Ik kom wel even langs.quote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb geen zin om te sporten, maar ik moet eigenlijk wel even gaan hardlopen.
Wie schopt deze kat even naar buiten?
* sylvesterrr heeft net hardgelopen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs.
*Pakt dubbelloops*
Me dunkt, ik heb de hele tijd in de lucht zitten schieten.quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr heeft net hardgelopen.
Zo voel ik me nu ook vanmorgenquote:
quote:
Bonjouuuuurquote:
Ik ga vandaag een vaatwasser kopenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef LesMiserables het volgende:
Mijn vaatwasser heeft het gisteren begeven, godzijdank wel toen hij net na het schoonmaak gedeelte van de cyclus zat
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Was een leuke ochtend... 5 minuten na het inloggen werd ik gebeld: "We zien een vreemde trend. Kan je dit uitleggen? Over een halfuur heb ik het nodig ivm bespreking met directie. "![]()
Ik heb geen vaatwasser...quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een vaatwasser kopen
Ja helaas , alsof die mensen geen 30 min. kunnen wachtenquote:
Ik ga vandaag eentje kopen, wat raad je me aan ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:35 schreef LesMiserables het volgende:
Ben er net achter dat het mogelijk de waterstop is die ik moet resetten! Even wachten tot ik vanavond weer thuis ben
Je mag bij me uw afwas doenquote:
De mijne is op de kop af 25 jaar oud dus heb niet zoveel ervaring. Hij moest er een keer mee ophouden maar is een Bosch en ben er zo ontzettend blij mee. Nooit afspoelen niks, gewoon alle zooi erin en gaan die banaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga vandaag eentje kopen, wat raad je me aan ?
Alleen als jij met me in de vaatwasser komt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je mag ook langskomen en als vaatwasser fungeren.
Helaas.. Dat kunnen zij niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja helaas , alsof die mensen geen 30 min. kunnen wachten
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Alleen als jij met me in de vaatwasser komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |