Maar complicate jij komt sowieso niet in aanmerking want je bent belgquote:
Geef je groot gelijk trouwensquote:Op maandag 14 april 2014 16:08 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Zoals in die post staat heb ik een tijd verhuurd aan buitenlanders, die kunnen korter blijven ivm schengen verdrag. Verder zinvolle bijdrage <3. Maar even aangepast, al denk ik dat mensen die daar al van op kijken geen geschikte match zijn.
quote:Op maandag 14 april 2014 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Maar complicate jij komt sowieso niet in aanmerking want je bent belg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Aah dat klinkt veel beter.quote:Op maandag 14 april 2014 16:13 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Is helaas de norm op 99% van de plekken in Europa. is wel een luxe badkamer met ruime douche, bad en meerdere wasbakken!
Jajajaquote:Op maandag 14 april 2014 16:15 schreef LesMiserables het volgende:
De voorselectie is sowieso vrij streng en heb nog nooit aan een vrouw verhuurd eigenlijk. Eens moet de eerste keer zijn!
¤900 voor 28m2? Wtf? Ik betaal nu ¤900 per maand (excl gwl) voor een appartement van 100m2 in Utrecht.quote:Op maandag 14 april 2014 16:04 schreef LesMiserables het volgende:
Ook maar is niet echt studenten tarief en komt pas in december vrij. Dat verhuur ik voor rond de 900 p/m (28m2). Zoetermeer is overigens prachtig centraal gelegen en erg goedkoop, locatie is ook nog eens naast centraal station en dicht bij snelweg (en snowworld!)
Je lult je er toch niet meer uit, dus geef het maar op.quote:Op maandag 14 april 2014 16:15 schreef LesMiserables het volgende:
De voorselectie is sowieso vrij streng en heb nog nooit aan een vrouw verhuurd eigenlijk. Eens moet de eerste keer zijn!
Welkom in Amsterdam, het is gemeubileerd aan expats verhuren he, is wel specifieke markt (en genoeg vraag).quote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
¤900 voor 28m2? Wtf? Ik betaal nu ¤900 per maand (excl gwl) voor een appartement van 100m2 in Utrecht.
Ik zoek iets voor rond de 8 á 9 honderd euro in Amsterdam (70m2), excl gwl.
Dat kun je in ams wel schudden. Dat betaalde ik in zwolle al. ]quote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
¤900 voor 28m2? Wtf? Ik betaal nu ¤900 per maand (excl gwl) voor een appartement van 100m2 in Utrecht.
Dit gedeelte niet eens gezien, habitue heeft gelijk, tenzij je ergens misschien in Zaandam probeert kom je hiervoor echt niet in een normaal Amsterdams huis terecht. Die markt daar ligt helemaal op zijn kop wat verhuren juist zo gunstig maakt.quote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik blijf wel weg uit onze hoofdstad. Lekker in het zuiden. België + goedkope benzinequote:Op maandag 14 april 2014 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Juist om die reden ga ik kopen en niet huren. Voor ¤900 p/m netto hypotheeklasten kan ik wel fatsoenlijk wonen in Amsterdam.
Ik woon al twee jaar in Utrecht, maar ken er nauwelijks mensen. Ik kom oorspronkelijk uit Nijmegen. Het gros van mijn vrienden woont in Nijmegen en omgeving van Den Haag/Rotterdam/Amsterdam. Verder werk ik in Amsterdam.quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef xFriendx het volgende:
Ik werk in onze hoofdstad maar zou er niet zo snel willen wonen.
Nou, succesquote:Op maandag 14 april 2014 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woon al twee jaar in Utrecht, maar ken er nauwelijks mensen. Ik kom oorspronkelijk uit Nijmegen. Het gros van mijn vrienden woont in Nijmegen en omgeving van Den Haag/Rotterdam/Amsterdam. Verder werk ik in Amsterdam.
Voor mij is de keus dan snel gemaakt.
Weet je het zeker dat je het zeker weet?quote:Op maandag 14 april 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thanks. Ik verander vaak van gedachten (of niet Thijs?), maar nu weet ik het zeker.
Ik begin te twijfelen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je het zeker weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |