Doe je goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]maar het is opgelost
![]()
Nu kan ik alle websites en mailboxen gaan overzetten naar m'n 'brand new' LINUX server.
Bey bey widoows
Hopelijkquote:
Linux is best lastigquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hopelijk![]()
voel me nog steeds niet helemaal vertrouwd met Linux![]()
Tijdens het overzetten van alle websites zal dat nog drastisch moeten verbeteren
quote:
Dat is echt een probleem jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]hele andere manier van denken / redeneren
Ben al een aantal keren tegen gevolgen van de beter beveiliging aangelopen.
Bestanden uploaden als 1 gebruiker betekend dat je ze niet kunt wijzigen als een andere gebruiker![]()
Maar gaat helemaal goedkomen
Ben ook best enthousiast (al lijkt het tegengestelde eerder door mijn onzekerheidquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is echt een probleem ja
Maar het klinkt goed in ieder geval
nou ja, het is ook best lastig om het wiel uit te vinden met dit soort dingen....quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben ook best enthousiast (al lijkt het tegengestelde eerder door mijn onzekerheid)
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-04-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 037 Symphonic
02. 031 crv
03. 020 goldfinger1963
04. 011 MPG
05. 006 Muck
06. 006 friemelaar
07. 004 Bos81
08. 003 littledrummergirl
09. 002 DaMart
10. 002 Nikkie_86
Reeks-statistieken!
je staat er niet eens inquote:Op zondag 13 april 2014 00:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Toch maar weer eens wat meer posten dan.
quote:Op zondag 13 april 2014 00:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier ook al een paar dagen niet meer geweest. Even geen zin/tijd voor denk ik.
quote:
Boven Muckie, das lang geledenquote:
en onder mijquote:
sweet dreamsquote:Op zondag 13 april 2014 02:31 schreef MPG het volgende:
Thuis.
Pitten![]()
.
Morgen vroeg naar zwemmelen...
Olaquote:
je kan maar een hobby hebbenquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 11:41 schreef Muck het volgende:
Huisdieren![]()
Ik was aan de telefoon en deze kanarie zong zijn longetjes uit zijn lijf, dus ik zeg tegen hem: "hou nou toch even je kwek!"
Ik draai me om en hoor de zebravink heel blij: "kwek!"![]()
Tevens: mogge![]()
Dat noemen ze nu LENTEquote:Op zondag 13 april 2014 11:41 schreef Muck het volgende:
Huisdieren![]()
Ik was aan de telefoon en deze kanarie zong zijn longetjes uit zijn lijf, dus ik zeg tegen hem: "hou nou toch even je kwek!"
Ik draai me om en hoor de zebravink heel blij: "kwek!"![]()
Tevens: mogge![]()
friemelquote:Op zondag 13 april 2014 13:03 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen
[..]
Dat noemen ze nu LENTE
geslaagdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Tja, dat is dan je eigen schuld hequote:Op zondag 13 april 2014 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Blegh.. moet zo werken. .. met n flinke kater
LDG'tjequote:Op zondag 13 april 2014 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Blegh.. moet zo werken. .. met n flinke kater
ja was gezelligquote:
Ach, het is ook wel goed hoor. Ik houd zo veel meer tijd over. En erger me niet aan irritant volk dat op het forum rondhangt. Al met al een winwin situatie dus.quote:
iddquote:Op zondag 13 april 2014 15:32 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Pffff wat verzameld een mens een hoop zooi in de loop der jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |