ik geïnspireerd wil worden.
Nee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heeft u een momentje voor onze heer Jezus?
Ahw.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dankzij de poesjes van chlo voel ik me nu echt verbonden met jou
Ruik je dat? Ik zou toch zweren dat ik een spitroast rook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dankzij de poesjes van chlo voel ik me nu echt verbonden met jou
Zolang niet anaal vind ik alles best.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ruik je dat? Ik zou toch zweren dat ik een spitroast rook.
Zijn altijd wijven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso mensen die anderen willen inspireren. Opbokken, bepaal zelf wel of ik geïnspireerd wil worden.
Wtf waar heb jij het over :S ik wou gaan kamperen en liedjes rond een kampvuur zingen :sSSquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zolang niet anaal vind ik alles best.
Hippiequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wtf waar heb jij het over :S ik wou gaan kamperen en liedjes rond een kampvuur zingen :sSS
Uugh, had laatst tuinfeestje, host stak de vuurkorf aan en vrijwel direct verschenen er snaar instrumenten met slap gejengel en semi sentimenteel gejammer.quote:
Kan dat zo slecht handelen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uugh, had laatst tuinfeestje, host stak de vuurkorf aan en vrijwel direct verschenen er snaar instrumenten met slap gejengel en semi sentimenteel gejammer.
Zo ontstaan de Jason Mrazzzen van deze wereld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uugh, had laatst tuinfeestje, host stak de vuurkorf aan en vrijwel direct verschenen er snaar instrumenten met slap gejengel en semi sentimenteel gejammer.
Misselijk makend, en constant de verkeerde noot aanslaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan dat zo slecht handelen.Vaak ook mensen die maar 1 liedje kunnen spelen.
Wimmen: Splooshquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo ontstaan de Jason Mrazzzen van deze wereld.. Met hun gevoelige gitaar en hoed.
En dan van die altohuppelkutjes van 15 erbij helemaal 'ooooooooooooooooooohquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan dat zo slecht handelen.Vaak ook mensen die maar 1 liedje kunnen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan semiwijs de gitaar gaan stemmen. Hou op met me.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misselijk makend, en constant de verkeerde noot aanslaan" Oeh hehehe tijdje geleden xDD "
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:10 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan van die altohuppelkutjes van 15 erbij helemaal 'oooooooooooooooooooh![]()
'.
Ja echt sterf de tyfus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Man man man man, gelukkig was ik daar niet de enige, mijn haat jegens dat onnozel gepeupel bracht mij samen met een vrouwelijke hater.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan semiwijs de gitaar gaan stemmen. Hou op met me.
Ahw!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Man man man man, gelukkig was ik daar niet de enige, mijn haat jegens dat onnozel gepeupel bracht mij samen met een vrouwelijke hater.
Zit je nu al onder de plak?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit qua vorm. Iig niet getekend, niet dun en de bovenhaartjes niet perfect geëpileerd.
Cute.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga nee zeggen want ik wil jouw hart niet breken :$
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik schrijf mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit qua vorm. Iig niet getekend, niet dun en de bovenhaartjes niet perfect geëpileerd.
tis koud idd. Zelfs met al mn vet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:29 schreef Modus het volgende:
Ik heb gewoon de verwarming weer aangezet.
Laat ze maar lachen, als de hongersnood komt overleven jij en ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
tis koud idd. Zelfs met al mn vet.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Laat ze maar lachen, als de hongersnood komt overleven jij en ik.
kannibalenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Laat ze maar lachen, als de hongersnood komt overleven jij en ik.
Je bent te kort?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
Droevig nieuws. Ik kan geen model worden
gewoon random stukken copy-pasten, wordt toch niet gelezen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik heb m'n essay bijna af. Moet nog 400 woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |