Boeken gelezen dus weet hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beste einde van een aflevering evar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
oh interessant vertel ons meerquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef haan33 het volgende:
Mensen die je blokken op WhatsApp om een meisje
http://www.tivolivredenbu(...)llmatic_Anniversary/quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
oh interessant vertel ons meer
Tivoliquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:26 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.tivolivredenbu(...)llmatic_Anniversary/
Ook @ Chris, Jumi, anderen met fatsoenlijke smaak.
quote:
jij met mutsmeisje en chrisz met mocromeisje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Mutsmeisje wil vast met me gaan, zeg haar dat ik wel vast 2 kaarten bestel.
o ik had iemand toegevoegt uit zijn vriendenlijst die ik had gezien.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
oh interessant vertel ons meer
Als jij niet gaat of durft te zeggen dat het kut is (zelfs al zou het eventueel kut zijn) sla ik je in elkaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij met mutsmeisje en chrisz met mocromeisje.
dubbeldate waddap
Het is dus waar dat mensen van het platteland andere boeregaten kennen.quote:
kom dan bitch ik breek je ik DB press 11,5kgquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Als jij niet gaat of durft te zeggen dat het kut is (zelfs al zou het eventueel kut zijn) sla ik je in elkaar.
Ik voegde een keer het zusje van 2nutz toe. Dramaquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
o ik had iemand toegevoegt uit zijn vriendenlijst die ik had gezien.
blok op wa en facebook
en dat is dan een 'mattie'
No hip abduction machine 1 rep max no care.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kom dan bitch ik breek je ik DB press 11,5kg
had ik met het zusje van mozyquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik voegde een keer het zusje van 2nutz toe. Drama
Mijn 1RM op de Ab swing 3000 is 99.2kgquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef krioro het volgende:
[..]
No hip abduction machine 1 rep max no care.
Mijn 1RM op de sex swing 5000 is 0.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn 1RM op de Ab swing 3000 is 99.2kg
haha homoquote:
HAHAHAHA dit horen van jouquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:19 schreef krioro het volgende:
Anyone hier die dat 2048 spelleke heeft gedaan/doet?
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
Zo ja wat zijn jullie scores?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2924 is beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heey Dimaquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
HAHAHAHA dit horen van jou
jij bent echt meest smerige vieze ridder die ik ken op de online fok forum
ik heb je dm's gelezen
lol
Hoeveel kan jij crosstrainen?quote:
ik kan 2quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
2 keer reageren op een post wow u so thirsty.
wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan maar kan vast meer dan 2.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:57 schreef Gridlok het volgende:
Ik moet mijn leven leuker maken, ik ga rerollen.
Post ending in 10 gets to name my new char.
Titty Sprinkles McGeequote:Op dinsdag 15 april 2014 17:57 schreef Gridlok het volgende:
Ik moet mijn leven leuker maken, ik ga rerollen.
Post ending in 10 gets to name my new char.
Prima, altijd al een BN'er/filmster willen zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zullen wij een dagje wisselen van plek? Smink ik mezelf en MJ jij jezelf.
lolol 2 x quoten, nigga u so thirstyquote:
Is normaal hier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Prima, altijd al een BN'er/filmster willen zijn.
inb4 Chlodus met 'Smink#lijst'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |