I knowquote:Op zondag 13 april 2014 17:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne ook niet echt![]()
en dan hebben we het maar niet over huurders die van alles achterlaten
ik heb er iigwel andere er al blij mee gemaaktquote:
dat si echt tofquote:Op zondag 13 april 2014 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er iigwel andere er al blij mee gemaakt
op het moment niet veel meerquote:Op zondag 13 april 2014 17:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat si echt tof
en je hebt gelukkig een hoop opslagruimte
sympquote:
hondaquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 18:22 schreef friemelaar het volgende:
bekaf, alles doet zeer maar wel zeker 20 m2 aan ruimte vrijgemaakt
![]()
Nu nog 1 zolderkamer uitmesten en dan kan ik er een vloertje inleggen.![]()
Volgende week komen ze de CV ketel hangen en leidingen leggendie moet op dat kamertje
goed bezigquote:Op zondag 13 april 2014 18:22 schreef friemelaar het volgende:
bekaf, alles doet zeer maar wel zeker 20 m2 aan ruimte vrijgemaakt
![]()
Nu nog 1 zolderkamer uitmesten en dan kan ik er een vloertje inleggen.![]()
Volgende week komen ze de CV ketel hangen en leidingen leggendie moet op dat kamertje
Helaas wel ja...quote:Op zondag 13 april 2014 15:32 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Pffff wat verzameld een mens een hoop zooi in de loop der jaren
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-04-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 018 goldfinger1963
02. 008 MPG
03. 007 friemelaar
04. 007 crv
05. 005 Symphonic
06. 005 Nikkie_86
07. 003 AdoraBelle
08. 003 littledrummergirl
09. 002 Bos81
10. 001 DaMart
11. 001 Muck
Reeks-statistieken!
oepsieee das kut. .quote:Op maandag 14 april 2014 07:58 schreef wel.o.k het volgende:
shit, 8:30 tandarts
was ik helemaal vergeten
o ja, vanavond even kijkenquote:Op maandag 14 april 2014 08:32 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik weet niet of iemand hier die serie volgt, maar de nieuwste aflevering van Game of Thrones was tof.
gelukkig zit ik 10 minuten verderopquote:
Ik vind dat een goede start van mijn thuiswerkochtenden op maandag... sta er een half uur eerder voor op, zodat ik de nieuwe aflevering kan zien voordat ik ga werkenquote:
mazzelaarquote:Op maandag 14 april 2014 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, vanavond even kijken
[..]
gelukkig zit ik 10 minuten verderop
en ik had goed gepoetst
Dank voor de tip. Ik moest de tandarts ook nog bellen voor een afspraak.quote:Op maandag 14 april 2014 07:58 schreef wel.o.k het volgende:
shit, 8:30 tandarts
was ik helemaal vergeten
Ik wil ook wel n afspraakje met mn tandartsquote:Op maandag 14 april 2014 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Ik moest de tandarts ook nog bellen voor een afspraak.
Wacht wat, hoe noem jij Nikkiequote:
ik wacht tot ze er allemaal zijn en dan kijk ik ze achter elkaarquote:Op maandag 14 april 2014 08:32 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik weet niet of iemand hier die serie volgt, maar de nieuwste aflevering van Game of Thrones was tof.
Die van deze week is de moeite wel waard. Maar achter elkaar kijken is inderdaad leuker, zo heb ik seizoen 1 t/m 3 in december vorig jaar maar eens bekeken, omdat ik toch nieuwsgierig werd. Nu zit ik eraan te denken om ook de boeken te gaan lezenquote:Op maandag 14 april 2014 10:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wacht tot ze er allemaal zijn en dan kijk ik ze achter elkaarik kan die kloterige cliffhangers niet handelen
de boeken zijn nog zoveel uitgebreider. Maakt heel de geografie ect een stuk logischer. In de serie ben ik nog wel eens "wtf waar komt die nou weer vandaan, en waar hebben die nou weer ruzie mee, en wie vinden hun dat de koning is"quote:Op maandag 14 april 2014 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van deze week is de moeite wel waard. Maar achter elkaar kijken is inderdaad leuker, zo heb ik seizoen 1 t/m 3 in december vorig jaar maar eens bekeken, omdat ik toch nieuwsgierig werd. Nu zit ik eraan te denken om ook de boeken te gaan lezen.
Probleem is alleen dat ik nog zo veel boeken heb om te lezenquote:Op maandag 14 april 2014 10:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de boeken zijn nog zoveel uitgebreider. Maakt heel de geografie ect een stuk logischer. In de serie ben ik nog wel eens "wtf waar komt die nou weer vandaan, en waar hebben die nou weer ruzie mee, en wie vinden hun dat de koning is"
gewoon doen, t zijn flinke pillen.. wij hebben hier de pockets.. en die zijn al 700 pagina's per stuk geloof ikquote:Op maandag 14 april 2014 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik nog zo veel boeken heb om te lezen.
Maar misschien neem ik ze wel mee op mijn tablet als ik naar Amerika ga, in plaats van een fysiek boek. Al voelt dat ook weer als heiligschennis![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |