Kom je nog mooi mee weg.quote:
Nou, welterusten!quote:
Mogguh syl!quote:
Need weekend.quote:
Ik ga je zondag meppen.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Need weekend.
Maar dat is voor mij na vandaag al
You're on.quote:
Daar kom ik wel omheenquote:Op woensdag 16 april 2014 08:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik gebruik een van de dames als menselijk schild.Probeer dan maar eens terug te slaan.
Nice ik moet morgen ook nog maar dan lang paasweekendquote:Op woensdag 16 april 2014 08:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Need weekend.
Maar dat is voor mij na vandaag al
Ik heb eentje gekocht en het is Bosch gewordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een vaatwasser kopen, maar toen kwam ik erachter dat ik de keukenkastjes moet demonteren om de vaatwasser te kunnen plaatsen.
Zegt iemand die mij nog geen offerte heeft gestuurd , Klantvriendelijkheidquote:
Dank u wel. Het is losstaandquote:Op woensdag 16 april 2014 10:18 schreef LesMiserables het volgende:
Feli complicate! is het inbouw of losstaand ?
quote:
*jaloers*quote:Op woensdag 16 april 2014 10:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb eentje gekocht en het is Bosch gewordenVrijdag wordt het geleverd
![]()
Nooit meer de afwas doen.
En ik heb goesting in een Englisch tea with milkquote:
You should not, cuz you are able to do the samequote:
Daar heb ik nog niets van gemerktquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja... Ze heeft uren voor een gesloten deur gestaan. Dat gaan we even goedmaken.
Thee met melk, jassesquote:Op woensdag 16 april 2014 10:25 schreef complicate het volgende:
[..]
En ik heb goesting in een Englisch tea with milk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |