* complicate vertrektquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus, wanneer kom je langs? Ik loop een beetje achter met m'n afwas...
Thanks voor de info. Ik zie straks wel wat het wordt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:02 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
De mijne is op de kop af 25 jaar oud dus heb niet zoveel ervaring. Hij moest er een keer mee ophouden maar is een Bosch en ben er zo ontzettend blij mee. Nooit afspoelen niks, gewoon alle zooi erin en gaan die banaan.
Normaalgesproken doe ik dat wel. In het weekend ben ik echter te lui..quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:42 schreef complicate het volgende:
Waarom doet je niet iedere dag uw afwas eigenlijk ?
Goed zo! Je weet waar ik woon hè? Of moet ik het adres weer doorgeven via DM?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:41 schreef complicate het volgende:
[..]
* complicate vertrekt
[ afbeelding ]
Maak u geen zorgen, uw adres staat in mijn geheugen gegriftquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed zo! Je weet waar ik woon hè? Of moet ik het adres weer doorgeven via DM?
Daarom ga ik ook een vaatwasser kopen, is bovendien handiger als ik bezoek krijg. Anders ziet mijn keuken er echt niet uit in het weekendquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Normaalgesproken doe ik dat wel. In het weekend ben ik echter te lui..
Hosselenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef LesMiserables het volgende:
Is dat hoe die Fokkers hosselen ? Een beetje elkaar langs laten komen voor 'de afwas'. Jaja. Nat worden is een zekerheidje zo te lezen.
Komt goed!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak u geen zorgen, uw adres staat in mijn geheugen gegriftMaar als je iets lekkers klaarmaakt voor me dan zal ik me haasten.
Ik wilde laatst een vaatwasser kopen, maar toen kwam ik erachter dat ik de keukenkastjes moet demonteren om de vaatwasser te kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook een vaatwasser kopen, is bovendien handiger als ik bezoek krijg. Anders ziet mijn keuken er echt niet uit in het weekendGelukkig is er dus een oplossing for all problems
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef LesMiserables het volgende:
Is dat hoe die Fokkers hosselen ? Een beetje elkaar langs laten komen voor 'de afwas'. Jaja. Nat worden is een zekerheidje zo te lezen.
quote:
Luiwammesquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een vaatwasser kopen, maar toen kwam ik erachter dat ik de keukenkastjes moet demonteren om de vaatwasser te kunnen plaatsen.
Geen zin in.
Wees eens consistent jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak u geen zorgen, uw adres staat in mijn geheugen gegriftMaar als je iets lekkers klaarmaakt voor me dan zal ik me haasten.
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze doet haar best om niet te vousvoyeren.
Voor complicate?quote:
Wat ben je ook een heer!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja... Ze heeft uren voor een gesloten deur gestaan. Dat gaan we even goedmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |