Rebellion is misschien qua opbouw en tekst beter, maar die rauwe zang uit Laika is zó tofquote:Op maandag 14 april 2014 21:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vind het een van hun beste, maar het mist imo iets dat Rebellion wel heeftmisschien een epische climax? Krijg trouwens wel iedere keer weer kippenvel van het "Older brother.." couplet
Zo diep heb ik er nooit over nagedachtquote:Op maandag 14 april 2014 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rebellion is misschien qua opbouw en tekst beter, maar die rauwe zang uit Laika is zó tofPlus dat het hele concept dat de broer Laika had moeten heten omdat hij ze verliet me ook erg aantrekt. Iets romantisch-droevigs over de de moedige ruimtereis, maar dan vanuit het perspectief van de achterblijvers. Plus dat zowel Laika als Alexander de Grote hun avontuur niet overleefden, en dat de broer dat ook niet lijkt te doen. Hele thema spreekt me gewoon aan.
Tien keer?quote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb gewoon 4 liedjes die ik het meeste heb geluisterd van AF; allemaal 10x
Sprawl II, Reflektor, The Suburbs, Rebellion (Lies)
Geen echte favoriet zegt dit lijstje
Sinds decemeber 2012quote:Op maandag 14 april 2014 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tien keer?Ik heb:
Laika 122
Suburbs 81
Ready to Start 81
Tunnels 65
Rebellion 65
Dat van Laika weet ik wel vrij zeker. Lijkt me ook een overduidelijke verwijzing naar die hond. De rest heb ik er zelf bij "geïnterpreteerd", noem het levendige fantasiequote:Op maandag 14 april 2014 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo diep heb ik er nooit over nagedachtGing het daarover? [ afbeelding ]
Ik geloof het best, wilde meer zeggen dat ik totaal niet op die manier naar muziek luister.quote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat van Laika weet ik wel vrij zeker. Lijkt me ook een overduidelijke verwijzing naar die hond. De rest heb ik er zelf bij "geïnterpreteerd", noem het levendige fantasie![]()
Ik natuurlijk ook niet als ik op het hoogste tempo denkbaar door nieuwe dingen heen beuk.quote:Op maandag 14 april 2014 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik geloof het best, wilde meer zeggen dat ik totaal niet op die manier naar muziek luister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |