God, het topic is nog warm en de koude tranen vallen alquote:Op zondag 13 april 2014 22:00 schreef Faxie het volgende:
In het hoekje aan het huilen [ afbeelding ]
Ben je nu blij ?quote:
Die foto heb ik nog voor je gemaakt comp. Waarom doe je me dit aanquote:Op zondag 13 april 2014 22:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Don't worry cuz i have the power
[ afbeelding ]
Ik ben altijd blij, positief en meer opwekkende woorden.quote:
hehehequote:Op zondag 13 april 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die foto heb ik nog voor je gemaakt comp. Waarom doe je me dit aan
Heb je dan last van een ochtendhumor?quote:Op zondag 13 april 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij, positief en meer opwekkende woorden.
Tenzij ik net wakker ben.
Vooruit. Voor deze ENE keer zie ik het door de vingers.quote:
Geen idee, normaal slaap ik daar zo doorheen.quote:Op zondag 13 april 2014 22:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je dan last van een ochtendhumor?
Ik drink altijd een vers appelsientjequote:Op zondag 13 april 2014 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vooruit. Voor deze ENE keer zie ik het door de vingers.
[..]
Geen idee, normaal slaap ik daar zo doorheen.
Voor het slapen gaan? Ik vermoed zelden iets, ik weet het altijd graag zeker. Maar ik zit te denken aan een kop koffiequote:Op zondag 13 april 2014 22:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik drink altijd een vers appelsientje's ochtends dan ben ik direct wakker
![]()
En voor te slapen kan je wel vermoeden wat ik neem
Ze weet het wel , jij blijkbaar nietquote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan? Ik vermoed zelden iets, ik weet het altijd graag zeker. Maar ik zit te denken aan een kop koffie
Ik weet het echt niet neequote:Op zondag 13 april 2014 22:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze weet het wel , jij blijkbaar niet![]()
[ afbeelding ]
Sorry, daar ging je streak!quote:
Veel koffie op, te warm en dan ook nog eens wakker worden met een nieuw deel dat niet door mij is geopend.quote:
Ik heb het wel gedacht dat je graag "mijn vierde topic" als TT had gewildquote:Op zondag 13 april 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Veel koffie op, te warm en dan ook nog eens wakker worden met een nieuw deel dat niet door mij is geopend.
Slimboquote:Op zondag 13 april 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Veel koffie op, te warm en dan ook nog eens wakker worden met een nieuw deel dat niet door mij is geopend.
Of hij gaat hardlopenquote:Op zondag 13 april 2014 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedacht dat je graag "mijn vierde topic" als TT had gewild![]()
Kan je proberen om warme melk met honing te drinken? Helpt goed om te slapen.
Voorhuidjoggen wil ook wel eens helpen.quote:
Ik neem wel even 3mg melatonine in .quote:Op zondag 13 april 2014 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedacht dat je graag "mijn vierde topic" als TT had gewild![]()
Kan je proberen om warme melk met honing te drinken? Helpt goed om te slapen.
Tijn! Zulke taal uit jouw vingers!quote:Op zondag 13 april 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voorhuidjoggen wil ook wel eens helpen.
Melk. De Witte Sylquote:Op zondag 13 april 2014 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik neem wel even 3mg melatonine in .
Ik heb vandaag al een halve liter melk op, nog meer melk krijg ik niet meer door m'n keel...
quote:Op zondag 13 april 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voorhuidjoggen wil ook wel eens helpen.
Ik dacht ik hou het netjes.quote:
Tijn komt los nu hij eindelijk eens een vrouw heeftquote:
Oh sorry, ik was vergeten dat jij tot de besneden medemens hoort.quote:
Haha ja dat zal het zijnquote:Op zondag 13 april 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijn komt los nu hij eindelijk eens een vrouw heeft
Halve liter melk is slecht voor jequote:Op zondag 13 april 2014 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik neem wel even 3mg melatonine in .
Ik heb vandaag al een halve liter melk op, nog meer melk krijg ik niet meer door m'n keel...
Ik drink minimaal 0,25 liter melk per dag (eiwitshakequote:Op zondag 13 april 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Halve liter melk is slecht voor je
Ik wil niet weten van wiequote:Op zondag 13 april 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik drink minimaal 0,25 liter melk per dag (eiwitshake).. Is dat ook slecht?
Vast niet rechtstreeks uit de bronquote:
Yeah rightquote:
Ei... een chickie perhaps?quote:
Ja.quote:Op zondag 13 april 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik drink minimaal 0,25 liter melk per dag (eiwitshake).. Is dat ook slecht?
Je bent stout Tijn , of ben je aan het oefenen?quote:Op zondag 13 april 2014 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Yeah right
Eiwit shake need a paint a picture
quote:Op zondag 13 april 2014 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Yeah right
Eiwit shake need a paint a picture
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij laat straks gewoon bij zijn date z'n ballen tegen haar kin kletsen, de baas.quote:Op zondag 13 april 2014 22:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent stout Tijn , of ben je aan het oefenen?
Zijn warme zaad diep in haar kutje duwen , de baas.quote:Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij laat straks gewoon bij zijn date z'n ballen tegen haar kin kletsen, de baas.
Bron?quote:Op zondag 13 april 2014 22:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan leef ik maar een paar jaar minder.
Nu maar hopen dat ik dit vannacht niet ga visualiseren...quote:Op zondag 13 april 2014 22:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Zijn warme zaad diep in haar kutje duwen , de baas.
Ik ben aanhanger van het Faxismequote:Op zondag 13 april 2014 22:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent stout Tijn , of ben je aan het oefenen?
Ja of over haar gezicht spuiten, het schijnt een goede huid crème te zijnquote:Op zondag 13 april 2014 22:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Zijn warme zaad diep in haar kutje duwen , de baas.
Niet hopen, doenquote:Op zondag 13 april 2014 22:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik dit vannacht niet ga visualiseren...
Sperma is goed voor de huidquote:Op zondag 13 april 2014 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben aanhanger van het Faxisme
[..]
Ja of over haar gezicht spuiten, het schijnt een goede huid crème te zijn
Ik heb altijd gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Ik doneren goed voor mijquote:
Ja hoor en achteraf altijd een lekker champagne.quote:
Ik heb geen idee of dat ook echt zo isquote:
Champagnequote:Op zondag 13 april 2014 22:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor en achteraf altijd een lekker champagne.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 april 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat ook echt zo is
Ik vertrouw je maar even op je woord
Ik heb dat nog nooit geprobeerd en ik kan me dat niet voorstellenquote:
Ohquote:
Niet inkoppen, niet inkoppen, for God's sake, niet inkoppen...quote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat nog nooit geprobeerd en ik kan me dat niet voorstellen
Ik vind het echt ranzig.quote:
Troost je , ik zal dat niet doen hoor, fruitjes eten is meer dan genoegquote:Op zondag 13 april 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
Niet inkoppen, niet inkoppen, for God's sake, niet inkoppen...
Allee, en wat drink je dan als je iets te vieren hebt ? Fanta ?quote:
Ik drink altijd alcoholvrij. Lust geen alcoholquote:Op zondag 13 april 2014 22:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Troost je , ik zal dat niet doen hoor, fruitjes eten is meer dan genoeg
[..]
Allee, en wat drink je dan als je iets te vieren hebt ? Fanta ?
Op die fietsquote:Op zondag 13 april 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik drink altijd alcoholvrij. Lust geen alcohol
Verwen je zelf maar lekker.quote:
Goedemorgenquote:
Mogge!quote:Op maandag 14 april 2014 07:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goedemorgen
Weer aan de bak vandaag
Ik ben standaard donderdag en vrijdag vrijquote:Op maandag 14 april 2014 08:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mogge!
Helaas wel. Gelukkig een korte werkweek. Vanaf donderdagmiddag vrij...
Haha, dan heb je heel wat vrije tijd joh.quote:Op maandag 14 april 2014 08:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben standaard donderdag en vrijdag vrij
Dat is het enige voordeel van parttime werken
quote:
quote:
Ja, want dan kan ik meer tijd steken in hoe ik mijn eigen bedrijf opzetquote:Op maandag 14 april 2014 09:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haha, dan heb je heel wat vrije tijd joh.
Valt wel mee hoor, zo denderend is het allemaal nietquote:
Welles, dan heb je meer tijd voor leuke dingen te doenquote:Op maandag 14 april 2014 13:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zo denderend is het allemaal niet
Zie bovenstaandquote:Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Welles, dan heb je meer tijd voor leuke dingen te doen
Weet ik, dat is toch ook tijd voor leuke dingenquote:
Kan je dat niet opnieuw proberen?quote:Op maandag 14 april 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
10 jaar geleden, toen ik een eigen bedrijf had (met twee partners) verdiende ik beter dan nu, en dat met minder uren...
Ik had er toen mee moeten doorgaan.
Ik haat het tenzij ik een presentatie moet doen ofzo dan blijf ik wakkerquote:Op maandag 14 april 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
By the way, ik heb pas zonet kunnen lunchen. Stomme vergaderingen.
Precies. Maar daar kom ik over een paar maanden wel mee op poten. Eerst eens goed uitzoeken hoe en wat. Diploma voor mijn nieuwe werk heb ik, nu de rest nog.quote:Op maandag 14 april 2014 14:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Weet ik, dat is toch ook tijd voor leuke dingenEen eigen bedrijf is toch leuk
![]()
Leuker dan voor een baas werken.
Leuk leuk en succesquote:Op maandag 14 april 2014 14:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Maar daar kom ik over een paar maanden wel mee op poten. Eerst eens goed uitzoeken hoe en wat. Diploma voor mijn nieuwe werk heb ik, nu de rest nog.
Thanksquote:
Nee, daar is helaas geen markt meer voor en ik heb onvoldoende kennis en ervaring van en met nieuwe technologieën..quote:Op maandag 14 april 2014 14:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan je dat niet opnieuw proberen?
[..]
Ik haat het tenzij ik een presentatie moet doen ofzo dan blijf ik wakker![]()
[ afbeelding ]
Haal ook even dat diploma wat ik net heb gehaald, kunnen we samen verderquote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, daar is helaas geen markt meer voor en ik heb onvoldoende kennis en ervaring van en met nieuwe technologieën..
Bij ons heerst een vergadercultuur...Er zijn dagen dat ik 90% van de tijd aan het vergaderen ben.
Damn 90% is echt veelquote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, daar is helaas geen markt meer voor en ik heb onvoldoende kennis en ervaring van en met nieuwe technologieën..
Bij ons heerst een vergadercultuur...Er zijn dagen dat ik 90% van de tijd aan het vergaderen ben.
Dan ben je niet the only bossquote:Op maandag 14 april 2014 15:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Haal ook even dat diploma wat ik net heb gehaald, kunnen we samen verder
Ik ben al een stalker...quote:Op maandag 14 april 2014 15:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Haal ook even dat diploma wat ik net heb gehaald, kunnen we samen verder
quote:
Zoetermeer.quote:Op maandag 14 april 2014 15:58 schreef LesMiserables het volgende:
Zomaar even ter informatie voor de lezers hier. Ik snap dat enkele van jullie hier vast over gedroomd hebben maar de dag is daar dan toch, jullie mogen bij mij komen wonen.
V&A / [TK] Studenten kamer in woonhuis te huur (omg Zoetermeer)
Ben op zoek naar 1 of 2 betrouwbare Nederlandse studentenquote:Op maandag 14 april 2014 16:04 schreef LesMiserables het volgende:
Ook maar is niet echt studenten tarief en komt pas in december vrij. Dat verhuur ik voor rond de 900 p/m (28m2). Zoetermeer is overigens prachtig centraal gelegen en erg goedkoop, locatie is ook nog eens naast centraal station en dicht bij snelweg (en snowworld!)
Zoals in die post staat heb ik een tijd verhuurd aan buitenlanders, die kunnen korter blijven ivm schengen verdrag. Verder zinvolle bijdrage <3. Maar even aangepast, al denk ik dat mensen die daar al van op kijken geen geschikte match zijnquote:Op maandag 14 april 2014 16:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ben op zoek naar 1 of 2 betrouwbare Nederlandse studenten
Discriminatie
quote:Op maandag 14 april 2014 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
El_Thijs weet wel wat ik bedoel (WhatsApp).
1 badkamerquote:Op maandag 14 april 2014 15:58 schreef LesMiserables het volgende:
Zomaar even ter informatie voor de lezers hier. Ik snap dat enkele van jullie hier vast over gedroomd hebben maar de dag is daar dan toch, jullie mogen bij mij komen wonen.
V&A / [TK] Studenten kamer in woonhuis te huur (omg Zoetermeer)
Is helaas de norm op 99% van de plekken in Europa. is wel een luxe badkamer met ruime douche, bad en meerdere wasbakkenquote:
Maar complicate jij komt sowieso niet in aanmerking want je bent belgquote:
Geef je groot gelijk trouwensquote:Op maandag 14 april 2014 16:08 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Zoals in die post staat heb ik een tijd verhuurd aan buitenlanders, die kunnen korter blijven ivm schengen verdrag. Verder zinvolle bijdrage <3. Maar even aangepast, al denk ik dat mensen die daar al van op kijken geen geschikte match zijn.
quote:Op maandag 14 april 2014 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Maar complicate jij komt sowieso niet in aanmerking want je bent belg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Aah dat klinkt veel beter.quote:Op maandag 14 april 2014 16:13 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Is helaas de norm op 99% van de plekken in Europa. is wel een luxe badkamer met ruime douche, bad en meerdere wasbakken!
Jajajaquote:Op maandag 14 april 2014 16:15 schreef LesMiserables het volgende:
De voorselectie is sowieso vrij streng en heb nog nooit aan een vrouw verhuurd eigenlijk. Eens moet de eerste keer zijn!
¤900 voor 28m2? Wtf? Ik betaal nu ¤900 per maand (excl gwl) voor een appartement van 100m2 in Utrecht.quote:Op maandag 14 april 2014 16:04 schreef LesMiserables het volgende:
Ook maar is niet echt studenten tarief en komt pas in december vrij. Dat verhuur ik voor rond de 900 p/m (28m2). Zoetermeer is overigens prachtig centraal gelegen en erg goedkoop, locatie is ook nog eens naast centraal station en dicht bij snelweg (en snowworld!)
Je lult je er toch niet meer uit, dus geef het maar op.quote:Op maandag 14 april 2014 16:15 schreef LesMiserables het volgende:
De voorselectie is sowieso vrij streng en heb nog nooit aan een vrouw verhuurd eigenlijk. Eens moet de eerste keer zijn!
Welkom in Amsterdam, het is gemeubileerd aan expats verhuren he, is wel specifieke markt (en genoeg vraag).quote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
¤900 voor 28m2? Wtf? Ik betaal nu ¤900 per maand (excl gwl) voor een appartement van 100m2 in Utrecht.
Ik zoek iets voor rond de 8 á 9 honderd euro in Amsterdam (70m2), excl gwl.
Dat kun je in ams wel schudden. Dat betaalde ik in zwolle al. ]quote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
¤900 voor 28m2? Wtf? Ik betaal nu ¤900 per maand (excl gwl) voor een appartement van 100m2 in Utrecht.
Dit gedeelte niet eens gezien, habitue heeft gelijk, tenzij je ergens misschien in Zaandam probeert kom je hiervoor echt niet in een normaal Amsterdams huis terecht. Die markt daar ligt helemaal op zijn kop wat verhuren juist zo gunstig maakt.quote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik blijf wel weg uit onze hoofdstad. Lekker in het zuiden. België + goedkope benzinequote:Op maandag 14 april 2014 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Juist om die reden ga ik kopen en niet huren. Voor ¤900 p/m netto hypotheeklasten kan ik wel fatsoenlijk wonen in Amsterdam.
Ik woon al twee jaar in Utrecht, maar ken er nauwelijks mensen. Ik kom oorspronkelijk uit Nijmegen. Het gros van mijn vrienden woont in Nijmegen en omgeving van Den Haag/Rotterdam/Amsterdam. Verder werk ik in Amsterdam.quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef xFriendx het volgende:
Ik werk in onze hoofdstad maar zou er niet zo snel willen wonen.
Nou, succesquote:Op maandag 14 april 2014 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woon al twee jaar in Utrecht, maar ken er nauwelijks mensen. Ik kom oorspronkelijk uit Nijmegen. Het gros van mijn vrienden woont in Nijmegen en omgeving van Den Haag/Rotterdam/Amsterdam. Verder werk ik in Amsterdam.
Voor mij is de keus dan snel gemaakt.
Weet je het zeker dat je het zeker weet?quote:Op maandag 14 april 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thanks. Ik verander vaak van gedachten (of niet Thijs?), maar nu weet ik het zeker.
Ik begin te twijfelen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je het zeker weet?
Twijfel is belangrijk!quote:
Ik kom wel even langs.quote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb geen zin om te sporten, maar ik moet eigenlijk wel even gaan hardlopen.
Wie schopt deze kat even naar buiten?
* sylvesterrr heeft net hardgelopen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs.
*Pakt dubbelloops*
Me dunkt, ik heb de hele tijd in de lucht zitten schieten.quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr heeft net hardgelopen.
Zo voel ik me nu ook vanmorgenquote:
quote:
Bonjouuuuurquote:
Ik ga vandaag een vaatwasser kopenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef LesMiserables het volgende:
Mijn vaatwasser heeft het gisteren begeven, godzijdank wel toen hij net na het schoonmaak gedeelte van de cyclus zat
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Was een leuke ochtend... 5 minuten na het inloggen werd ik gebeld: "We zien een vreemde trend. Kan je dit uitleggen? Over een halfuur heb ik het nodig ivm bespreking met directie. "![]()
Ik heb geen vaatwasser...quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een vaatwasser kopen
Ja helaas , alsof die mensen geen 30 min. kunnen wachtenquote:
Ik ga vandaag eentje kopen, wat raad je me aan ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:35 schreef LesMiserables het volgende:
Ben er net achter dat het mogelijk de waterstop is die ik moet resetten! Even wachten tot ik vanavond weer thuis ben
Je mag bij me uw afwas doenquote:
De mijne is op de kop af 25 jaar oud dus heb niet zoveel ervaring. Hij moest er een keer mee ophouden maar is een Bosch en ben er zo ontzettend blij mee. Nooit afspoelen niks, gewoon alle zooi erin en gaan die banaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga vandaag eentje kopen, wat raad je me aan ?
Alleen als jij met me in de vaatwasser komt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je mag ook langskomen en als vaatwasser fungeren.
Helaas.. Dat kunnen zij niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja helaas , alsof die mensen geen 30 min. kunnen wachten
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Alleen als jij met me in de vaatwasser komt.
* complicate vertrektquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus, wanneer kom je langs? Ik loop een beetje achter met m'n afwas...
Thanks voor de info. Ik zie straks wel wat het wordt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:02 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
De mijne is op de kop af 25 jaar oud dus heb niet zoveel ervaring. Hij moest er een keer mee ophouden maar is een Bosch en ben er zo ontzettend blij mee. Nooit afspoelen niks, gewoon alle zooi erin en gaan die banaan.
Normaalgesproken doe ik dat wel. In het weekend ben ik echter te lui..quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:42 schreef complicate het volgende:
Waarom doet je niet iedere dag uw afwas eigenlijk ?
Goed zo! Je weet waar ik woon hè? Of moet ik het adres weer doorgeven via DM?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:41 schreef complicate het volgende:
[..]
* complicate vertrekt
[ afbeelding ]
Maak u geen zorgen, uw adres staat in mijn geheugen gegriftquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed zo! Je weet waar ik woon hè? Of moet ik het adres weer doorgeven via DM?
Daarom ga ik ook een vaatwasser kopen, is bovendien handiger als ik bezoek krijg. Anders ziet mijn keuken er echt niet uit in het weekendquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Normaalgesproken doe ik dat wel. In het weekend ben ik echter te lui..
Hosselenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef LesMiserables het volgende:
Is dat hoe die Fokkers hosselen ? Een beetje elkaar langs laten komen voor 'de afwas'. Jaja. Nat worden is een zekerheidje zo te lezen.
Komt goed!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak u geen zorgen, uw adres staat in mijn geheugen gegriftMaar als je iets lekkers klaarmaakt voor me dan zal ik me haasten.
Ik wilde laatst een vaatwasser kopen, maar toen kwam ik erachter dat ik de keukenkastjes moet demonteren om de vaatwasser te kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook een vaatwasser kopen, is bovendien handiger als ik bezoek krijg. Anders ziet mijn keuken er echt niet uit in het weekendGelukkig is er dus een oplossing for all problems
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef LesMiserables het volgende:
Is dat hoe die Fokkers hosselen ? Een beetje elkaar langs laten komen voor 'de afwas'. Jaja. Nat worden is een zekerheidje zo te lezen.
quote:
Luiwammesquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een vaatwasser kopen, maar toen kwam ik erachter dat ik de keukenkastjes moet demonteren om de vaatwasser te kunnen plaatsen.
Geen zin in.
Wees eens consistent jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak u geen zorgen, uw adres staat in mijn geheugen gegriftMaar als je iets lekkers klaarmaakt voor me dan zal ik me haasten.
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze doet haar best om niet te vousvoyeren.
Voor complicate?quote:
Wat ben je ook een heer!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja... Ze heeft uren voor een gesloten deur gestaan. Dat gaan we even goedmaken.
quote:
quote:xxxxx is an Arabic adjective meaning gentle, forbearing, mild, patient, understanding, indulgent, slow to anger, "what we call a civilized man".[1] In Islam, Al-Xxxxx is one of the 99 names of God, with that meaning.
Kom je nog mooi mee weg.quote:
Nou, welterusten!quote:
Mogguh syl!quote:
Need weekend.quote:
Ik ga je zondag meppen.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Need weekend.
Maar dat is voor mij na vandaag al
You're on.quote:
Daar kom ik wel omheenquote:Op woensdag 16 april 2014 08:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik gebruik een van de dames als menselijk schild.Probeer dan maar eens terug te slaan.
Nice ik moet morgen ook nog maar dan lang paasweekendquote:Op woensdag 16 april 2014 08:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Need weekend.
Maar dat is voor mij na vandaag al
Ik heb eentje gekocht en het is Bosch gewordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een vaatwasser kopen, maar toen kwam ik erachter dat ik de keukenkastjes moet demonteren om de vaatwasser te kunnen plaatsen.
Zegt iemand die mij nog geen offerte heeft gestuurd , Klantvriendelijkheidquote:
Dank u wel. Het is losstaandquote:Op woensdag 16 april 2014 10:18 schreef LesMiserables het volgende:
Feli complicate! is het inbouw of losstaand ?
quote:
*jaloers*quote:Op woensdag 16 april 2014 10:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb eentje gekocht en het is Bosch gewordenVrijdag wordt het geleverd
![]()
Nooit meer de afwas doen.
En ik heb goesting in een Englisch tea with milkquote:
You should not, cuz you are able to do the samequote:
Daar heb ik nog niets van gemerktquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja... Ze heeft uren voor een gesloten deur gestaan. Dat gaan we even goedmaken.
Thee met melk, jassesquote:Op woensdag 16 april 2014 10:25 schreef complicate het volgende:
[..]
En ik heb goesting in een Englisch tea with milk
Neen dat is geen geil woordje hoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:32 schreef LesMiserables het volgende:
Ik lig echt steeds in een scheur als ik goesting lees. Lijkt een woord voor een soort verkapte geilheid ofzo.
Sounds much betterquote:Op woensdag 16 april 2014 10:39 schreef LesMiserables het volgende:
*ik heb echt fucking erge goesting in jou*
Maak maar een bucket list, en zet dat maar in de top 3 ofzo, of heb je er al eentje ?quote:
Wat is een schaamte? Ik bedoel waarom zou je dat voelen? Is toch normaal?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:42 schreef LesMiserables het volgende:
Dirty talk is zo geil, ben zelf altijd beetje terughoudend maar vrouwen die een beetje losgaan kunnen bij mij zeker rekenen op dat beetje extra! Is soms een beetje schaamte, snap ik ook wel, heb ik ook last van ;D.
Neen hoor, goesting betekent :"ik heb zin in"quote:Op woensdag 16 april 2014 10:40 schreef habitue het volgende:
Ik heb goesting is toch gewoon ik ben geil?
Naja, ik ben niet het type dat de eerste nacht met iemand al helemaal los gaat qua dirty talk en heb wel meiden meegemaakt die daar minder last van hebben. Vandaar dat ik het gevoel heb dat het kwestie van schaamte is die ene wel heeft en ander niet. Als een meisje losgaat ga ik ook eerder los natuurlijk. Denk ook wel dat het normaler is dat het niet dan wel gebeurt...quote:Op woensdag 16 april 2014 10:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat is een schaamte? Ik bedoel waarom zou je dat voelen? Is toch normaal?
Ah ok, misschien is het dan omdat je de persoon nog niet goed kent. Ik heb alleen seks als ik iemand goed ken (lees: in relatie), ik heb nooit seks gehad puur en alleen uit lust à la ONS.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:54 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Naja, ik ben niet het type dat de eerste nacht met iemand al helemaal los gaat qua dirty talk en heb wel meiden meegemaakt die daar minder last van hebben. Vandaar dat ik het gevoel heb dat het kwestie van schaamte is die ene wel heeft en ander niet. Als een meisje losgaat ga ik ook eerder los natuurlijk. Denk ook wel dat het normaler is dat het niet dan wel gebeurt...
Ik vind dat wel geil als iemand mijn naam zegt. Dat geeft een ander dimensie.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:54 schreef LesMiserables het volgende:
edit; Wat vinden jullie trouwens van het gebruik van iemands naam in bed ? ik vind dat aan het begin echt super ongepast als ze me voornaam gaan gebruiken maar wel bizar geil ...
Ja dan is het wel iets anders inderdaad, het is vaak aan het begin nog wat onwennig maar als ik dan moet kiezen heb ik eigenlijk liever eentje die flink kan praten tijdens de sex dan eentje die er stil bij ligt.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, misschien is het dan omdat je de persoon nog niet goed kent. Ik heb alleen seks als ik iemand goed ken (lees: in relatie), ik heb nooit seks gehad puur en alleen uit lust à la ONS.
Als ik seks heb met iemand dan is dat omdat het iets voor hem en mijzelf betekent en dat maakt dat ik dan ook losser ben als ik met die persoon seks heb. Dirty talk vind ik dan gewoon eigenlijk leuk over het algemeen.
[..]
Ik vind dat wel geil als iemand mijn naam zegt. Dat geeft een ander dimensie.
Wat snap je eigenlijk niet?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:08 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ja dan is het wel iets anders inderdaad, het is vaak aan het begin nog wat onwennig maar als ik dan moet kiezen heb ik eigenlijk liever eentje die flink kan praten tijdens de sex dan eentje die er stil bij ligt.
Hoelang heb je geen relatie gehad ? Ik snap dat nooit helemaal, heb je niet soms gewoon eens zin in sex met een lekkere vent ? dat kan toch ook wel eens lekker zijn, zolang je liefde en dat maar niet met elkaar verward.
Als jij pas aan het daten bent, duik je al met iemand in bed?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:08 schreef LesMiserables het volgende:
Ja, voornamen zijn echt erg maar schrik altijd wel even op als ik dat hoor terwijl we pas net aan het daten waren ofzo. Het klinkt zo intiem zeg maar.
Ik snap niet dat sommige mensen buiten relaties geen sex hebben. Ik bedoel, je zin word er toch niet minder op en om het nou allemaal zelf te doen is ook maar zo ? Daarnaast vind ik het heerlijk om iemand te versieren maar ook om versierd te worden, eigenlijk is het hele traject tot aan de sex misschien wel leuker dan de sex zelf.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat snap je eigenlijk niet?
[..]
Als jij pas aan het daten bent, duik je al met iemand in bed?
Zie je een vrouw die 30+ bedpartners heeft gehad nogsteeds als relatiemateriaal?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:21 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik snap niet dat sommige mensen buiten relaties geen sex hebben. Ik bedoel, je zin word er toch niet minder op en om het nou allemaal zelf te doen is ook maar zo ? Daarnaast vind ik het heerlijk om iemand te versieren maar ook om versierd te worden, eigenlijk is het hele traject tot aan de sex misschien wel leuker dan de sex zelf.
Naja, je wilt toch weten of het een beetje de moeite waard is ? Meestal 2de of 3de date komt het er wel van, tegen die tijd is de seksuele spanning ook wel enigszins te snijden en zijn we er wel klaar voor. 1ste date sex doe ik niet echt aan, ook gewoon om het leuk te houden voor iedereen en omdat ik haar vaak iets beter wil leren kennen nog.
Ja hoor, ik oordeel niet per se op verleden of bedpartners, vind ik beetje suf. Ik kan er zelf ook wat van en zou het ook onterecht vinden als iemand mij daar voor een relatie op afrekent. Ik date ook wel een paar maanden met iemand voordat we uberhaupt exclusief zijn, dan kom je al heel snel erachter wat je echt aan iemand hebt, of ze nou 30 of 3 partners gehad heeft.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zie je een vrouw die 30+ bedpartners heeft gehad nogsteeds als relatiemateriaal?
Ik denk dat het absoluut niet mijn ding is en zal zijn, omdat ik mijzelf goed ken. Seks moet voor me een hoger dimensie hebben dan lust enzo. En ja ik krijg heel veel aandacht van mannen irl, maar ik duik niet met hen in bed omdat ze me knap vinden of omdat ze goesting hebben in mij oid. Neen een man moet voor me echt ook op dezelfde golflengte zitten, anders duik ik nooit zijn bed in. Zo simpel is het. Ik gebruik nog liever elke avond mijn dildo dan dat ik met al die mannen in bed zou gaan gewoon omdat ze me aandacht geven of mijn lust kunnen "stillen".quote:Op woensdag 16 april 2014 11:21 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik snap niet dat sommige mensen buiten relaties geen sex hebben. Ik bedoel, je zin word er toch niet minder op en om het nou allemaal zelf te doen is ook maar zo ? Daarnaast vind ik het heerlijk om iemand te versieren maar ook om versierd te worden, eigenlijk is het hele traject tot aan de sex misschien wel leuker dan de sex zelf.
Niet-hypocriete mannen, ze bestaan nog!quote:Op woensdag 16 april 2014 11:34 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ja hoor, ik oordeel niet per se op verleden of bedpartners, vind ik beetje suf. Ik kan er zelf ook wat van en zou het ook onterecht vinden als iemand mij daar voor een relatie op afrekent. Ik date ook wel een paar maanden met iemand voordat we uberhaupt exclusief zijn, dan kom je al heel snel erachter wat je echt aan iemand hebt, of ze nou 30 of 3 partners gehad heeft.
Trouwens, als iemand er 30 heeft gehad ben ik wel voorzichtiger ivm mijn condoom ding en ik wel als de dood ben voor SOA's. Ik check wel even hoe ze dat regelen enzo.
Dat van mannen die snel in bed willen duiken was over het algemeen bedoeldquote:Op woensdag 16 april 2014 11:41 schreef LesMiserables het volgende:
@complicate
Kan zeker dat het je ding niet is maar je doet nu alsof ik niks heb met de meiden waar ik mee naar bed ga en dat is echt niet waar. Het is niet puur lust, ik kan echt niet seks hebben met iemand die mij irriteert als ze haar mond opent (en dat zijn er veel!). Er moet zeker meer zijn dan enkel het lekkere lichaam zeg maar. Dat ik snel seks heb komt niet omdat ik het bed snel in wil duiken, zo gaat dat gewoon als vrouwen en ik ons ding doen in een leuke omgeving, dan escaleert het gewoon erg snel fysiek. Heb wel eens seks echt uit moeten stellen met 'smoesjes' omdat ik haar niet vertrouwde. Maar mensen verschillen heel erg en praat niet veel met mensen die jou mening hebben en was gewoon oprecht benieuwd naar hoe je dat ziet.
Ik ken geen vlaamse vrouwen.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak maar een bucket list, en zet dat maar in de top 3 ofzo, of heb je er al eentje ?
Zal ik je eens koppelen ?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ken geen vlaamse vrouwen.Alhoewel...
Daar ben ik echt allergisch voor om gekoppeld te worden.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Daar ben ik echt allergisch voor om gekoppeld te worden.maar daar scheen jij nogal goed in te zijn he.
O ik ben benieuwd aan wiequote:Op woensdag 16 april 2014 11:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Daar ben ik echt allergisch voor om gekoppeld te worden.maar daar scheen jij nogal goed in te zijn he.
Middagquote:
Jaquote:
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 16 april 2014 12:06 schreef complicate het volgende:
Soms denk ik , ik ben hier (BE) weg en ga in een warme land wonen 4everMja....
Strand, zon, zee, cocktails, sounds like paradise hequote:Op woensdag 16 april 2014 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Ik heb niks met die kou
Ook goed voor mn gasrekeningquote:Op woensdag 16 april 2014 12:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Strand, zon, zee, cocktails, sounds like paradise he![]()
Ik haat het om koud te hebben en ik haat sneeuw, gelukkig dit jaar geen winter gehad
Detailsquote:Op woensdag 16 april 2014 10:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Zegt iemand die mij nog geen offerte heeft gestuurd , Klantvriendelijkheid
Oh ja dat ookquote:Op woensdag 16 april 2014 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook goed voor mn gasrekening![]()
Compilate is eigenlijk couplelate. Of zo.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Plagiaat issuequote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Compilate is eigenlijk couplelate. Of zo.
In mijn volgende woning zorg ik wel voor een vaatwasser.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:27 schreef complicate het volgende:
[..]
You should not, cuz you are able to do the same
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niets van gemerkt
Heyla heyla kalm blijven he, jijquote:Op woensdag 16 april 2014 12:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Oh, dus je hebt gefaket.
Achteraf klagen, tssk...
Mijn dm staat altijd open voor foto's.quote:
Dan moet je niet achteraf en publique gaan klagen...quote:Op woensdag 16 april 2014 12:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Heyla heyla kalm blijven he, jij
Moeilijke keus...maar wel zolang het maar niet stikt van de muggenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja dat ookIk ga 300 euro terugkrijgen. En vorig haar 1000 euro extra moeten betalen
![]()
In welke warme land zou je dan wonen als je mocht kiezen?
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat het absoluut niet mijn ding is en zal zijn, omdat ik mijzelf goed ken. Seks moet voor me een hoger dimensie hebben dan lust enzo. En ja ik krijg heel veel aandacht van mannen irl, maar ik duik niet met hen in bed omdat ze me knap vinden of omdat ze goesting hebben in mij oid. Neen een man moet voor me echt ook op dezelfde golflengte zitten, anders duik ik nooit zijn bed in. Zo simpel is het. Ik gebruik nog liever elke avond mijn dildo dan dat ik met al die mannen in bed zou gaan gewoon omdat ze me aandacht geven of mijn lust kunnen "stillen".
Dus voor mij is het heel natuurlijk om geen seks te hebben puur en alleen uit lust. Voor me moet het absoluut iets betekenen. Ik kan mijn aantal sekspartners op 1 hand tellen en ik ben daar trots op, omdat ik weet dat we iets hebben kunnen delen dat waardevol was dan alleen lust.
Daarbij zou ik absoluut op een man afknappen die veel bedpartners heeft gehad. Ieder zijn ding.
Vooral van die mannen die snel bed willen induiken, maar pas op ik denk wel dat er veel vrouwen zijn die dat niet erg zouden vinden, dus questie van zelfkennis en echt weten wat je wilt en met wie.
Ok Chefquote:Op woensdag 16 april 2014 12:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je niet achteraf en publique gaan klagen...
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moeilijke keus...maar wel zolang het maar niet stikt van de muggen![]()
En andere beestjes zijn ook niet welkom
Waaaauw wat heb je veel voorwaarden zeg, amai!quote:Op woensdag 16 april 2014 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
En er moet zee in de buurt zijn!
En oude gebouwen
En dat ook nogquote:Op woensdag 16 april 2014 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
En het moet er redelijk groen zijn en met heuvels/bergen/bossen
En wat hoe "groot" moeten haar tieten zijn? B , C , D , E, F of Aquote:Op woensdag 16 april 2014 12:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Mijn dm staat altijd open voor foto's.
Zuid Amerikaans uiterlijk heeft een pre
quote:
Dat verbaast me niet van jouquote:Op woensdag 16 april 2014 12:44 schreef LesMiserables het volgende:
Lol, karakter, alsof iemand daarop selecteert.
Dus een kutkarakter (lol) vind je wel bestquote:Op woensdag 16 april 2014 12:44 schreef LesMiserables het volgende:
Lol, karakter, alsof iemand daarop selecteert.
Tsja, als je iets doet, doe het dan meteen goedquote:Op woensdag 16 april 2014 12:41 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Waaaauw wat heb je veel voorwaarden zeg, amai!
mmmm Misschien Rome, maar is toch koud in de winter.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vooral oude kerken enzo vind ik mooi en oude Romeinse gebouwen bijvoorbeeld
En geen vriesweer in de winter
Nja, ik heb toch geen echte concrete plannen ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 12:43 schreef complicate het volgende:
[..]
En dat ook nogWacht even nadenken waar jij dan zou kunnen wonen
I know I know ben gewoon curieus hequote:Op woensdag 16 april 2014 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, ik heb toch geen echte concrete plannen ofzo
Griekenland heeft toch wel een voorkeur voor mijquote:Op woensdag 16 april 2014 12:52 schreef complicate het volgende:
[..]
mmmm Misschien Rome, maar is toch koud in de winter.
Of Athene, mja het weer zal daar ook niet toppie toppie zijn
Athene is bovendien romantischquote:Op woensdag 16 april 2014 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Griekenland heeft toch wel een voorkeur voor mij
De winters vallen daar in elk geval mee ivm de winters hier (behalve de laatste dan![]()
)
Alles tussen B en E is primaquote:Op woensdag 16 april 2014 12:44 schreef complicate het volgende:
[..]
En wat hoe "groot" moeten haar tieten zijn? B , C , D , E, F of A![]()
En qua karakter?
Precies jaquote:Op woensdag 16 april 2014 12:55 schreef habitue het volgende:
Ergens rond de middenlandse zee zou voor miu voldoende zijn
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Alles tussen B en E is primamag wel een beetje pit hebben. Maar geen pittig kapsel.
quote:
Geen idee, ben daar al jaren niet meer geweest (als ik daar überhaubt al eens geweest ben).quote:Op woensdag 16 april 2014 12:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Athene is bovendien romantischAllee , vind ik.
Tis daar toch koud? Oh juist je spreekt Duits. En Japans een beetje dacht ik?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ben daar al jaren niet meer geweest (als ik daar überhaubt al eens geweest ben).
Overigens vind ik zuid Duitsland ook wel een optie, hoef ik geen andere taal te leren enzo
Mijn ex had ook ergens tussen D en E geloof ik, niks mis meequote:
Japans al heel lang niet meer, maar tis wel weer op te halenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Tis daar toch koud? Oh juist je spreekt Duits. En Japans een beetje dacht ik?
Ik zou heel graag naar Autralië willen reizen voor een jaartje ofzo.
Wel in een cijfer toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Mijn ex had ook ergens tussen D en E geloof ik, niks mis meebillennook mooi gevormd maar ik geloof niet dat je dat kunt uitdrukken in een letter.
Zo iets?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Mijn ex had ook ergens tussen D en E geloof ik, niks mis meebillennook mooi gevormd maar ik geloof niet dat je dat kunt uitdrukken in een letter.
So desquote:Op woensdag 16 april 2014 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Japans al heel lang niet meer, maar tis wel weer op te halen
+1quote:
Oh hoezo?quote:
Ok. Verder nog eisen? dan kan ik mijn zoektocht startenquote:
Veelquote:Op woensdag 16 april 2014 13:21 schreef habitue het volgende:
Hoeveel vrouwen uit je koppelingsdatabase blijven er nog over compli
Ok ik laat je iets weten , wees wel geduldigquote:
Geduld zit niet in mijn aard.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok ik laat je iets weten , wees wel geduldig
Zit er iets voor mij bij?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:21 schreef complicate het volgende:
[..]
VeelMaar je hebt al een keuze gemaakt zie ik
Thuiswerkquote:
Overwerk en dan billen thuiswerk?quote:
Succes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |