Hoe diep zit je nu in de Nijl?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je nog steeds niks beters verzonnen?
Wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:30 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ze heeft me een hele tijd gemaild over een denkbeeldige relatie. Waar ze van af wou. Haar vriend was agressief enzo. Ik ging een beetje mee in het verhaal, tot het mij beu werd. Was echt erover aan het gaan. Heb haar dan geblokt en alles. Toen wist ik nog niet zeker of het een trans of niet. Laatst op facebook haar foto gezien en toen wist ik het wel zeker.
Dit he, tering dat inbred gebeurenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw belevenissen met het whatsappgroepje interesseren me echt geen zier
Je krijgt geen antwoord meer van die russische chicks he nadat je geld hebt gestuurdsquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:42 schreef wickedmen het volgende:
In ander nieuws, al dagen aan het wachten op een mail van een veel belovend iemand
Gaat over mijn toekomst maar nog steeds niks.
hahaha iemand die yiha lastig valt. Wauwquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow![]()
waarom spelen mensen van die spelletjes
Jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je krijgt geen antwoord meer van die russische chicks he nadat je geld hebt gestuurds
Identiteitsproblemen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow![]()
waarom spelen mensen van die spelletjes
Wel beetje suf, je noemt chlo hard terwijl die met gefundeerde uitspraken komt. Jij was vanochtend gewoon simpelweg aan het schelden op ABquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan t gewoon niet eens zijn met Chloro.
Maar vindt AB een raar iets sws.
beetje vertrouwen. Soms is het goed om Wat extra te sturen want misschien is Haar computer wel gewoon kapotquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je krijgt geen antwoord meer van die russische chicks he nadat je geld hebt gestuurds
Stonerchat met monopoly en zijn meidjequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een tijdje in ONZ SC gepost, was wel leuk, maar sinds ik erachter kwam dat die SC een jingle heeft, ben ik gestopt met daar posten.
Geef jij maar beter geld uit aan grammatica en interpunctie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje vertrouwen. Soms is het goed om Wat extra te sturen want misschien is Haar computer wel gewoon kapot
noem eens een paar grammatica foutjes in die zin?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geef jij beter geld uit aan grammatica en interpunctie.
Die is ook best dood.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stonerchat met monopoly en zijn meidje
Sahbi. Ik was nog nice. Fucking retard die she man.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel beetje suf, je noemt chlo hard terwijl die met gefundeerde uitspraken komt. Jij was vanochtend gewoon simpelweg aan het schelden op AB
the ironyquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha iemand die yiha lastig valt. Wauw
Sahbi. Ik was nog nice. Fucking retard die she man.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel beetje suf, je noemt chlo hard terwijl die met gefundeerde uitspraken komt. Jij was vanochtend gewoon simpelweg aan het schelden op AB
Ja, want hij stroomt alleen maar door Egyptequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gesloten
[..]
nooit geweest, zou ook nooit naar egypte gaan
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sahbi. Ik was nog nice. Fucking retard die she man.
En dan dm en dat zelfmoord wil plegen? Dramaqueen.
rustigquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sahbi. Ik was nog nice. Fucking retard die she man.
En dan dm en dat ze zelfmoord wil plegen? Dramaqueen.
Ohquote:
En dit inderdaad. In het vorige topic werd er keihard op haar ingehakt door anderen en nu ben ik de boeman.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |