Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
DMquote:
jij bent de uitzondering op de regelquote:
quote:
says who lapohuntertquote:
quote:
Jij spamt terwijl ik koffie drink...quote:
en wij dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Vanavond mn verjaardagsfeestvrienden,nacho's, bittergarnituur en bier in overvloed in overvloed
just the way i like it
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
rookkamer is klaar![]()
nou snel douchen en scheren over 30 minuten gaan we open
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan die rookkamer meteen ehm ingewijd worden...
u is jarig ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Vanavond mn verjaardagsfeestvrienden,nacho's, bittergarnituur en bier in overvloed in overvloed
just the way i like it
hondaquote:
hoe moet ik dat nu wetenquote:
Omdat het her en der dinsdag in het topic is gezegdquote:
symquote:
GFquote:
Nicequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
rookkamer is klaar![]()
nou snel douchen en scheren over 30 minuten gaan we open
Kloptquote:
volgens mij was ik dinsdag niet onlinequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat het her en der dinsdag in het topic is gezegd![]()
Ik grap maar wat, natuurlijk kan je een keer iemands verjaardag niet mee krijgen hierquote:
en ik trap er met beide voeten inquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik grap maar wat, natuurlijk kan je een keer iemands verjaardag niet mee krijgen hier
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik grap maar wat, natuurlijk kan je een keer iemands verjaardag niet mee krijgen hier
sportagequote:
ging vandaag een nieuwe batterij in de priussleutel van mijn moeder laten zetten en kwam met deze thuisquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sportage![]()
ik heb een sorento gehad
ja stekker er zelfs uit en toen ging die weerquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je al geprobeerd om hem aan en uit te zetten?
kut als het niet werktquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:40 schreef crv het volgende:
[..]
ja stekker er zelfs uit en toen ging die weer
Nu gelijk op zoek naar een andere
Ik wil ook wel een auto krijgen...quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ging vandaag een nieuwe batterij in de priussleutel van mijn moeder laten zetten en kwam met deze thuis
(nou ja virtueel, ik krijg hem zaterdag)
had je vandaag maar een nieuwe batterij in de sleutel van de prius van je moeder moeten laten zettenquote:
Weet je zéker dat de stekker erin zit?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je al geprobeerd om hem aan en uit te zetten?
Whehehehequote:
ik zoek er een die en op kan nemen en dan ook op andere zenders kan kijkenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kut als het niet werkt
Dat heb ik hier met de router.
Vandaag een nieuwe gekocht, morgen even neerzetten
Ons mam heeft geen Priusquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
had je vandaag maar een nieuwe batterij in de sleutel van de prius van je moeder moeten laten zetten
zal hem ff in jouw pluggen, kijken wat er dan gebeurtquote:
Dan krijg je een optaterquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:46 schreef crv het volgende:
[..]
zal hem ff in jouw pluggen, kijken wat er dan gebeurt
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan krijg je een optater [ link | afbeelding ] .
die zijn ook nicequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ons mam heeft geen Prius.
Ik heb een Peugeot 107 en ons pap sinds afgelopen winter ook. Ons mam heeft geen auto, maar gebruikt die van mij of van mn pa, net welke er thuis is.
Zijn puike wagentjes indd, maar indd niet geschikt om aanhangers te trekken, laat staan een paardentrailerquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zijn ook nice
Alleen denk ik niet dat ik daarmee met een paard erachter over de weg kan
Mijn moeder heeft een leuke hyunday gekocht vandaag
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn puike wagentjes indd, maar indd niet geschikt om aanhangers te trekken, laat staan een paardentrailer. Past binnenin wel verrassend veel zooi
... Tuintafel + 2 pcs + 2 monitoren + laptoptas + boodschappen voor een week vakantie + 2 kratten bier past erin en dan heb ik ook nog plek om het ding te besturen
...
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zijn ook nice
Alleen denk ik niet dat ik daarmee met een paard erachter over de weg kan
Mijn moeder heeft een leuke hyunday gekocht vandaag
in stukken altijdquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit net te denken, ik kan de trekhaak wel afbestellen, dat beest past wel in de kofferbak
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit net te denken, ik kan de trekhaak wel afbestellen, dat beest past wel in de kofferbak
[ afbeelding ]
dan zeker ja, maar ja dat rijdt dan weer zo kut tijdens de dressuur.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zeker ja, maar ja dat rijdt dan weer zo kut tijdens de dressuur.
Als je paard uit elkaar valt krijg je puntenaftrek
met de prius was meer aan de hand dan een kapotte batterijquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ging vandaag een nieuwe batterij in de priussleutel van mijn moeder laten zetten en kwam met deze thuis
(nou ja virtueel, ik krijg hem zaterdag)
Joey krijgt altijd paard in kleine stukjesquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zeker ja, maar ja dat rijdt dan weer zo kut tijdens de dressuur.
Als je paard uit elkaar valt krijg je puntenaftrek
Nee hoor, de batterij van de sleutel was leeg, en deze stond in de showroom bij de Toyota garagequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met de prius was meer aan de hand dan een kapotte batterij
een legpuzzel paardquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
Joey krijgt altijd paard in kleine stukjes
met een kapotte batterijquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, de batterij van de sleutel was leeg, en deze stond in de showroom bij de Toyota garage
De auto van mijn moeder (die prius) hadden we vlak daarvoor al elders ingeruild
Nou ja als het worst isquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
Joey krijgt altijd paard in kleine stukjes
Whehehehequote:
stukjes zeg ik toch en af en toe een paardebiefstukquote:
quote:
wat voor vlees ligt erin ?quote:
paardenworst vind ik heerlijk, maar paardenbiefstuk kan me niet bekorenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
stukjes zeg ik toch en af en toe een paardebiefstuk
nou de worst van een paart hoef ik ook nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
paardenworst vind ik heerlijk, maar paardenbiefstuk kan me niet bekoren
als hij net uit de ketel komt, zooooo lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
nou de worst van een paart hoef ik ook niet
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als hij net uit de ketel komt, zooooo lekker
quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Idee fix
en ik ben echt een paardenman(levende dan he)
maar dat pricipiële geen paardenvlees eten wat al die trutjes hebben doe ik niet aan
ik heb toevallig vanmiddag paardenworst gekochtquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
paardenworst vind ik heerlijk, maar paardenbiefstuk kan me niet bekoren
Doe je goed, echt zoooo lekker als hij goed gemaakt isquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb toevallig vanmiddag paardenworst gekocht
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb toevallig vanmiddag paardenworst gekocht
staan er zo weinig paarden of gooi je zoveel vlees wegquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Als ik er worsten van maak past de hele manege in mijn kofferbak straks
jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe je goed, echt zoooo lekker als hij goed gemaakt is
We staan overigens niet op een manege, maar als je het karkas wegdenkt wordt een paard al een stuk kleinerquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
staan er zo weinig paarden of gooi je zoveel vlees weg
Ow dat kun je daar prima halen allemaalquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ja![]()
Ik ben een dagje met mijn broer naar Beverwijk geweest, dus naast worst ook heerlijke mango's, avocado's, limoentjes en dumplings meegebracht
en voor een prikkiequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow dat kun je daar prima halen allemaal
en verse kruiden voor bijna noppesquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
en voor een prikkie
Enorme, zoete, sappige mango's.....![]()
jaaaaaquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en verse kruiden voor bijna noppes
En die Toko supermarkt is
het vervelende is alleen dat je snel teveel in je karrejte kieptquote:
ik niet, als ik ze heel zie schijten ze meestal de straat onderquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We staan overigens niet op een manege, maar als je het karkas wegdenkt wordt een paard al een stuk kleiner
Maar ik zie ze liever heel toch hoor
quote:
Elke keer weerquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het vervelende is alleen dat je snel teveel in je karrejte kiept
Ik ken het probleem....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eindelijk aan de gang gekregen door de ssh poort te misbruiken
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef friemelaar het volgende:
Wat een dag.............
Zo ongeveer de hele dag besteed aan het rerouten van mail verkeer nadat ik gisteren m'n server verplaatst heb![]()
Blijkt dat KPN zowel poot 25 als mijn reroute poort blokkeerd
je bent lekker even van de straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eindelijk aan de gang gekregen door de ssh poort te misbruiken
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Doe je goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]maar het is opgelost
![]()
Nu kan ik alle websites en mailboxen gaan overzetten naar m'n 'brand new' LINUX server.
Bey bey widoows
Hopelijkquote:
Linux is best lastigquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hopelijk![]()
voel me nog steeds niet helemaal vertrouwd met Linux![]()
Tijdens het overzetten van alle websites zal dat nog drastisch moeten verbeteren
quote:
Dat is echt een probleem jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]hele andere manier van denken / redeneren
Ben al een aantal keren tegen gevolgen van de beter beveiliging aangelopen.
Bestanden uploaden als 1 gebruiker betekend dat je ze niet kunt wijzigen als een andere gebruiker![]()
Maar gaat helemaal goedkomen
Ben ook best enthousiast (al lijkt het tegengestelde eerder door mijn onzekerheidquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is echt een probleem ja
Maar het klinkt goed in ieder geval
nou ja, het is ook best lastig om het wiel uit te vinden met dit soort dingen....quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben ook best enthousiast (al lijkt het tegengestelde eerder door mijn onzekerheid)
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-04-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 037 Symphonic
02. 031 crv
03. 020 goldfinger1963
04. 011 MPG
05. 006 Muck
06. 006 friemelaar
07. 004 Bos81
08. 003 littledrummergirl
09. 002 DaMart
10. 002 Nikkie_86
Reeks-statistieken!
je staat er niet eens inquote:Op zondag 13 april 2014 00:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Toch maar weer eens wat meer posten dan.
quote:Op zondag 13 april 2014 00:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier ook al een paar dagen niet meer geweest. Even geen zin/tijd voor denk ik.
quote:
Boven Muckie, das lang geledenquote:
en onder mijquote:
sweet dreamsquote:Op zondag 13 april 2014 02:31 schreef MPG het volgende:
Thuis.
Pitten![]()
.
Morgen vroeg naar zwemmelen...
Olaquote:
je kan maar een hobby hebbenquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 11:41 schreef Muck het volgende:
Huisdieren![]()
Ik was aan de telefoon en deze kanarie zong zijn longetjes uit zijn lijf, dus ik zeg tegen hem: "hou nou toch even je kwek!"
Ik draai me om en hoor de zebravink heel blij: "kwek!"![]()
Tevens: mogge![]()
Dat noemen ze nu LENTEquote:Op zondag 13 april 2014 11:41 schreef Muck het volgende:
Huisdieren![]()
Ik was aan de telefoon en deze kanarie zong zijn longetjes uit zijn lijf, dus ik zeg tegen hem: "hou nou toch even je kwek!"
Ik draai me om en hoor de zebravink heel blij: "kwek!"![]()
Tevens: mogge![]()
friemelquote:Op zondag 13 april 2014 13:03 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen
[..]
Dat noemen ze nu LENTE
geslaagdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Tja, dat is dan je eigen schuld hequote:Op zondag 13 april 2014 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Blegh.. moet zo werken. .. met n flinke kater
LDG'tjequote:Op zondag 13 april 2014 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Blegh.. moet zo werken. .. met n flinke kater
ja was gezelligquote:
Ach, het is ook wel goed hoor. Ik houd zo veel meer tijd over. En erger me niet aan irritant volk dat op het forum rondhangt. Al met al een winwin situatie dus.quote:
iddquote:Op zondag 13 april 2014 15:32 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Pffff wat verzameld een mens een hoop zooi in de loop der jaren
de mijne ook niet echtquote:
I knowquote:Op zondag 13 april 2014 17:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne ook niet echt![]()
en dan hebben we het maar niet over huurders die van alles achterlaten
ik heb er iigwel andere er al blij mee gemaaktquote:
dat si echt tofquote:Op zondag 13 april 2014 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er iigwel andere er al blij mee gemaakt
op het moment niet veel meerquote:Op zondag 13 april 2014 17:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat si echt tof
en je hebt gelukkig een hoop opslagruimte
sympquote:
hondaquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 18:22 schreef friemelaar het volgende:
bekaf, alles doet zeer maar wel zeker 20 m2 aan ruimte vrijgemaakt
![]()
Nu nog 1 zolderkamer uitmesten en dan kan ik er een vloertje inleggen.![]()
Volgende week komen ze de CV ketel hangen en leidingen leggendie moet op dat kamertje
goed bezigquote:Op zondag 13 april 2014 18:22 schreef friemelaar het volgende:
bekaf, alles doet zeer maar wel zeker 20 m2 aan ruimte vrijgemaakt
![]()
Nu nog 1 zolderkamer uitmesten en dan kan ik er een vloertje inleggen.![]()
Volgende week komen ze de CV ketel hangen en leidingen leggendie moet op dat kamertje
Helaas wel ja...quote:Op zondag 13 april 2014 15:32 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Pffff wat verzameld een mens een hoop zooi in de loop der jaren
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-04-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 018 goldfinger1963
02. 008 MPG
03. 007 friemelaar
04. 007 crv
05. 005 Symphonic
06. 005 Nikkie_86
07. 003 AdoraBelle
08. 003 littledrummergirl
09. 002 Bos81
10. 001 DaMart
11. 001 Muck
Reeks-statistieken!
oepsieee das kut. .quote:Op maandag 14 april 2014 07:58 schreef wel.o.k het volgende:
shit, 8:30 tandarts
was ik helemaal vergeten
o ja, vanavond even kijkenquote:Op maandag 14 april 2014 08:32 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik weet niet of iemand hier die serie volgt, maar de nieuwste aflevering van Game of Thrones was tof.
gelukkig zit ik 10 minuten verderopquote:
Ik vind dat een goede start van mijn thuiswerkochtenden op maandag... sta er een half uur eerder voor op, zodat ik de nieuwe aflevering kan zien voordat ik ga werkenquote:
mazzelaarquote:Op maandag 14 april 2014 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, vanavond even kijken
[..]
gelukkig zit ik 10 minuten verderop
en ik had goed gepoetst
Dank voor de tip. Ik moest de tandarts ook nog bellen voor een afspraak.quote:Op maandag 14 april 2014 07:58 schreef wel.o.k het volgende:
shit, 8:30 tandarts
was ik helemaal vergeten
Ik wil ook wel n afspraakje met mn tandartsquote:Op maandag 14 april 2014 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Ik moest de tandarts ook nog bellen voor een afspraak.
Wacht wat, hoe noem jij Nikkiequote:
ik wacht tot ze er allemaal zijn en dan kijk ik ze achter elkaarquote:Op maandag 14 april 2014 08:32 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik weet niet of iemand hier die serie volgt, maar de nieuwste aflevering van Game of Thrones was tof.
Die van deze week is de moeite wel waard. Maar achter elkaar kijken is inderdaad leuker, zo heb ik seizoen 1 t/m 3 in december vorig jaar maar eens bekeken, omdat ik toch nieuwsgierig werd. Nu zit ik eraan te denken om ook de boeken te gaan lezenquote:Op maandag 14 april 2014 10:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wacht tot ze er allemaal zijn en dan kijk ik ze achter elkaarik kan die kloterige cliffhangers niet handelen
de boeken zijn nog zoveel uitgebreider. Maakt heel de geografie ect een stuk logischer. In de serie ben ik nog wel eens "wtf waar komt die nou weer vandaan, en waar hebben die nou weer ruzie mee, en wie vinden hun dat de koning is"quote:Op maandag 14 april 2014 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van deze week is de moeite wel waard. Maar achter elkaar kijken is inderdaad leuker, zo heb ik seizoen 1 t/m 3 in december vorig jaar maar eens bekeken, omdat ik toch nieuwsgierig werd. Nu zit ik eraan te denken om ook de boeken te gaan lezen.
Probleem is alleen dat ik nog zo veel boeken heb om te lezenquote:Op maandag 14 april 2014 10:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de boeken zijn nog zoveel uitgebreider. Maakt heel de geografie ect een stuk logischer. In de serie ben ik nog wel eens "wtf waar komt die nou weer vandaan, en waar hebben die nou weer ruzie mee, en wie vinden hun dat de koning is"
gewoon doen, t zijn flinke pillen.. wij hebben hier de pockets.. en die zijn al 700 pagina's per stuk geloof ikquote:Op maandag 14 april 2014 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik nog zo veel boeken heb om te lezen.
Maar misschien neem ik ze wel mee op mijn tablet als ik naar Amerika ga, in plaats van een fysiek boek. Al voelt dat ook weer als heiligschennis![]()
.
Ik heb geen reader, alleen een tabletquote:Op maandag 14 april 2014 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon doen, t zijn flinke pillen.. wij hebben hier de pockets.. en die zijn al 700 pagina's per stuk geloof ikmini lettertype ect. Lekker op je reader gooien, scheelt gesjouw
ik heb sinda twee dagen een reader, dat ik ooit zonder zon ding heb gekundheb al twee boeken gelezen
![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 08:32 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op maandag 14 april 2014 13:04 schreef MPG het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aant worden
Heb geen eetlust meer: gister maar twee borden nasi op, en nu kom ik ook maar met moeite tot vier boterhammen
Dat mag ik toch hopen... Met pasen wordt ik geacht te komen gourmetten...quote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had dat een maand geleden, komt weer goed hoor
zaterdag 2 en een halve pizza en gisteren kaasfondue voor 3 personen opgenomst
Heb geen eetlust meer: gister maar twee borden nasi op, en nu kom ik ook maar met moeite tot vier boterhammen
DMquote:Op maandag 14 april 2014 14:36 schreef Bos81 het volgende:
MPG was jij niet van de taalnazi? of was dat DaMart![]()
![]()
![]()
quote:
Normaal wel, maar nu ben ik ziek.quote:Op maandag 14 april 2014 14:36 schreef Bos81 het volgende:
MPG was jij niet van de taalnazi? of was dat DaMart![]()
![]()
![]()
Okee, het was geen verwijt overigens, meer een verbazing..quote:Op maandag 14 april 2014 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Normaal wel, maar nu ben ik ziek.
En ik sta stijf van de stress, dus foutjes sluipen er momenteel iets te gemakkelijk in![]()
.
Het een kan trouwens best wel veroorzaakt zijn door het ander trouwens.
Komt wel goed hoorquote:Op maandag 14 april 2014 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, het was geen verwijt overigens, meer een verbazing..
Sterkte en beterschap...
hondaquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 18:52 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij heeft MPG mij aangestokenlijk ook ziek te worden.
blij dat ik mijn virusblokker heb ge-updatequote:Op maandag 14 april 2014 18:52 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij heeft MPG mij aangestokenlijk ook ziek te worden.
een Fiat Unoquote:Op maandag 14 april 2014 21:01 schreef crv het volgende:
Zien jullie hetzelfde als ik ?![]()
[ afbeelding ]
het is dat ik haast had en niet nodig moestquote:
quote:
ik moest daar ff rondbanjeren met joey, is op een pleintje in Altkirchquote:
Damn hoe weet jij datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op maandag 14 april 2014 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn hoe weet jij dat
Hij lijkt er echt opconnectiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
friemelquote:
ja nogal en dat voor een doordeweekse dag...quote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heren![]()
Wat is het stil hier
Is het al ergens paasvakantie of niet??quote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja nogal en dat voor een doordeweekse dag...
ik geloof het wel jaquote:Op maandag 14 april 2014 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het al ergens paasvakantie of niet??
Het is NL ook geen officiële of reguliere vakantie. Dwz dat in de regel scholen geen paasvakantie hebben, maar sommige scholen daar wel voor kiezen en daarmee maar een week mei vakantie hebben ipv de landelijke 2quote:Op maandag 14 april 2014 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geloof het wel ja
Ik heb geen paasvakantie
ik ook nietquote:Op maandag 14 april 2014 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geloof het wel ja
Ik heb geen paasvakantie
in mijn tijd was dat nog wel...quote:Op maandag 14 april 2014 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is NL ook geen officiële of reguliere vakantie. Dwz dat in de regel scholen geen paasvakantie hebben, maar sommige scholen daar wel voor kiezen en daarmee maar een week mei vakantie hebben ipv de landelijke 2
helaas wordt jouw ondertitel geen waarheid...quote:
Our dream is real.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helaas wordt jouw ondertitel geen waarheid...
volgens seizoen dan meer
quote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Our dream is real.
Gewoon 2x 8-0 toch
als Pelle wat scherper zou zijnquote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Our dream is real.
Gewoon 2x 8-0 toch
ik heb ook niet veel met de huidige koploperquote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als Pelle wat scherper zou zijn
Nou ja, volgend seizoen CL en Coolsingel, da's ook prima toch
en ik heb niet zoveel met voetbal, maar Feijenoord heeft wel mijn gunfactor
In mijn herinnering heb ik ook paasvakantie gehad, maar ook weer niet....quote:Op maandag 14 april 2014 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in mijn tijd was dat nog wel...
ik heb het echt slecht hoor, ik heb tot begin juni nog precies twee volle werkweken (en 3 weken van 4 dagen en 2 weken vrij)
ik ook niet...quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook niet veel met de huidige koploper
Mijn halve familie wel
ik kom oorspronkelijk uit Dordrecht, ging met m'n grootvader altijd naar de lokale FC, en uiteraard is Rotterdam daar ook stukken dichterbij om er genoeg aanhang te hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet...
ben min of meer voor AZ, maar als ze verliezen vind ik het ook best
Dordrecht'90 had echt een boeven elftal. Met Peter Barendse, Jantje Mulder (niet de pa van Youri, maar iemand die echt heeft gezeten). Ze hadden ook Hans Kraay jr. Dat was nog een lieverdje in vergelijking met hunquote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom oorspronkelijk uit Dordrecht, ging met m'n grootvader altijd naar de lokale FC, en uiteraard is Rotterdam daar ook stukken dichterbij om er genoeg aanhang te hebben
ja echt hequote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dordrecht'90 had echt een boeven elftal. Met Peter Barendse, Jantje Mulder (niet de pa van Youri, maar iemand die echt heeft gezeten). Ze hadden ook Hans Kraay jr. Dat was nog een lieverdje in vergelijking met hun![]()
dat waren zo ongeveer de laatste jaren dat ik daar nog wel eens kwam, begin jaren 90, in 95 grootvader overleden, en ik verhuisd naar Sweet Lakequote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dordrecht'90 had echt een boeven elftal. Met Peter Barendse, Jantje Mulder (niet de pa van Youri, maar iemand die echt heeft gezeten). Ze hadden ook Hans Kraay jr. Dat was nog een lieverdje in vergelijking met hun![]()
Okee.quote:Op maandag 14 april 2014 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat waren zo ongeveer de laatste jaren dat ik daar nog wel eens kwam, begin jaren 90, in 95 grootvader overleden, en ik verhuisd naar Sweet Lake
Geldropquote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Mijn geboorteplaats klinkt vertaalt als gel licorice![]()
Yep. Daar ben ik geboren en getogen. Onder de wolk van de Peijnenburgfabriekquote:
Ik zou niet mogen klagen, maar goed ik ben een Nederlanderquote:
en t hardlopen?quote:Op maandag 14 april 2014 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou niet mogen klagen, maar goed ik ben een Nederlander![]()
![]()
Goed, morgen weer gewoon naar de trainingquote:
Lastig he volwassen zijnquote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi. Ik durf mijn motivatiebriefding niet te verzenden. Struggles.
ahh nice... ik mag morgen ook weer.. mn vriendin en ik zijn aan t kijken naar een hardloop cluppie met begeleiding omdat ik blijf kwakkelen met mn knie.. miss dat ze me tips kunnen geven over houding ed..quote:Op maandag 14 april 2014 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed, morgen weer gewoon naar de training
Had er vanaf de 2e twee weken voor, dus ik als ik netjes was geweest had ik het als kind nog verzondenquote:
oeii das lastig idd en beetje eng... maaaarrrrrr jij kunt het!!quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
gewoon doenquote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |