quote:Op woensdag 16 april 2014 11:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Daar ben ik echt allergisch voor om gekoppeld te worden.maar daar scheen jij nogal goed in te zijn he.
O ik ben benieuwd aan wiequote:Op woensdag 16 april 2014 11:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Daar ben ik echt allergisch voor om gekoppeld te worden.maar daar scheen jij nogal goed in te zijn he.
Middagquote:
Jaquote:
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 16 april 2014 12:06 schreef complicate het volgende:
Soms denk ik , ik ben hier (BE) weg en ga in een warme land wonen 4everMja....
Strand, zon, zee, cocktails, sounds like paradise hequote:Op woensdag 16 april 2014 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Ik heb niks met die kou
Ook goed voor mn gasrekeningquote:Op woensdag 16 april 2014 12:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Strand, zon, zee, cocktails, sounds like paradise he![]()
Ik haat het om koud te hebben en ik haat sneeuw, gelukkig dit jaar geen winter gehad
Detailsquote:Op woensdag 16 april 2014 10:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Zegt iemand die mij nog geen offerte heeft gestuurd , Klantvriendelijkheid
Oh ja dat ookquote:Op woensdag 16 april 2014 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook goed voor mn gasrekening![]()
Compilate is eigenlijk couplelate. Of zo.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Plagiaat issuequote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Compilate is eigenlijk couplelate. Of zo.
In mijn volgende woning zorg ik wel voor een vaatwasser.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:27 schreef complicate het volgende:
[..]
You should not, cuz you are able to do the same
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niets van gemerkt
Heyla heyla kalm blijven he, jijquote:Op woensdag 16 april 2014 12:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Oh, dus je hebt gefaket.
Achteraf klagen, tssk...
Mijn dm staat altijd open voor foto's.quote:
Dan moet je niet achteraf en publique gaan klagen...quote:Op woensdag 16 april 2014 12:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Heyla heyla kalm blijven he, jij
Moeilijke keus...maar wel zolang het maar niet stikt van de muggenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja dat ookIk ga 300 euro terugkrijgen. En vorig haar 1000 euro extra moeten betalen
![]()
In welke warme land zou je dan wonen als je mocht kiezen?
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat het absoluut niet mijn ding is en zal zijn, omdat ik mijzelf goed ken. Seks moet voor me een hoger dimensie hebben dan lust enzo. En ja ik krijg heel veel aandacht van mannen irl, maar ik duik niet met hen in bed omdat ze me knap vinden of omdat ze goesting hebben in mij oid. Neen een man moet voor me echt ook op dezelfde golflengte zitten, anders duik ik nooit zijn bed in. Zo simpel is het. Ik gebruik nog liever elke avond mijn dildo dan dat ik met al die mannen in bed zou gaan gewoon omdat ze me aandacht geven of mijn lust kunnen "stillen".
Dus voor mij is het heel natuurlijk om geen seks te hebben puur en alleen uit lust. Voor me moet het absoluut iets betekenen. Ik kan mijn aantal sekspartners op 1 hand tellen en ik ben daar trots op, omdat ik weet dat we iets hebben kunnen delen dat waardevol was dan alleen lust.
Daarbij zou ik absoluut op een man afknappen die veel bedpartners heeft gehad. Ieder zijn ding.
Vooral van die mannen die snel bed willen induiken, maar pas op ik denk wel dat er veel vrouwen zijn die dat niet erg zouden vinden, dus questie van zelfkennis en echt weten wat je wilt en met wie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |