die zijn ook nicequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ons mam heeft geen Prius.
Ik heb een Peugeot 107 en ons pap sinds afgelopen winter ook. Ons mam heeft geen auto, maar gebruikt die van mij of van mn pa, net welke er thuis is.
Zijn puike wagentjes indd, maar indd niet geschikt om aanhangers te trekken, laat staan een paardentrailerquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zijn ook nice
Alleen denk ik niet dat ik daarmee met een paard erachter over de weg kan
Mijn moeder heeft een leuke hyunday gekocht vandaag
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn puike wagentjes indd, maar indd niet geschikt om aanhangers te trekken, laat staan een paardentrailer. Past binnenin wel verrassend veel zooi
... Tuintafel + 2 pcs + 2 monitoren + laptoptas + boodschappen voor een week vakantie + 2 kratten bier past erin en dan heb ik ook nog plek om het ding te besturen
...
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zijn ook nice
Alleen denk ik niet dat ik daarmee met een paard erachter over de weg kan
Mijn moeder heeft een leuke hyunday gekocht vandaag
in stukken altijdquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit net te denken, ik kan de trekhaak wel afbestellen, dat beest past wel in de kofferbak
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit net te denken, ik kan de trekhaak wel afbestellen, dat beest past wel in de kofferbak
[ afbeelding ]
dan zeker ja, maar ja dat rijdt dan weer zo kut tijdens de dressuur.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zeker ja, maar ja dat rijdt dan weer zo kut tijdens de dressuur.
Als je paard uit elkaar valt krijg je puntenaftrek
met de prius was meer aan de hand dan een kapotte batterijquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ging vandaag een nieuwe batterij in de priussleutel van mijn moeder laten zetten en kwam met deze thuis
(nou ja virtueel, ik krijg hem zaterdag)
Joey krijgt altijd paard in kleine stukjesquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zeker ja, maar ja dat rijdt dan weer zo kut tijdens de dressuur.
Als je paard uit elkaar valt krijg je puntenaftrek
Nee hoor, de batterij van de sleutel was leeg, en deze stond in de showroom bij de Toyota garagequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met de prius was meer aan de hand dan een kapotte batterij
een legpuzzel paardquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
Joey krijgt altijd paard in kleine stukjes
met een kapotte batterijquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, de batterij van de sleutel was leeg, en deze stond in de showroom bij de Toyota garage
De auto van mijn moeder (die prius) hadden we vlak daarvoor al elders ingeruild
Nou ja als het worst isquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
Joey krijgt altijd paard in kleine stukjes
Whehehehequote:
stukjes zeg ik toch en af en toe een paardebiefstukquote:
quote:
wat voor vlees ligt erin ?quote:
paardenworst vind ik heerlijk, maar paardenbiefstuk kan me niet bekorenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
stukjes zeg ik toch en af en toe een paardebiefstuk
nou de worst van een paart hoef ik ook nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
paardenworst vind ik heerlijk, maar paardenbiefstuk kan me niet bekoren
als hij net uit de ketel komt, zooooo lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
nou de worst van een paart hoef ik ook niet
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als hij net uit de ketel komt, zooooo lekker
quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Idee fix
en ik ben echt een paardenman(levende dan he)
maar dat pricipiële geen paardenvlees eten wat al die trutjes hebben doe ik niet aan
ik heb toevallig vanmiddag paardenworst gekochtquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
paardenworst vind ik heerlijk, maar paardenbiefstuk kan me niet bekoren
Doe je goed, echt zoooo lekker als hij goed gemaakt isquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb toevallig vanmiddag paardenworst gekocht
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb toevallig vanmiddag paardenworst gekocht
staan er zo weinig paarden of gooi je zoveel vlees wegquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Als ik er worsten van maak past de hele manege in mijn kofferbak straks
jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe je goed, echt zoooo lekker als hij goed gemaakt is
We staan overigens niet op een manege, maar als je het karkas wegdenkt wordt een paard al een stuk kleinerquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
staan er zo weinig paarden of gooi je zoveel vlees weg
Ow dat kun je daar prima halen allemaalquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ja![]()
Ik ben een dagje met mijn broer naar Beverwijk geweest, dus naast worst ook heerlijke mango's, avocado's, limoentjes en dumplings meegebracht
en voor een prikkiequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow dat kun je daar prima halen allemaal
en verse kruiden voor bijna noppesquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
en voor een prikkie
Enorme, zoete, sappige mango's.....![]()
jaaaaaquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en verse kruiden voor bijna noppes
En die Toko supermarkt is
het vervelende is alleen dat je snel teveel in je karrejte kieptquote:
ik niet, als ik ze heel zie schijten ze meestal de straat onderquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We staan overigens niet op een manege, maar als je het karkas wegdenkt wordt een paard al een stuk kleiner
Maar ik zie ze liever heel toch hoor
quote:
Elke keer weerquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het vervelende is alleen dat je snel teveel in je karrejte kiept
Ik ken het probleem....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eindelijk aan de gang gekregen door de ssh poort te misbruiken
Open deuren, onweerstaanbaar !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |