Nee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha dan moet Chlo ook extra lief tegen mij zijn als ik stopweek heb.
Ik kan t gewoon niet eens zijn met Chloro.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
en tegen mij als ik een stijfje heb:)quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe dan hahahaa ahahaaaha.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik met je eens hoor, maar hier op FOK! heeft dat toch geen zin. Als ik in een SC kom waar echt iedereen op me loopt te zeiken, dan klik ik 'm weg en ga ik naar een andere SC waar mensen wel leuk doen. Dit is internet, zo makkelijk is het hier.
quote:
Ga anders in andere SC posten. Kijken hoelang het duurt voordat mensen je volgenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het veel te leuk met mij, ook al geef je dat niet snel toe bby.![]()
Heb een tijdje in ONZ SC gepost, was wel leuk, maar sinds ik erachter kwam dat die SC een jingle heeft, ben ik gestopt met daar posten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga anders in andere SC posten. Kijken hoelang het duurt voordat mensen je volgen
doe jij dat ook eensquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga anders in andere SC posten. Kijken hoelang het duurt voordat mensen je volgen
geef toe, stiekem vond je de jingle leuk..quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een tijdje in ONZ SC gepost, was wel leuk, maar sinds ik erachter kwam dat die SC een jingle heeft, ben ik gestopt met daar posten.
heb je nog steeds niks beters verzonnen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shiit, ben je nog steeds bezig met je ridderpraktijken
Nee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geef toe, stiekem vond je de jingle leuk..
Waarom zegt hij dat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je nog steeds niks beters verzonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |