Goed hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:19 schreef Gridlok het volgende:
Maar? Hoe gaat het met mijn favoriete online vriendjes?
Probeerde MSN nostalgie op te wekken, bedankt he.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Modus het volgende:
[..]
"Goed hoor, drukmet jou?"
"Ja ook wel goed"
"....."
"....."
"....."
Jaaaa ga lekker stappen met de meiden haha gwoon beetje lol trappen toch hahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen van 't weekend?
Leuuuuk!! Ik ga op verjaardag bij mijn Omaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaaaa ga lekker stappen met de meiden haha gwoon beetje lol trappen toch haha![]()
Jij??!!!!?
Ohh gezellig!!! Lekker bitterballen kaasje worstje haha leuk!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leuuuuk!! Ik ga op verjaardag bij mijn Omais 72 geworden, wordt echt een knalfuif
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leuuuuk!! Ik ga op verjaardag bij mijn Omais 72 geworden, wordt echt een knalfuif
Wrm die smiley :ss is tog fynquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ].
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
Heb nergens zin in, wil gewoon in passieve modus naar mijn scherm kijken wachtend tot de screensaver komt om die weg te tikken zodat ik weer verder kan staren naar de ruis in mijn buis.
Ik moet m'n haar wassen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij blijft al mijn aandacht opeisen met je goddelijke vocabulaire :$
:sssquote:
Nee, heb gisteren m'n snor eraf gehaald.quote:
Je wil wel ruiken.quote:
Als niet lekker ruikt moet je je kop kaal scheren en omgekeerd op een ezel door de stad rijden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je wil wel ruiken.
Nadat ik het gewassen heb dan.
Weet niet voor wie dat erger zou zijn, voor Chloro of voor de ezel hahaha ahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als niet lekker ruikt moet je je kop kaal scheren en omgekeerd op een ezel door de stad rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |