de boeken zijn nog zoveel uitgebreider. Maakt heel de geografie ect een stuk logischer. In de serie ben ik nog wel eens "wtf waar komt die nou weer vandaan, en waar hebben die nou weer ruzie mee, en wie vinden hun dat de koning is"quote:Op maandag 14 april 2014 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van deze week is de moeite wel waard. Maar achter elkaar kijken is inderdaad leuker, zo heb ik seizoen 1 t/m 3 in december vorig jaar maar eens bekeken, omdat ik toch nieuwsgierig werd. Nu zit ik eraan te denken om ook de boeken te gaan lezen.
Probleem is alleen dat ik nog zo veel boeken heb om te lezenquote:Op maandag 14 april 2014 10:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de boeken zijn nog zoveel uitgebreider. Maakt heel de geografie ect een stuk logischer. In de serie ben ik nog wel eens "wtf waar komt die nou weer vandaan, en waar hebben die nou weer ruzie mee, en wie vinden hun dat de koning is"
gewoon doen, t zijn flinke pillen.. wij hebben hier de pockets.. en die zijn al 700 pagina's per stuk geloof ikquote:Op maandag 14 april 2014 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik nog zo veel boeken heb om te lezen.
Maar misschien neem ik ze wel mee op mijn tablet als ik naar Amerika ga, in plaats van een fysiek boek. Al voelt dat ook weer als heiligschennis![]()
.
Ik heb geen reader, alleen een tabletquote:Op maandag 14 april 2014 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon doen, t zijn flinke pillen.. wij hebben hier de pockets.. en die zijn al 700 pagina's per stuk geloof ikmini lettertype ect. Lekker op je reader gooien, scheelt gesjouw
ik heb sinda twee dagen een reader, dat ik ooit zonder zon ding heb gekundheb al twee boeken gelezen
![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 08:32 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik weet niet of iemand hier die serie volgt, maar de nieuwste aflevering van Game of Thrones was tof.
quote:Op maandag 14 april 2014 13:04 schreef MPG het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aant worden
Heb geen eetlust meer: gister maar twee borden nasi op, en nu kom ik ook maar met moeite tot vier boterhammen
Dat mag ik toch hopen... Met pasen wordt ik geacht te komen gourmetten...quote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had dat een maand geleden, komt weer goed hoor
zaterdag 2 en een halve pizza en gisteren kaasfondue voor 3 personen opgenomst
Heb geen eetlust meer: gister maar twee borden nasi op, en nu kom ik ook maar met moeite tot vier boterhammen
DMquote:Op maandag 14 april 2014 14:36 schreef Bos81 het volgende:
MPG was jij niet van de taalnazi? of was dat DaMart![]()
![]()
![]()
quote:
Normaal wel, maar nu ben ik ziek.quote:Op maandag 14 april 2014 14:36 schreef Bos81 het volgende:
MPG was jij niet van de taalnazi? of was dat DaMart![]()
![]()
![]()
Okee, het was geen verwijt overigens, meer een verbazing..quote:Op maandag 14 april 2014 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Normaal wel, maar nu ben ik ziek.
En ik sta stijf van de stress, dus foutjes sluipen er momenteel iets te gemakkelijk in![]()
.
Het een kan trouwens best wel veroorzaakt zijn door het ander trouwens.
Komt wel goed hoorquote:Op maandag 14 april 2014 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, het was geen verwijt overigens, meer een verbazing..
Sterkte en beterschap...
hondaquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 18:52 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij heeft MPG mij aangestokenlijk ook ziek te worden.
blij dat ik mijn virusblokker heb ge-updatequote:Op maandag 14 april 2014 18:52 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij heeft MPG mij aangestokenlijk ook ziek te worden.
een Fiat Unoquote:Op maandag 14 april 2014 21:01 schreef crv het volgende:
Zien jullie hetzelfde als ik ?![]()
[ afbeelding ]
het is dat ik haast had en niet nodig moestquote:
quote:
ik moest daar ff rondbanjeren met joey, is op een pleintje in Altkirchquote:
Damn hoe weet jij datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op maandag 14 april 2014 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn hoe weet jij dat
Hij lijkt er echt opconnectiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
friemelquote:
ja nogal en dat voor een doordeweekse dag...quote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heren![]()
Wat is het stil hier
Is het al ergens paasvakantie of niet??quote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja nogal en dat voor een doordeweekse dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |