ik geloof het wel jaquote:Op maandag 14 april 2014 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het al ergens paasvakantie of niet??
Het is NL ook geen officiële of reguliere vakantie. Dwz dat in de regel scholen geen paasvakantie hebben, maar sommige scholen daar wel voor kiezen en daarmee maar een week mei vakantie hebben ipv de landelijke 2quote:Op maandag 14 april 2014 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geloof het wel ja
Ik heb geen paasvakantie
ik ook nietquote:Op maandag 14 april 2014 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geloof het wel ja
Ik heb geen paasvakantie
in mijn tijd was dat nog wel...quote:Op maandag 14 april 2014 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is NL ook geen officiële of reguliere vakantie. Dwz dat in de regel scholen geen paasvakantie hebben, maar sommige scholen daar wel voor kiezen en daarmee maar een week mei vakantie hebben ipv de landelijke 2
helaas wordt jouw ondertitel geen waarheid...quote:
Our dream is real.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helaas wordt jouw ondertitel geen waarheid...
volgens seizoen dan meer
quote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Our dream is real.
Gewoon 2x 8-0 toch
als Pelle wat scherper zou zijnquote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Our dream is real.
Gewoon 2x 8-0 toch
ik heb ook niet veel met de huidige koploperquote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als Pelle wat scherper zou zijn
Nou ja, volgend seizoen CL en Coolsingel, da's ook prima toch
en ik heb niet zoveel met voetbal, maar Feijenoord heeft wel mijn gunfactor
In mijn herinnering heb ik ook paasvakantie gehad, maar ook weer niet....quote:Op maandag 14 april 2014 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in mijn tijd was dat nog wel...
ik heb het echt slecht hoor, ik heb tot begin juni nog precies twee volle werkweken (en 3 weken van 4 dagen en 2 weken vrij)
ik ook niet...quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook niet veel met de huidige koploper
Mijn halve familie wel
ik kom oorspronkelijk uit Dordrecht, ging met m'n grootvader altijd naar de lokale FC, en uiteraard is Rotterdam daar ook stukken dichterbij om er genoeg aanhang te hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet...
ben min of meer voor AZ, maar als ze verliezen vind ik het ook best
Dordrecht'90 had echt een boeven elftal. Met Peter Barendse, Jantje Mulder (niet de pa van Youri, maar iemand die echt heeft gezeten). Ze hadden ook Hans Kraay jr. Dat was nog een lieverdje in vergelijking met hunquote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom oorspronkelijk uit Dordrecht, ging met m'n grootvader altijd naar de lokale FC, en uiteraard is Rotterdam daar ook stukken dichterbij om er genoeg aanhang te hebben
ja echt hequote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dordrecht'90 had echt een boeven elftal. Met Peter Barendse, Jantje Mulder (niet de pa van Youri, maar iemand die echt heeft gezeten). Ze hadden ook Hans Kraay jr. Dat was nog een lieverdje in vergelijking met hun![]()
dat waren zo ongeveer de laatste jaren dat ik daar nog wel eens kwam, begin jaren 90, in 95 grootvader overleden, en ik verhuisd naar Sweet Lakequote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dordrecht'90 had echt een boeven elftal. Met Peter Barendse, Jantje Mulder (niet de pa van Youri, maar iemand die echt heeft gezeten). Ze hadden ook Hans Kraay jr. Dat was nog een lieverdje in vergelijking met hun![]()
Okee.quote:Op maandag 14 april 2014 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat waren zo ongeveer de laatste jaren dat ik daar nog wel eens kwam, begin jaren 90, in 95 grootvader overleden, en ik verhuisd naar Sweet Lake
Geldropquote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Mijn geboorteplaats klinkt vertaalt als gel licorice![]()
Yep. Daar ben ik geboren en getogen. Onder de wolk van de Peijnenburgfabriekquote:
Ik zou niet mogen klagen, maar goed ik ben een Nederlanderquote:
en t hardlopen?quote:Op maandag 14 april 2014 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou niet mogen klagen, maar goed ik ben een Nederlander![]()
![]()
Goed, morgen weer gewoon naar de trainingquote:
Lastig he volwassen zijnquote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi. Ik durf mijn motivatiebriefding niet te verzenden. Struggles.
ahh nice... ik mag morgen ook weer.. mn vriendin en ik zijn aan t kijken naar een hardloop cluppie met begeleiding omdat ik blijf kwakkelen met mn knie.. miss dat ze me tips kunnen geven over houding ed..quote:Op maandag 14 april 2014 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed, morgen weer gewoon naar de training
Had er vanaf de 2e twee weken voor, dus ik als ik netjes was geweest had ik het als kind nog verzondenquote:
oeii das lastig idd en beetje eng... maaaarrrrrr jij kunt het!!quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi. Ik durf mijn motivatiebriefding niet te verzenden. Struggles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |