Ik neem wel even 3mg melatonine in .quote:Op zondag 13 april 2014 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedacht dat je graag "mijn vierde topic" als TT had gewild![]()
Kan je proberen om warme melk met honing te drinken? Helpt goed om te slapen.
Tijn! Zulke taal uit jouw vingers!quote:Op zondag 13 april 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voorhuidjoggen wil ook wel eens helpen.
Melk. De Witte Sylquote:Op zondag 13 april 2014 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik neem wel even 3mg melatonine in .
Ik heb vandaag al een halve liter melk op, nog meer melk krijg ik niet meer door m'n keel...
quote:Op zondag 13 april 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voorhuidjoggen wil ook wel eens helpen.
Ik dacht ik hou het netjes.quote:
Tijn komt los nu hij eindelijk eens een vrouw heeftquote:
Oh sorry, ik was vergeten dat jij tot de besneden medemens hoort.quote:
Haha ja dat zal het zijnquote:Op zondag 13 april 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijn komt los nu hij eindelijk eens een vrouw heeft
Halve liter melk is slecht voor jequote:Op zondag 13 april 2014 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik neem wel even 3mg melatonine in .
Ik heb vandaag al een halve liter melk op, nog meer melk krijg ik niet meer door m'n keel...
Ik drink minimaal 0,25 liter melk per dag (eiwitshakequote:Op zondag 13 april 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Halve liter melk is slecht voor je
Ik wil niet weten van wiequote:Op zondag 13 april 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik drink minimaal 0,25 liter melk per dag (eiwitshake).. Is dat ook slecht?
Vast niet rechtstreeks uit de bronquote:
Yeah rightquote:
Ei... een chickie perhaps?quote:
Ja.quote:Op zondag 13 april 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik drink minimaal 0,25 liter melk per dag (eiwitshake).. Is dat ook slecht?
Je bent stout Tijn , of ben je aan het oefenen?quote:Op zondag 13 april 2014 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Yeah right
Eiwit shake need a paint a picture
quote:Op zondag 13 april 2014 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Yeah right
Eiwit shake need a paint a picture
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij laat straks gewoon bij zijn date z'n ballen tegen haar kin kletsen, de baas.quote:Op zondag 13 april 2014 22:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent stout Tijn , of ben je aan het oefenen?
Zijn warme zaad diep in haar kutje duwen , de baas.quote:Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij laat straks gewoon bij zijn date z'n ballen tegen haar kin kletsen, de baas.
Bron?quote:Op zondag 13 april 2014 22:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan leef ik maar een paar jaar minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |