Rebellion is misschien qua opbouw en tekst beter, maar die rauwe zang uit Laika is zó tofquote:Op maandag 14 april 2014 21:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vind het een van hun beste, maar het mist imo iets dat Rebellion wel heeftmisschien een epische climax? Krijg trouwens wel iedere keer weer kippenvel van het "Older brother.." couplet
Zo diep heb ik er nooit over nagedachtquote:Op maandag 14 april 2014 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rebellion is misschien qua opbouw en tekst beter, maar die rauwe zang uit Laika is zó tofPlus dat het hele concept dat de broer Laika had moeten heten omdat hij ze verliet me ook erg aantrekt. Iets romantisch-droevigs over de de moedige ruimtereis, maar dan vanuit het perspectief van de achterblijvers. Plus dat zowel Laika als Alexander de Grote hun avontuur niet overleefden, en dat de broer dat ook niet lijkt te doen. Hele thema spreekt me gewoon aan.
Tien keer?quote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb gewoon 4 liedjes die ik het meeste heb geluisterd van AF; allemaal 10x
Sprawl II, Reflektor, The Suburbs, Rebellion (Lies)
Geen echte favoriet zegt dit lijstje
Sinds decemeber 2012quote:Op maandag 14 april 2014 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tien keer?Ik heb:
Laika 122
Suburbs 81
Ready to Start 81
Tunnels 65
Rebellion 65
Dat van Laika weet ik wel vrij zeker. Lijkt me ook een overduidelijke verwijzing naar die hond. De rest heb ik er zelf bij "geïnterpreteerd", noem het levendige fantasiequote:Op maandag 14 april 2014 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo diep heb ik er nooit over nagedachtGing het daarover? [ afbeelding ]
Ik geloof het best, wilde meer zeggen dat ik totaal niet op die manier naar muziek luister.quote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat van Laika weet ik wel vrij zeker. Lijkt me ook een overduidelijke verwijzing naar die hond. De rest heb ik er zelf bij "geïnterpreteerd", noem het levendige fantasie![]()
Ik natuurlijk ook niet als ik op het hoogste tempo denkbaar door nieuwe dingen heen beuk.quote:Op maandag 14 april 2014 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik geloof het best, wilde meer zeggen dat ik totaal niet op die manier naar muziek luister.
Sneer detected.quote:Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik natuurlijk ook niet als ik op het hoogste tempo denkbaar door nieuwe dingen heen beuk.
Rebellion (Lies) Loved trackquote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb gewoon 4 liedjes die ik het meeste heb geluisterd van AF; allemaal 10x
Sprawl II, Reflektor, The Suburbs, Rebellion (Lies)
Geen echte favoriet zegt dit lijstje
Dan heb je een probleem. Tsjok kende Hospice gisteren nog niet eensquote:Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef DO2 het volgende:
Denk dat iedereen het inmiddels wel kent, toch?
En zo niet dan als sodemieter naar gaan luisteren. Anders mag je hier niet mee meedoen.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem. Tsjok kende Hospice gisteren nog niet eens
quote:Op maandag 14 april 2014 20:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah zo zijn er wel meer geniale albums die jij, ik of wij niet kennen.
Ik moet toch zeggen dat dat heel erg meevalt. Ik vind 287 plays ook best veel alquote:Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is wat ik je de hele tijd probeer duidelijk te maken
Sowieso, wat maakt het uitquote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet toch zeggen dat dat heel erg meevalt. Ik vind 287 plays ook best veel al
Van de 50 albums deze week heb ik iets meer dan de helft voor het eerst geluisterd, het andere deel allemaal goede muziek die ik opnieuw kies. Kortom, ik luister niet alleen maar nieuwe dingen.
Die moet ik nog steeds eens luisterenquote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb de afgelopen week 150 plays van Venetian Snares
http://www.allmusic.com/a(...)en-mary-mw0000408887quote:Op maandag 14 april 2014 21:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Wolf Mother, Wolf People, Wolf Parade. Help me ff
Dat kan ik echt heel slecht verdragen. Wat een hyperactieve add-muziek is datquote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef Trollscience het volgende:
quote:
Natuurlijk moet hij zijn eigen ding doenquote:
50/50 is wel een mooie mix vind ikquote:Op maandag 14 april 2014 21:32 schreef Moody het volgende:
Bob, gewoon je eigen ding doen. Als ik elke hype in dit topic moest draaien, had ik ook geen tijd meer over voor echt goede platen.
Hyperactieve muziekquote:Op maandag 14 april 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan ik echt heel slecht verdragen. Wat een hyperactieve add-muziek is dat
Je ui blijft geniaalquote:Op maandag 14 april 2014 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
50/50 is wel een mooie mix vind ikIk kies natuurlijk ook nieuwe muziek die in principe in mijn straatje past.
Thnx. Ik zie dat ik ze al kende, maar blijkbaar nooit gewaardeerd. Download staat aanquote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
http://www.allmusic.com/a(...)en-mary-mw0000408887
Waar Spencer Krug deel van uitmaakt, enzo.
Hij komt binnenkort weer met een nieuw album. Tijdje geleden, geloof ik.quote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef Trollscience het volgende:
Heb ook maar 9 albums ofzo geluisterd, ik ga echt niet al die 150 dingen luisterenquote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hij komt binnenkort weer met een nieuw album. Tijdje geleden, geloof ik.
Maar ik volg 'm al jaren niet meer, dus kan er naast zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |