Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lolol 2 x quoten, nigga u so thirsty
grrrrrquote:
Had ik met de zus van Veer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik voegde een keer het zusje van 2nutz toe. Drama
Ja denk ik ook. Best vaak in ondergoed ook denk ik. Elkaar slaan met troetelbeertjesknuffels.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Zus en Veer hebben vast vaak gevochten vroegervanwege hun temperamentjes.
Hebben we daar de beelden van?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. Best vaak in ondergoed ook denk ik. Elkaar slaan met troetelbeertjesknuffels.
Nauwelijks. Heb 1 yt filmpje gezien waar ze in bikini ruzie hebben in een springkussenkasteel. Maar meer ken ik niet helaas hehe.quote:
Lolquote:
kom bosuball jackknife competitie doenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kom bosuball jackknife competitie doen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:19 schreef krioro het volgende:
Anyone hier die dat 2048 spelleke heeft gedaan/doet?
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
Zo ja wat zijn jullie scores?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2480 scoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die " hyperlink " ( lol ) ziet er wel een beetje dodgy uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:27 schreef Murdera het volgende:
Chai waarom
http://giant.gfycat.com/SpryM
Aight gaan we zo spelen ok okquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Te laat. M'n boys hadden gezien dus kon het weg
Wat was hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wrom haal je het weg dan? Zet er dan NSFW omheen ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat zei die kneuterige kut nootjes nou weer?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deed je ook zo tegen je vriend? Dan begrijp ik dat hij heeft gedaan wat nutz zei
Veer?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef VeerEli het volgende:
Chloro hier? Is het ''met al die inkt'' of ''met al dat inkt''
*durftevragen*
Veer?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:01 schreef VeerEli het volgende:
Ik denk dat het ''die'' is maar not sure
Een shetlander hahahahquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Gridlok het volgende:
Is chai hier? wat is nou een goed beginners paard.
Salinero.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Gridlok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |