Maar complicate jij komt sowieso niet in aanmerking want je bent belgquote:
Geef je groot gelijk trouwensquote:Op maandag 14 april 2014 16:08 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Zoals in die post staat heb ik een tijd verhuurd aan buitenlanders, die kunnen korter blijven ivm schengen verdrag. Verder zinvolle bijdrage <3. Maar even aangepast, al denk ik dat mensen die daar al van op kijken geen geschikte match zijn.
quote:Op maandag 14 april 2014 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Maar complicate jij komt sowieso niet in aanmerking want je bent belg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Aah dat klinkt veel beter.quote:Op maandag 14 april 2014 16:13 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Is helaas de norm op 99% van de plekken in Europa. is wel een luxe badkamer met ruime douche, bad en meerdere wasbakken!
Jajajaquote:Op maandag 14 april 2014 16:15 schreef LesMiserables het volgende:
De voorselectie is sowieso vrij streng en heb nog nooit aan een vrouw verhuurd eigenlijk. Eens moet de eerste keer zijn!
¤900 voor 28m2? Wtf? Ik betaal nu ¤900 per maand (excl gwl) voor een appartement van 100m2 in Utrecht.quote:Op maandag 14 april 2014 16:04 schreef LesMiserables het volgende:
Ook maar is niet echt studenten tarief en komt pas in december vrij. Dat verhuur ik voor rond de 900 p/m (28m2). Zoetermeer is overigens prachtig centraal gelegen en erg goedkoop, locatie is ook nog eens naast centraal station en dicht bij snelweg (en snowworld!)
Je lult je er toch niet meer uit, dus geef het maar op.quote:Op maandag 14 april 2014 16:15 schreef LesMiserables het volgende:
De voorselectie is sowieso vrij streng en heb nog nooit aan een vrouw verhuurd eigenlijk. Eens moet de eerste keer zijn!
Welkom in Amsterdam, het is gemeubileerd aan expats verhuren he, is wel specifieke markt (en genoeg vraag).quote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
¤900 voor 28m2? Wtf? Ik betaal nu ¤900 per maand (excl gwl) voor een appartement van 100m2 in Utrecht.
Ik zoek iets voor rond de 8 á 9 honderd euro in Amsterdam (70m2), excl gwl.
Dat kun je in ams wel schudden. Dat betaalde ik in zwolle al. ]quote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
¤900 voor 28m2? Wtf? Ik betaal nu ¤900 per maand (excl gwl) voor een appartement van 100m2 in Utrecht.
Dit gedeelte niet eens gezien, habitue heeft gelijk, tenzij je ergens misschien in Zaandam probeert kom je hiervoor echt niet in een normaal Amsterdams huis terecht. Die markt daar ligt helemaal op zijn kop wat verhuren juist zo gunstig maakt.quote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik blijf wel weg uit onze hoofdstad. Lekker in het zuiden. België + goedkope benzinequote:Op maandag 14 april 2014 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Juist om die reden ga ik kopen en niet huren. Voor ¤900 p/m netto hypotheeklasten kan ik wel fatsoenlijk wonen in Amsterdam.
Ik woon al twee jaar in Utrecht, maar ken er nauwelijks mensen. Ik kom oorspronkelijk uit Nijmegen. Het gros van mijn vrienden woont in Nijmegen en omgeving van Den Haag/Rotterdam/Amsterdam. Verder werk ik in Amsterdam.quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef xFriendx het volgende:
Ik werk in onze hoofdstad maar zou er niet zo snel willen wonen.
Nou, succesquote:Op maandag 14 april 2014 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woon al twee jaar in Utrecht, maar ken er nauwelijks mensen. Ik kom oorspronkelijk uit Nijmegen. Het gros van mijn vrienden woont in Nijmegen en omgeving van Den Haag/Rotterdam/Amsterdam. Verder werk ik in Amsterdam.
Voor mij is de keus dan snel gemaakt.
Weet je het zeker dat je het zeker weet?quote:Op maandag 14 april 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thanks. Ik verander vaak van gedachten (of niet Thijs?), maar nu weet ik het zeker.
Ik begin te twijfelen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je het zeker weet?
Twijfel is belangrijk!quote:
Ik kom wel even langs.quote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb geen zin om te sporten, maar ik moet eigenlijk wel even gaan hardlopen.
Wie schopt deze kat even naar buiten?
* sylvesterrr heeft net hardgelopen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs.
*Pakt dubbelloops*
Me dunkt, ik heb de hele tijd in de lucht zitten schieten.quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr heeft net hardgelopen.
Zo voel ik me nu ook vanmorgenquote:
quote:
Bonjouuuuurquote:
Ik ga vandaag een vaatwasser kopenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef LesMiserables het volgende:
Mijn vaatwasser heeft het gisteren begeven, godzijdank wel toen hij net na het schoonmaak gedeelte van de cyclus zat
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Was een leuke ochtend... 5 minuten na het inloggen werd ik gebeld: "We zien een vreemde trend. Kan je dit uitleggen? Over een halfuur heb ik het nodig ivm bespreking met directie. "![]()
Ik heb geen vaatwasser...quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een vaatwasser kopen
Ja helaas , alsof die mensen geen 30 min. kunnen wachtenquote:
Ik ga vandaag eentje kopen, wat raad je me aan ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:35 schreef LesMiserables het volgende:
Ben er net achter dat het mogelijk de waterstop is die ik moet resetten! Even wachten tot ik vanavond weer thuis ben
Je mag bij me uw afwas doenquote:
De mijne is op de kop af 25 jaar oud dus heb niet zoveel ervaring. Hij moest er een keer mee ophouden maar is een Bosch en ben er zo ontzettend blij mee. Nooit afspoelen niks, gewoon alle zooi erin en gaan die banaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga vandaag eentje kopen, wat raad je me aan ?
Alleen als jij met me in de vaatwasser komt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je mag ook langskomen en als vaatwasser fungeren.
Helaas.. Dat kunnen zij niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja helaas , alsof die mensen geen 30 min. kunnen wachten
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Alleen als jij met me in de vaatwasser komt.
* complicate vertrektquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus, wanneer kom je langs? Ik loop een beetje achter met m'n afwas...
Thanks voor de info. Ik zie straks wel wat het wordt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:02 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
De mijne is op de kop af 25 jaar oud dus heb niet zoveel ervaring. Hij moest er een keer mee ophouden maar is een Bosch en ben er zo ontzettend blij mee. Nooit afspoelen niks, gewoon alle zooi erin en gaan die banaan.
Normaalgesproken doe ik dat wel. In het weekend ben ik echter te lui..quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:42 schreef complicate het volgende:
Waarom doet je niet iedere dag uw afwas eigenlijk ?
Goed zo! Je weet waar ik woon hè? Of moet ik het adres weer doorgeven via DM?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:41 schreef complicate het volgende:
[..]
* complicate vertrekt
[ afbeelding ]
Maak u geen zorgen, uw adres staat in mijn geheugen gegriftquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed zo! Je weet waar ik woon hè? Of moet ik het adres weer doorgeven via DM?
Daarom ga ik ook een vaatwasser kopen, is bovendien handiger als ik bezoek krijg. Anders ziet mijn keuken er echt niet uit in het weekendquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Normaalgesproken doe ik dat wel. In het weekend ben ik echter te lui..
Hosselenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef LesMiserables het volgende:
Is dat hoe die Fokkers hosselen ? Een beetje elkaar langs laten komen voor 'de afwas'. Jaja. Nat worden is een zekerheidje zo te lezen.
Komt goed!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak u geen zorgen, uw adres staat in mijn geheugen gegriftMaar als je iets lekkers klaarmaakt voor me dan zal ik me haasten.
Ik wilde laatst een vaatwasser kopen, maar toen kwam ik erachter dat ik de keukenkastjes moet demonteren om de vaatwasser te kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook een vaatwasser kopen, is bovendien handiger als ik bezoek krijg. Anders ziet mijn keuken er echt niet uit in het weekendGelukkig is er dus een oplossing for all problems
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef LesMiserables het volgende:
Is dat hoe die Fokkers hosselen ? Een beetje elkaar langs laten komen voor 'de afwas'. Jaja. Nat worden is een zekerheidje zo te lezen.
quote:
Luiwammesquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een vaatwasser kopen, maar toen kwam ik erachter dat ik de keukenkastjes moet demonteren om de vaatwasser te kunnen plaatsen.
Geen zin in.
Wees eens consistent jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak u geen zorgen, uw adres staat in mijn geheugen gegriftMaar als je iets lekkers klaarmaakt voor me dan zal ik me haasten.
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze doet haar best om niet te vousvoyeren.
Voor complicate?quote:
Wat ben je ook een heer!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja... Ze heeft uren voor een gesloten deur gestaan. Dat gaan we even goedmaken.
quote:
quote:xxxxx is an Arabic adjective meaning gentle, forbearing, mild, patient, understanding, indulgent, slow to anger, "what we call a civilized man".[1] In Islam, Al-Xxxxx is one of the 99 names of God, with that meaning.
Kom je nog mooi mee weg.quote:
Nou, welterusten!quote:
Mogguh syl!quote:
Need weekend.quote:
Ik ga je zondag meppen.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Need weekend.
Maar dat is voor mij na vandaag al
You're on.quote:
Daar kom ik wel omheenquote:Op woensdag 16 april 2014 08:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik gebruik een van de dames als menselijk schild.Probeer dan maar eens terug te slaan.
Nice ik moet morgen ook nog maar dan lang paasweekendquote:Op woensdag 16 april 2014 08:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Need weekend.
Maar dat is voor mij na vandaag al
Ik heb eentje gekocht en het is Bosch gewordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een vaatwasser kopen, maar toen kwam ik erachter dat ik de keukenkastjes moet demonteren om de vaatwasser te kunnen plaatsen.
Zegt iemand die mij nog geen offerte heeft gestuurd , Klantvriendelijkheidquote:
Dank u wel. Het is losstaandquote:Op woensdag 16 april 2014 10:18 schreef LesMiserables het volgende:
Feli complicate! is het inbouw of losstaand ?
quote:
*jaloers*quote:Op woensdag 16 april 2014 10:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb eentje gekocht en het is Bosch gewordenVrijdag wordt het geleverd
![]()
Nooit meer de afwas doen.
En ik heb goesting in een Englisch tea with milkquote:
You should not, cuz you are able to do the samequote:
Daar heb ik nog niets van gemerktquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja... Ze heeft uren voor een gesloten deur gestaan. Dat gaan we even goedmaken.
Thee met melk, jassesquote:Op woensdag 16 april 2014 10:25 schreef complicate het volgende:
[..]
En ik heb goesting in een Englisch tea with milk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |