Arme ezel, Marianne Thieme kom der maar in.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Weet niet voor wie dat erger zou zijn, voor Chloro of voor de ezel hahaha aha![]()
![]()
Oké.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als niet lekker ruikt moet je je kop kaal scheren en omgekeerd op een ezel door de stad rijden.
Wrom zo gemeen ;ssquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Weet niet voor wie dat erger zou zijn, voor Chloro of voor de ezel hahaha aha![]()
![]()
Mag ik ook?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geintje hoor, ik ga wel een verzoenings-kroket frituren voor je.
Lekker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geintje hoor, ik ga wel een verzoenings-kroket frituren voor je.
Sowieso mensen die anderen willen inspireren. Opbokken, bepaal zelf wel of ik geïnspireerd wil worden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef Modus het volgende:
Chlo heb jij ook zo'n teringhekel aan wijven die 'mensen willen inspireren'?
Heeft u een momentje voor onze heer Jezus?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso mensen die anderen willen inspireren. Opbokken, bepaal zelf wel of ik geïnspireerd wil worden.
Nee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heeft u een momentje voor onze heer Jezus?
Ahw.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dankzij de poesjes van chlo voel ik me nu echt verbonden met jou
Ruik je dat? Ik zou toch zweren dat ik een spitroast rook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dankzij de poesjes van chlo voel ik me nu echt verbonden met jou
Zolang niet anaal vind ik alles best.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ruik je dat? Ik zou toch zweren dat ik een spitroast rook.
Zijn altijd wijven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso mensen die anderen willen inspireren. Opbokken, bepaal zelf wel of ik geïnspireerd wil worden.
Wtf waar heb jij het over :S ik wou gaan kamperen en liedjes rond een kampvuur zingen :sSSquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zolang niet anaal vind ik alles best.
Hippiequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wtf waar heb jij het over :S ik wou gaan kamperen en liedjes rond een kampvuur zingen :sSS
Uugh, had laatst tuinfeestje, host stak de vuurkorf aan en vrijwel direct verschenen er snaar instrumenten met slap gejengel en semi sentimenteel gejammer.quote:
Kan dat zo slecht handelen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uugh, had laatst tuinfeestje, host stak de vuurkorf aan en vrijwel direct verschenen er snaar instrumenten met slap gejengel en semi sentimenteel gejammer.
Zo ontstaan de Jason Mrazzzen van deze wereld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uugh, had laatst tuinfeestje, host stak de vuurkorf aan en vrijwel direct verschenen er snaar instrumenten met slap gejengel en semi sentimenteel gejammer.
Misselijk makend, en constant de verkeerde noot aanslaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan dat zo slecht handelen.Vaak ook mensen die maar 1 liedje kunnen spelen.
Wimmen: Splooshquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo ontstaan de Jason Mrazzzen van deze wereld.. Met hun gevoelige gitaar en hoed.
En dan van die altohuppelkutjes van 15 erbij helemaal 'ooooooooooooooooooohquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan dat zo slecht handelen.Vaak ook mensen die maar 1 liedje kunnen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan semiwijs de gitaar gaan stemmen. Hou op met me.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misselijk makend, en constant de verkeerde noot aanslaan" Oeh hehehe tijdje geleden xDD "
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:10 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan van die altohuppelkutjes van 15 erbij helemaal 'oooooooooooooooooooh![]()
'.
Ja echt sterf de tyfus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Man man man man, gelukkig was ik daar niet de enige, mijn haat jegens dat onnozel gepeupel bracht mij samen met een vrouwelijke hater.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan semiwijs de gitaar gaan stemmen. Hou op met me.
Ahw!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Man man man man, gelukkig was ik daar niet de enige, mijn haat jegens dat onnozel gepeupel bracht mij samen met een vrouwelijke hater.
Zit je nu al onder de plak?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit qua vorm. Iig niet getekend, niet dun en de bovenhaartjes niet perfect geëpileerd.
Cute.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga nee zeggen want ik wil jouw hart niet breken :$
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik schrijf mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit qua vorm. Iig niet getekend, niet dun en de bovenhaartjes niet perfect geëpileerd.
tis koud idd. Zelfs met al mn vet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:29 schreef Modus het volgende:
Ik heb gewoon de verwarming weer aangezet.
Laat ze maar lachen, als de hongersnood komt overleven jij en ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
tis koud idd. Zelfs met al mn vet.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Laat ze maar lachen, als de hongersnood komt overleven jij en ik.
kannibalenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Laat ze maar lachen, als de hongersnood komt overleven jij en ik.
Je bent te kort?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
Droevig nieuws. Ik kan geen model worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |