Arme ezel, Marianne Thieme kom der maar in.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Weet niet voor wie dat erger zou zijn, voor Chloro of voor de ezel hahaha aha![]()
![]()
Oké.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als niet lekker ruikt moet je je kop kaal scheren en omgekeerd op een ezel door de stad rijden.
Wrom zo gemeen ;ssquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Weet niet voor wie dat erger zou zijn, voor Chloro of voor de ezel hahaha aha![]()
![]()
Mag ik ook?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geintje hoor, ik ga wel een verzoenings-kroket frituren voor je.
Lekker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geintje hoor, ik ga wel een verzoenings-kroket frituren voor je.
Sowieso mensen die anderen willen inspireren. Opbokken, bepaal zelf wel of ik geïnspireerd wil worden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef Modus het volgende:
Chlo heb jij ook zo'n teringhekel aan wijven die 'mensen willen inspireren'?
Heeft u een momentje voor onze heer Jezus?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso mensen die anderen willen inspireren. Opbokken, bepaal zelf wel of ik geïnspireerd wil worden.
Nee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heeft u een momentje voor onze heer Jezus?
Ahw.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dankzij de poesjes van chlo voel ik me nu echt verbonden met jou
Ruik je dat? Ik zou toch zweren dat ik een spitroast rook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dankzij de poesjes van chlo voel ik me nu echt verbonden met jou
Zolang niet anaal vind ik alles best.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ruik je dat? Ik zou toch zweren dat ik een spitroast rook.
Zijn altijd wijven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso mensen die anderen willen inspireren. Opbokken, bepaal zelf wel of ik geïnspireerd wil worden.
Wtf waar heb jij het over :S ik wou gaan kamperen en liedjes rond een kampvuur zingen :sSSquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zolang niet anaal vind ik alles best.
Hippiequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wtf waar heb jij het over :S ik wou gaan kamperen en liedjes rond een kampvuur zingen :sSS
Uugh, had laatst tuinfeestje, host stak de vuurkorf aan en vrijwel direct verschenen er snaar instrumenten met slap gejengel en semi sentimenteel gejammer.quote:
Kan dat zo slecht handelen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uugh, had laatst tuinfeestje, host stak de vuurkorf aan en vrijwel direct verschenen er snaar instrumenten met slap gejengel en semi sentimenteel gejammer.
Zo ontstaan de Jason Mrazzzen van deze wereld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uugh, had laatst tuinfeestje, host stak de vuurkorf aan en vrijwel direct verschenen er snaar instrumenten met slap gejengel en semi sentimenteel gejammer.
Misselijk makend, en constant de verkeerde noot aanslaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan dat zo slecht handelen.Vaak ook mensen die maar 1 liedje kunnen spelen.
Wimmen: Splooshquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo ontstaan de Jason Mrazzzen van deze wereld.. Met hun gevoelige gitaar en hoed.
En dan van die altohuppelkutjes van 15 erbij helemaal 'ooooooooooooooooooohquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan dat zo slecht handelen.Vaak ook mensen die maar 1 liedje kunnen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |