Hardop gelachen om mezelf.quote:
Ja, dat wel.quote:
Kneusquote:
Heb jij dat nooit dan? Ik echt heel vaak.quote:
ONZ / [ONZ STONERS!] #622 - Pass the jonko to the left hand side.quote:
als ik zou zeggen dat ik heel afrika zou mijden als de pest word ik weer voor racist uitgemaaktquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want hij stroomt alleen maar door Egypte
Terwijl daar geen enkele reden voor is (qua humor)quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit dan? Ik echt heel vaak.
ja, gezellig met zn allen naar oudquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #622 - Pass the jonko to the left hand side.
R&P / [R&P SC] MissMSX in het huis!
NWS / [SC] Corrie en de mysterieuze pener
En dan heb je nog VBL, OUD, POL, SEX, KPD en weet ik wat SC.
Ik vind mijzelf eerlijk gezegd niet vaak grappigquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit dan? Ik echt heel vaak.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dit inderdaad. In het vorige topic werd er keihard op haar ingehakt door anderen en nu ben ik de boeman.
Nee, voor onwetende. De pest heerste in Europa vooral.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik zou zeggen dat ik heel afrika zou mijden als de pest word ik weer voor racist uitgemaakt
Gorgonzolie heeft me ooit de enige grappige vrouw van deze SC genoemd hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Terwijl daar geen enkele reden voor is (qua humor)
Hij was zelf de grappigste vrouwquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gorgonzolie heeft me ooit de enige grappige vrouw van deze SC genoemd hoor.
Weet nooit wanneer jij serieus bent. ;squote:
heeft er totaal niks mee te maken, maar goedquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, voor onwetende. De pest heerste in Europa vooral.
Cocaine is a hell of a drug.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik mis hem.quote:
Vergeet hij Fas gewoon.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd pissen als je over de Nijl vaart heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft er totaal niks mee te maken, maar goed
daar denk je nog elke dag aan he?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
waarom?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Altijd pissen als je over de Nijl vaart heb ik gehoord.
Heb jij ooit drugs gebruikt eigenlijk?quote:
Heb die quote uitgeprint en onder m'n kussen gelegd. Lees het elke dag voordat ik ga slapen.quote:
Ja, chloroform.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij ooit drugs gebruikt eigenlijk?
Hard geworden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |