Ok Chefquote:Op woensdag 16 april 2014 12:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je niet achteraf en publique gaan klagen...
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moeilijke keus...maar wel zolang het maar niet stikt van de muggen![]()
En andere beestjes zijn ook niet welkom
Waaaauw wat heb je veel voorwaarden zeg, amai!quote:Op woensdag 16 april 2014 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
En er moet zee in de buurt zijn!
En oude gebouwen
En dat ook nogquote:Op woensdag 16 april 2014 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
En het moet er redelijk groen zijn en met heuvels/bergen/bossen
En wat hoe "groot" moeten haar tieten zijn? B , C , D , E, F of Aquote:Op woensdag 16 april 2014 12:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Mijn dm staat altijd open voor foto's.
Zuid Amerikaans uiterlijk heeft een pre
quote:
Dat verbaast me niet van jouquote:Op woensdag 16 april 2014 12:44 schreef LesMiserables het volgende:
Lol, karakter, alsof iemand daarop selecteert.
Dus een kutkarakter (lol) vind je wel bestquote:Op woensdag 16 april 2014 12:44 schreef LesMiserables het volgende:
Lol, karakter, alsof iemand daarop selecteert.
Tsja, als je iets doet, doe het dan meteen goedquote:Op woensdag 16 april 2014 12:41 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Waaaauw wat heb je veel voorwaarden zeg, amai!
mmmm Misschien Rome, maar is toch koud in de winter.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vooral oude kerken enzo vind ik mooi en oude Romeinse gebouwen bijvoorbeeld
En geen vriesweer in de winter
Nja, ik heb toch geen echte concrete plannen ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 12:43 schreef complicate het volgende:
[..]
En dat ook nogWacht even nadenken waar jij dan zou kunnen wonen
I know I know ben gewoon curieus hequote:Op woensdag 16 april 2014 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, ik heb toch geen echte concrete plannen ofzo
Griekenland heeft toch wel een voorkeur voor mijquote:Op woensdag 16 april 2014 12:52 schreef complicate het volgende:
[..]
mmmm Misschien Rome, maar is toch koud in de winter.
Of Athene, mja het weer zal daar ook niet toppie toppie zijn
Athene is bovendien romantischquote:Op woensdag 16 april 2014 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Griekenland heeft toch wel een voorkeur voor mij
De winters vallen daar in elk geval mee ivm de winters hier (behalve de laatste dan![]()
)
Alles tussen B en E is primaquote:Op woensdag 16 april 2014 12:44 schreef complicate het volgende:
[..]
En wat hoe "groot" moeten haar tieten zijn? B , C , D , E, F of A![]()
En qua karakter?
Precies jaquote:Op woensdag 16 april 2014 12:55 schreef habitue het volgende:
Ergens rond de middenlandse zee zou voor miu voldoende zijn
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Alles tussen B en E is primamag wel een beetje pit hebben. Maar geen pittig kapsel.
quote:
Geen idee, ben daar al jaren niet meer geweest (als ik daar überhaubt al eens geweest ben).quote:Op woensdag 16 april 2014 12:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Athene is bovendien romantischAllee , vind ik.
Tis daar toch koud? Oh juist je spreekt Duits. En Japans een beetje dacht ik?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ben daar al jaren niet meer geweest (als ik daar überhaubt al eens geweest ben).
Overigens vind ik zuid Duitsland ook wel een optie, hoef ik geen andere taal te leren enzo
Mijn ex had ook ergens tussen D en E geloof ik, niks mis meequote:
Japans al heel lang niet meer, maar tis wel weer op te halenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Tis daar toch koud? Oh juist je spreekt Duits. En Japans een beetje dacht ik?
Ik zou heel graag naar Autralië willen reizen voor een jaartje ofzo.
Wel in een cijfer toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Mijn ex had ook ergens tussen D en E geloof ik, niks mis meebillennook mooi gevormd maar ik geloof niet dat je dat kunt uitdrukken in een letter.
Zo iets?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Mijn ex had ook ergens tussen D en E geloof ik, niks mis meebillennook mooi gevormd maar ik geloof niet dat je dat kunt uitdrukken in een letter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |