Over welke problemen hebben we het nou? Want het ging mij er meer om dat ze stug bleef volhouden om hier te posten terwijl ze van alle kanten gezeik kreeg. Dan zoek je het gewoon op. Ga dan naar een andere SC, zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Omdat je niet altijd je problemen kunt ontvluchten? Als je het niet ter plekke weet op te lossen zul je het ergens anders moeten doen.
Ik wel.quote:
Wat, doen ze dat echt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:28 schreef wickedmen het volgende:
Tevens in idioterie vandaag, Fokkers die je op FB hebt die vrouwen in je vriendenlijst of die je in je vriendenlijst heb gehad toevoegen.!!!!!!!!!!!
Denk erover om er een KLB topic over te maken, maar heb de laatste dagen te veel gefokt en moet ook andere dingen doen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Omdat je niet altijd je problemen kunt ontvluchten? Als je het niet ter plekke weet op te lossen zul je het ergens anders moeten doen.
Oké.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:28 schreef wickedmen het volgende:
Tevens in idioterie vandaag, Fokkers die je op FB hebt die vrouwen in je vriendenlijst of die je in je vriendenlijst heb gehad toevoegen.!!!!!!!!!!!
Denk erover om er een KLB topic over te maken, maar heb de laatste dagen te veel gefokt en moet ook andere dingen doen.
Ze heeft me een hele tijd gemaild over een denkbeeldige relatie. Waar ze van af wou. Haar vriend was agressief enzo. Ik ging een beetje mee in het verhaal, tot het mij beu werd. Was echt erover aan het gaan. Heb haar dan geblokt en alles. Toen wist ik nog niet zeker of het een trans of niet. Laatst op facebook haar foto gezien en toen wist ik het wel zeker.quote:
Jouw belevenissen met het whatsappgroepje interesseren me echt geen zierquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:28 schreef wickedmen het volgende:
Ik denk dat je houding veel bepaald. Als veel mensen op je zeiken doe je kennelijk wat verkeerd. En daar moet je dan wat aan doen ipv op te rotten. Zou wel lekker makkelijk zijn als je iedereen maar weg kan zeiken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over welke problemen hebben we het nou? Want het ging mij er meer om dat ze stug bleef volhouden om hier te posten terwijl ze van alle kanten gezeik kreeg. Dan zoek je het gewoon op. Ga dan naar een andere SC, zo moeilijk is het niet.
Hoezo? Ik zei nog tegen d'r dat ze alleen zichzelf ermee heeft door hier te posten, maar daar ontkende ze en vervolgens krijg je dit gezeik.quote:
Dan lees je het niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw belevenissen met het whatsappgroepje interesseren me echt geen zier
Het is hard van je dat je haar behandelt alsof ze een volwassen vrouw is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zei nog tegen d'r dat ze alleen zichzelf ermee heeft door hier te posten, maar daar ontkende ze en vervolgens krijg je dit gezeik.
Ze is gevoelig. En niet rationeel babyquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zei nog tegen d'r dat ze alleen zichzelf ermee heeft door hier te posten, maar daar ontkende ze en vervolgens krijg je dit gezeik.
Ik bedoelde het juist andersom. In uiterste gevallen zul je mieten leaven maar in dr meeste gevallen heb je het zelf in de hand.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit dus.
Iedereen wordt wel eens gepest , als dat aan blijft houden kan je beter leaven en aan jezelf denken want uiteindelijk gaat het om jou en wat je wilt.
Haha dan moet Chlo ook extra lief tegen mij zijn als ik stopweek heb.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is gevoelig. En niet rationeel baby
True.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik bedoelde het juist andersom. In uiterste gevallen zul je mieten leaven maar in dr meeste gevallen heb je het zelf in de hand.
Oh, dat ben ik met je eens hoor, maar hier op FOK! heeft dat toch geen zin. Als ik in een SC kom waar echt iedereen op me loopt te zeiken, dan klik ik 'm weg en ga ik naar een andere SC waar mensen wel leuk doen. Dit is internet, zo makkelijk is het hier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik denk dat je houding veel bepaald. Als veel mensen op je zeiken doe je kennelijk wat verkeerd. En daar moet je dan wat aan doen ipv op te rotten. Zou wel lekker makkelijk zijn als je iedereen maar weg kan zeiken.
Watquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Roooooonnnnn stop ittttttt.
Aldus ab.
Nee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha dan moet Chlo ook extra lief tegen mij zijn als ik stopweek heb.
Ik kan t gewoon niet eens zijn met Chloro.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
en tegen mij als ik een stijfje heb:)quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe dan hahahaa ahahaaaha.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik met je eens hoor, maar hier op FOK! heeft dat toch geen zin. Als ik in een SC kom waar echt iedereen op me loopt te zeiken, dan klik ik 'm weg en ga ik naar een andere SC waar mensen wel leuk doen. Dit is internet, zo makkelijk is het hier.
quote:
Ga anders in andere SC posten. Kijken hoelang het duurt voordat mensen je volgenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het veel te leuk met mij, ook al geef je dat niet snel toe bby.![]()
Heb een tijdje in ONZ SC gepost, was wel leuk, maar sinds ik erachter kwam dat die SC een jingle heeft, ben ik gestopt met daar posten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga anders in andere SC posten. Kijken hoelang het duurt voordat mensen je volgen
doe jij dat ook eensquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga anders in andere SC posten. Kijken hoelang het duurt voordat mensen je volgen
geef toe, stiekem vond je de jingle leuk..quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een tijdje in ONZ SC gepost, was wel leuk, maar sinds ik erachter kwam dat die SC een jingle heeft, ben ik gestopt met daar posten.
heb je nog steeds niks beters verzonnen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shiit, ben je nog steeds bezig met je ridderpraktijken
Nee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geef toe, stiekem vond je de jingle leuk..
Waarom zegt hij dat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je nog steeds niks beters verzonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |