Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
DMquote:
jij bent de uitzondering op de regelquote:
quote:
says who lapohuntertquote:
quote:
Jij spamt terwijl ik koffie drink...quote:
en wij dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Vanavond mn verjaardagsfeestvrienden,nacho's, bittergarnituur en bier in overvloed in overvloed
just the way i like it
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
rookkamer is klaar![]()
nou snel douchen en scheren over 30 minuten gaan we open
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan die rookkamer meteen ehm ingewijd worden...
u is jarig ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Vanavond mn verjaardagsfeestvrienden,nacho's, bittergarnituur en bier in overvloed in overvloed
just the way i like it
hondaquote:
hoe moet ik dat nu wetenquote:
Omdat het her en der dinsdag in het topic is gezegdquote:
symquote:
GFquote:
Nicequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
rookkamer is klaar![]()
nou snel douchen en scheren over 30 minuten gaan we open
Kloptquote:
volgens mij was ik dinsdag niet onlinequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat het her en der dinsdag in het topic is gezegd![]()
Ik grap maar wat, natuurlijk kan je een keer iemands verjaardag niet mee krijgen hierquote:
en ik trap er met beide voeten inquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik grap maar wat, natuurlijk kan je een keer iemands verjaardag niet mee krijgen hier
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik grap maar wat, natuurlijk kan je een keer iemands verjaardag niet mee krijgen hier
sportagequote:
ging vandaag een nieuwe batterij in de priussleutel van mijn moeder laten zetten en kwam met deze thuisquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sportage![]()
ik heb een sorento gehad
ja stekker er zelfs uit en toen ging die weerquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je al geprobeerd om hem aan en uit te zetten?
kut als het niet werktquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:40 schreef crv het volgende:
[..]
ja stekker er zelfs uit en toen ging die weer
Nu gelijk op zoek naar een andere
Ik wil ook wel een auto krijgen...quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ging vandaag een nieuwe batterij in de priussleutel van mijn moeder laten zetten en kwam met deze thuis
(nou ja virtueel, ik krijg hem zaterdag)
had je vandaag maar een nieuwe batterij in de sleutel van de prius van je moeder moeten laten zettenquote:
Weet je zéker dat de stekker erin zit?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je al geprobeerd om hem aan en uit te zetten?
Whehehehequote:
ik zoek er een die en op kan nemen en dan ook op andere zenders kan kijkenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kut als het niet werkt
Dat heb ik hier met de router.
Vandaag een nieuwe gekocht, morgen even neerzetten
Ons mam heeft geen Priusquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
had je vandaag maar een nieuwe batterij in de sleutel van de prius van je moeder moeten laten zetten
zal hem ff in jouw pluggen, kijken wat er dan gebeurtquote:
Dan krijg je een optaterquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:46 schreef crv het volgende:
[..]
zal hem ff in jouw pluggen, kijken wat er dan gebeurt
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan krijg je een optater [ link | afbeelding ] .
die zijn ook nicequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ons mam heeft geen Prius.
Ik heb een Peugeot 107 en ons pap sinds afgelopen winter ook. Ons mam heeft geen auto, maar gebruikt die van mij of van mn pa, net welke er thuis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |