Maar misschien leer ik het drinken, net als koffie en bier.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook niet tot een jaar terug
Het probleem is dat als jij een keer zomaar een whisky besteld in een kroeg of club je echt gore bagger krijgt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar misschien leer ik het drinken, net als koffie en bier.
Wil ik ook met wijn doen trouwens, lust ik ook nog niet.
Niet FOK!ken met een fles goedkope witte zoete in de handquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wil ik ook met wijn doen trouwens, lust ik ook nog niet.
ja....quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga Wodka drinken JR
Lekker gal kotsen als je daar een flesje van drinkt met wat pintjes.
nu begrijp ik gal en gal pas.quote:
Je moet er gewoon genoeg bij eten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook alleen van wodka, heb dat nooit begrepen.
ligt er aan. Als je aangelengd met maïzena doet, vallen de kosten alleszins mee.quote:
Deed ik ook, maar nooit overgeven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet er gewoon genoeg bij eten.
Nooit last van gehad eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar nooit overgeven.
Volgende ochtend dan gal kotsen
Snap het ook niet. Misschien de hoeveelheid maar bij andere dranken nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit last van gehad eerlijk gezegd.
ja kut.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Lansie, lansie, lansie.
Wie geht es dir?
Hoeveel shotglaasjes klokte je weg op een avond?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Misschien de hoeveelheid maar bij andere dranken niet
Flesquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoeveel shotglaasjes klokte je weg op een avond?
Je bent zelf kutquote:
Dat heb ik dus al een keer gehad. Was net ontreinigingsmiddel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het probleem is dat als jij een keer zomaar een whisky besteld in een kroeg of club je echt gore bagger krijgt.
Daarom gestopt ben bang dat ik anders niet oud zou wordenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oef, nog een wonder dat alleen je gal er uit kwam
Beter een keer een flesje halen en rustig bij een leuke show op tv een glaasje nippen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al een keer gehad. Was net ontreinigingsmiddel.
Er staat hier nog een fles in de kast.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter een keer een flesje halen en rustig bij een leuke show op tv een glaasje nippen.
Welke wodka dronk je meestal? Ik heb hier alleen goede Russische staan waarbij het zonde is om te mixen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom gestopt ben bang dat ik anders niet oud zou worden
Welke?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er staat hier nog een fles in de kast.
Wyborowaquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke wodka dronk je meestal? Ik heb hier alleen goede Russische staan waarbij het zonde is om te mixen.
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Tietenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:33 schreef Pascalus het volgende:
Dat Spartacus gaat ook echt helemaal nergens over.
ja, tieten, maar verder...
Ooh wou er nog wel aan beginnen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:33 schreef Pascalus het volgende:
Dat Spartacus gaat ook echt helemaal nergens over.
ja, tieten, maar verder...
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vrienden vonden het wel lekker.
Met cola wordt alles lekker.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vrienden vonden het wel lekker.
Uhuhquote:
Alles goed gozer?quote:
Ze dronken het puur.quote:
Nog niet klaar? Ik heb er al 2 seizoenen opzitten. Topshow.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks weer verder met House of Cards
Hoever ben je nu?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks weer verder met House of Cards
Lekker en met jou?quote:
Weekje niet gekeken vanwege voetbal en Game of Thrones begin.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoever ben je nu?
Zo'n geweldige serie
Ik ga zo weer even kijken of er nog wat leuks op Netflix staat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben bezig met een filmpje. Lone Survivor. Erg Amerikaans weer. Snel gefilmd en zo. Weliswaar best aardig hoor.
Ja kut.quote:
Je kon makkelijk na en voor het voetbal kijken hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weekje niet gekeken vanwege voetbal en Game of Thrones begin.
Ik ook, en daarna volgende week 54 uur.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja kut.
Ik moet morgen werken.
Hele weekend kapot als je zo een zaterdag moet werken.
Ik kijk dan meestal Pauw en Witteman en daarvoor heb ik bijles in schoolvakken gehad en maak ik zelf huiswerk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kon makkelijk na en voor het voetbal kijken hoor
Arrested developmentquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga zo weer even kijken of er nog wat leuks op Netflix staat.
Ik moet ook morgen werkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja kut.
Ik moet morgen werken.
Hele weekend kapot als je zo een zaterdag moet werken.
Bijles in welke vakken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk dan meestal Pauw en Witteman en daarvoor heb ik bijles in schoolvakken gehad en maak ik zelf huiswerk.
Omdat mijn docenten vaak kut zijn en ik iedere les wel in een onrustige klas zit. Ik heb zelf baat bij een rustige werksfeer in de klas. Maar mijn cijfers zijn ietwat onder de maat. Rond de 5.5, daar niet van. Maar ik heb het gewoon even nodig.quote:
Je gaat t leuk vindenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM vindt dat niet leuk.
Maar hij vindt ook de Lama's kut, dus ik geef het wel een kans.
Bij-les, goed gevondenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn, hoe doen die bijen dat nou precies met dat honing maken?
Goed bezig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat mijn docenten vaak kut zijn en ik iedere les wel in een onrustige klas zit. Ik heb zelf baat bij een rustige werksfeer in de klas. Maar mijn cijfers zijn ietwat onder de maat. Rond de 5.5, daar niet van. Maar ik heb het gewoon even nodig.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar je leert toch voor elke toets?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat mijn docenten vaak kut zijn en ik iedere les wel in een onrustige klas zit. Ik heb zelf baat bij een rustige werksfeer in de klas. Maar mijn cijfers zijn ietwat onder de maat. Rond de 5.5, daar niet van. Maar ik heb het gewoon even nodig.
Die bijen zijn meestal vies dik. Ze gaan op hun bureaustoel zitten, aan het einde van de les kleeft de bureaustoel van de honing. Hoe ze het doen, weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor mij is leren niet hetzelfde als iets begrijpen, pik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je leert toch voor elke toets?
Leren is voor de dommen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je leert toch voor elke toets?
Met sommige vakken zul je altijd moeite houden, dat heeft iedereen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij is leren niet hetzelfde als iets begrijpen, pik.
Hmf niet hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met sommige vakken zul je altijd moeite houden, dat heeft iedereen.
Met dat stampwerk op school leer je ook niks structureels. Dan leer je het voor een toets en ben je het daarna meteen vergeten.quote:
Lieve Oma?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
Spotify schotelt mij de debuutsingle van Jantje Smit voor.
Dit heeft Rens volgens mij vanmiddag gepost. Zonder reacties overigens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:44 schreef onlogisch het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)rliest_zijn_coolness
WTF![]()
![]()
![]()
Ik had het daar gisteren met een collega nog over, dat we niks meer weten van een vak als wiskunde.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dat stampwerk op school leer je ook niks structureels. Dan leer je het voor een toets en ben je het daarna meteen vergeten.
Ik vraag me af wat er vooraf is gebeurd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:44 schreef onlogisch het volgende:
WTF![]()
![]()
![]()
Dan ben ik nu al een stap verder dan Rensquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft Rens volgens mij vanmiddag gepost. Zonder reacties overigens.
Wiskunde was mijn hoogste cijfer op mijn eindexamen, maar ik zou nu niet zo uit de losse pols een som kunnen maken van het examen hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had het daar gisteren met een collega nog over, dat we niks meer weten van een vak als wiskunde.
Als Rens iets post dan boeit het niemand. Onlogod heeft meer aanzien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft Rens volgens mij vanmiddag gepost. Zonder reacties overigens.
Ik vind eerder het gebrek aan zelfspot een beetje jammer. Voor de rest is het een goede jongen hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Rens gewoon een irritant jong.
WO was alleen nog wat statistiek, dat ging wel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oohja, wij hadden de meest kansloze rekentoets ooit.
Hoeveel nullen heeft een miljard?
Mbo, waar ben ik aan begonnen
Rekenen is zo achterlijk simpel. Alleen ben ik te lui om de maten (zoals are, meters en al die shit) uit mijn hoofd te leren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh jij krijgt het ook? Maar jij doet 4HAVOquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rekenen is zo achterlijk simpel. Alleen ben ik te lui om de maten (zoals are, meters en al die shit) uit mijn hoofd te leren.
De fukquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bedankt voor deze support.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als Rens iets post dan boeit het niemand. Onlogod heeft meer aanzien.
"Nu oprotten of ik gooi je eruit!"quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:44 schreef onlogisch het volgende:
WTF![]()
![]()
![]()
vwo krijgt dat ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij krijgt het ook? Maar jij doet 4HAVO
Ik heb niet het gevoel dat Rens 'vrij' post. Hij geeft mij het gevoel dat hij onder dwang zulke debiele posts neerzet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind eerder het gebrek aan zelfspot een beetje jammer. Voor de rest is het een goede jongen hoor.
Op 4 havo krijg je wel moeilijkere vragen dan "Hoeveel nullen heeft een miljard?"quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo zat ik dus ook bij die toetsquote:
Hoeveel nullen zitten er in 10 miljard?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op 4 havo krijg je wel moeilijkere vragen dan "Hoeveel nullen heeft een miljard?"
Dat spoort echt niet.quote:
Ik heb het gevoel dat hij zichzelf daadwerkelijk stoer vindt en dat hij echt denkt dat we onder de indruk zijn van zijn 'stoere' hooliganschap.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat Rens 'vrij' post. Hij geeft mij het gevoel dat hij onder dwang zulke debiele posts neerzet.
Serieus ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo zat ik dus ook bij die toets.
En vragen als 68+15.
En dan nog van mensen uit je klas horen dat ze er moeite mee hadden
Rekenbladen invullen met 9*8 = 72 en al dat soort irritatieverwekkende sommetjes. Maar we zijn op het moment al meer bezig met de wat 'diepere' verhaaltjes sommen waarbij je veel informatie moet scheiden. Al heb je dat eigenlijk niet alleen bij rekenen maar wel bij meer rekenvakkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op 4 havo krijg je wel moeilijkere vragen dan "Hoeveel nullen heeft een miljard?"
Watquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo zat ik dus ook bij die toets.
En vragen als 68+15.
En dan nog van mensen uit je klas horen dat ze er moeite mee hadden
Ik heb mensen gekend die geen breuken konden vermenigvuldigen en dat volk deed universitaire studies.quote:
Maar hoe oud is Rens, 1 of 2 jaar ouder dan mij toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij zichzelf daadwerkelijk stoer vindt en dat hij echt denkt dat we onder de indruk zijn van zijn 'stoere' hooliganschap.
Nee ook 3F, net als JR.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik werk iedere week minimaal 50 uur. Ik zit gemiddeld op 56 uur en een beetje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, en daarna volgende week 54 uur.
RIP Inso.
Ja er waren mensen die echt niet wisten hoeveel nullen een miljard had. Maar die zijn sowieso niet bijster slim.quote:
Verhaaltjessommen heb je ook gewoon bij Wiskunde A. Dat vond ik altijd wel prima te doen opzich.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rekenbladen invullen met 9*8 = 72 en al dat soort irritatieverwekkende sommetjes. Maar we zijn op het moment al meer bezig met de wat 'diepere' verhaaltjes sommen waarbij je veel informatie moet scheiden. Al heb je dat eigenlijk niet alleen bij rekenen maar wel bij meer rekenvakken
Wiskunde A. Wat een grap was dat zeg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verhaaltjessommen heb je ook gewoon bij Wiskunde A. Dat vond ik altijd wel prima te doen opzich.
Nee die hebben een VMBO diplomaquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat![]()
Komen je klasgenoten van het speciaal onderwijs?
*dan ikquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hoe oud is Rens, 1 of 2 jaar ouder dan mij toch?
Hij is 17 volgens mijquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is nieuw, mijn broertje vertelde mij dat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb zulke vragen anders nooit gehad op de Havo.
Sta ik een 7 voor. In de pww proefwerkje kansrekenen gehad, met gemak een 7.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wiskunde A. Wat een grap was dat zeg.
Oh oh bra bra pauw pauwquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
*dan ik
Voor Nederlands heb je zeker ook bijles?
Ik hoop dat ADO met 7-0 verliest, zeikhaasquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
*dan ik
Voor Nederlands heb je zeker ook bijles?
8 op m'n havo diploma. wat een grap was dat, ging nergens over.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sta ik een 7 voor. In de pww proefwerkje kansrekenen gehad, met gemak een 7.
Ik was eindelijk eens goed in Wiskundequote:Op vrijdag 11 april 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wiskunde A. Wat een grap was dat zeg.
Het was ook geen wiskunde.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was eindelijk eens goed in Wiskunde
Ik ook niet. Maar ik had alleen rekenen in de brugklasquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb zulke vragen anders nooit gehad op de Havo.
Het trieste is nog dat het geen enkele moeite kost.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
8 op m'n havo diploma. wat een grap was dat, ging nergens over.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt neequote:
Ik ook overigens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens speel ik nu FM onder het genot van muziek.
Ik voor bijna al m'n vakken op havo, alleen niet voor Nederlands en combinatiecijferquote:
Southampton naar de titel leiden onder het genot van The Eaglesquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens speel ik nu FM onder het genot van muziek.
Wiskunde A is niet gelijk aan rekenen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:55 schreef Pascalus het volgende:
Maar Stijn, tegenwoordig heet het dus weer "rekenen"?
Bij mij heette het altijd "wiskunde".
Ooh ik niet. Voor de rest allemaal zesjes en voor Nederlands 7. Alleen voor economie een 5quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik voor bijna al m'n vakken op havo, alleen niet voor Nederlands en combinatiecijfer
Ik had een 10 voor Engels. Wat een grap was dat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik niet. Voor de rest allemaal zesjes en voor Nederlands 7. Alleen voor economie een 5
Ik ook. Havo was echt te makkelijk. Geen flikker voor uitgevoerd, zelfs niet voor de examens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik voor bijna al m'n vakken op havo, alleen niet voor Nederlands en combinatiecijfer
Ik ook niet, had ook geen school.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ook. Havo was echt te makkelijk. Geen flikker voor uitgevoerd, zelfs niet voor de examens.
Engels ben ik nooit goed in geweest. Maar examen tekst lezen was makkelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had een 10 voor Engels. Wat een grap was dat.
Hier op het VWO alles voldoende met een 6, 7 of 8. Dat waren tijden zeg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik niet. Voor de rest allemaal zesjes en voor Nederlands 7. Alleen voor economie een 5
Ik creëer ontzettend veel uitgelezen kansen met Ajax., alleen verlies ik iedere keer onterecht of ik speel gelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Southampton naar de titel leiden onder het genot van The Eagles
Voor de examens had leren ook geen zin. Het was allemaal inzicht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ook. Havo was echt te makkelijk. Geen flikker voor uitgevoerd, zelfs niet voor de examens.
Realistisch spel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik creëer ontzettend veel uitgelezen kansen met Ajax., alleen verlies ik iedere keer onterecht of ik speel gelijk.
Ik sprak beter Engels dan de mensen die mijn spraakvaardigheid moesten toetsen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engels ben ik nooit goed in geweest. Maar examen tekst lezen was makkelijk.
Alleen grammatica vind ik nog altijd lastig. Maar jij bent natuurlijk Engels dus het kost jou geen moeite
Ik heb een heerlijke tactiek. Ik scoor echt onwijs veel, alleen soms die standaard wedstrijdjes dat opeens alles tegenzit en de tegenstander opeens scoortquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik creëer ontzettend veel uitgelezen kansen met Ajax., alleen verlies ik iedere keer onterecht of ik speel gelijk.
[ afbeelding ]
Spitsen zijn overrated.
Ha, ik had een 9,5 op m'n examen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij gaat dood van het lachen als je mij Engels hoort praten denk ikquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik sprak beter Engels dan de mensen die mijn spraakvaardigheid moesten toetsen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat Rens 'vrij' post. Hij geeft mij het gevoel dat hij onder dwang zulke debiele posts neerzet.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat spoort echt niet.
[..]
Ik heb het gevoel dat hij zichzelf daadwerkelijk stoer vindt en dat hij echt denkt dat we onder de indruk zijn van zijn 'stoere' hooliganschap.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik scoor altijd wel veel maar ik krijg er ook redelijk veel tegen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke tactiek. Ik scoor echt onwijs veel, alleen soms die standaard wedstrijdjes dat opeens alles tegenzit en de tegenstander opeens scoort.
Maatschappijwetenschappen? Nooit gehad op de Havo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Maatschappijwetenschappen was trouwens het enige vak met enige niveau op de havo.
Stijn is het hier vast mee eens.
Eens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Maatschappijwetenschappen was trouwens het enige vak met enige niveau op de havo.
Stijn is het hier vast mee eens.
Nederlands accent klinkt zo kut hè.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat dood van het lachen als je mij Engels hoort praten denk ik
Maatschappijwetenschappen was serieus een vak waar je wat aan had in tegenstelling tot maatschappijleerquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen? Nooit gehad op de Havo.
Alleen maatschappijleer, wat een grap was dat. Die leraar sliep altijd in de les
ja man jwzquote:
Ik werd als nerd bestempeld omdat ik een 9,9 voor Maatschappijleer had terwijl ik alleen een beetje actualiteit volg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen was serieus een vak waar je wat aan had in tegenstelling tot maatschappijleer
Heb je ook gelezen dat ik je best een goede jongen vindquote:
Ik eindige vorig jaar 4 met iets van 50 goals tegen. Wel 100x gescoord mja. Nu wel iets minder, want heerlijke verdedigersquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik scoor altijd wel veel maar ik krijg er ook redelijk veel tegen.
Geen 10 halen op een actualiteitentoetsquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik werd als nerd bestempeld omdat ik een 9,9 voor Maatschappijleer had terwijl ik alleen een beetje actualiteit volg.
Jammer dat het meestal wordt gegeven door hele linkse figuren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Goed en nuttig vak. Sta ik een zeven voor. Massamedia zijn we nu mee bezig.
Ja en dat hoor je bij mij dus heel erg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nederlands accent klinkt zo kut hè.
Wat is het verschil dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen was serieus een vak waar je wat aan had in tegenstelling tot maatschappijleer
Dat heb ik gefraudeerd, deed dat uit principe niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Maatschappelijke stage
Onder dwang vrijwilligerswerk doen (dus niet vrijwillig)
Dan kom je erachter wie er een beetje algemene kennis heeft jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik werd als nerd bestempeld omdat ik een 9,9 voor Maatschappijleer had terwijl ik alleen een beetje actualiteit volg.
Wij krijgen geen actualiteitentoets, Rens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen 10 halen op een actualiteitentoets
Maatschappelijke stage gingen ze toch ook weer schrappen toch? Echt ontzettende onzin.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dat hoor je bij mij dus heel erg.
[..]
Wat is het verschil dan?
[..]
Dat heb ik gefraudeerd, deed dat uit principe niet.
Ik had een leraar maatschappijleer die sprekend op Johan Derksen leek. Had een snor, hield van blues en zei altijd "not dun".quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen? Nooit gehad op de Havo.
Alleen maatschappijleer, wat een grap was dat. Die leraar sliep altijd in de les
Maatschappijwetenschappen is veel diepgaander, veel lezen en veel definities en shit.quote:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
JR ben je ook bezig met VIA-starttaal op 3F?
Gay. Makkelijke punten scoren was dat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij krijgen geen actualiteitentoets, Rens.
Daar hebben we het per seconde wijzer topic voor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom je erachter wie er een beetje algemene kennis heeft ja.
Ik ben daar zowat de enige in. Algemene kennis over politiek is best goed in orde bij mij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij krijgen alleen in de toetsweken een toets van Maatschappijleer, 4 toetsen dus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gay. Makkelijke punten scoren was dat.
Ja het was echt bullshit. Ik had gewoon account verzonnen van zogenaamde voetbalcoach waar ik stage bij liepquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maatschappelijke stage gingen ze toch ook weer schrappen toch? Echt ontzettende onzin.
Bij ons kon je in de bibliotheek van Zwolle terecht als je zelf niets kon vinden. Moest je in de pauze boeken goed leggen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Maatschappelijke stage
Onder dwang vrijwilligerswerk doen (dus niet vrijwillig)
Mijn maatschappij leraar was al in staat van ontbinding.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik had een leraar maatschappijleer die sprekend op Johan Derksen leek. Had een snor, hield van blues en zei altijd "not dun".
Topshow
Jammer dat ik dat nooit heb gehad dan. Maar ik zat dan ook op een waardeloze school.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen is veel diepgaander, veel lezen en veel definities en shit.
Mijn Maatschappijleerdocente hoort thuis op de Wallen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn maatschappij leraar was al in staat van ontbinding.
Ik niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben daar zowat de enige in. Algemene kennis over politiek is best goed in orde bij mij.
Ik heb die dagen opgevuld bij mijn oude basisschool. Beetje spelen in de zandbak.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bij ons kon je in de bibliotheek van Zwolle terecht als je zelf niets kon vinden. Moest je in de pauze boeken goed leggen.
Ja, dat waren nog eens tijden.
Ooh ik heb vrijstelling voor Nederlands.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nederlands. Iedere mbo niveau 4 opleiding moet dat toch doen?
Ze kunnen ook gewoon kijken wie er een account heeft op FOK!quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah komt omdat je 3F op havo al hebt gedaan zeker.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik heb vrijstelling voor Nederlands.
pics.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Maatschappijleerdocente hoort thuis op de Wallen.
ik ook 4quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef Pascalus het volgende:
Shit, het is alweer 4 jaar geleden dat ik geslaagd ben voor de Havo. Lijkt wel gisteren.
Wat me echt eng zou lijken is als opeens blijkt dat een leraar van me hier een account heeftquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon kijken wie er een account heeft op FOK!
Niveau wat je beheerst op het gebied van rekenen en taal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef Pascalus het volgende:
Wat betekent 3F? Heb daar echt nog nooit van gehoord.
Shit, het is alweer 4 jaar geleden dat ik geslaagd ben voor de Havo. Lijkt wel gisteren.
Ze is 57 jaar... Of ben jij van de AOW-gerechtigden?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
pics.
Mijn typografie lerares is een geil mokkel, godverdomme daar wil ik wel even bijles van hebben
Ja, ik had het ook voor Engels maar daar heb ik wat meer moeite mee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah komt omdat je 3F op havo al hebt gedaan zeker.
2 jaar geleden. Diploma-uitreiking was met Duitsland-Italië op het EK, baalde als een stekker dat ik dat moest missen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef Pascalus het volgende:
Wat betekent 3F? Heb daar echt nog nooit van gehoord.
Mijn diploma werd gelukkig gewoon opgestuurd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 jaar geleden. Diploma-uitreiking was met Duitsland-Italië op het EK, baalde als een stekker dat ik dat moest missen.
JR is necrofielquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze is 57 jaar... Of ben jij van de AOW-gerechtigden?
Waarom hoort ze dan op de Wallen? Zal geen klantenbinder zijn dan. Of ze moet goed zijn in het geven van blowjobs zonder kunstgebit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze is 57 jaar... Of ben jij van de AOW-gerechtigden?
Ik moest erheen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn diploma werd gelukkig gewoon opgestuurd.
Ik moest naar zo'n gala toen Nederland tegen Uruguay speelde op het WK. Halve wedstrijd gemist.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 jaar geleden. Diploma-uitreiking was met Duitsland-Italië op het EK, baalde als een stekker dat ik dat moest missen.
Ik denk het laatste.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hoort ze dan op de Wallen? Zal geen klantenbinder zijn dan. Of ze moet goed zijn in het geven van blowjobs zonder kunstgebit.
CKVquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kreeg op de havo geen vrijstelling voor CKV en maatschappijleer terwijl op de havo het hetzelfde was en ik daarop hele hoge cijfers had. Maatschappelijke stage had ik dan wel weer een vrijstelling voor. Gelukkig ben ik overgestapt naar het geweldige mbo___!
Ik hoop maar dat ze dit jaar niks organiseren als er een leuke pot op het WK isquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik moest naar zo'n gala toen Nederland tegen Uruguay speelde op het WK. Halve wedstrijd gemist.![]()
Maar die wereldkool van Gio kan ik me nog goed herinneren.
Toen studeerde ik alquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Op vrijdag 2 juli 2010 kreeg ik schoolvakantie van de basisschool. Die middag was Nederland v Brazilië.
Einde bericht.
Minder alcohol drinken, JR.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al mag ik misschien niet eens meer de les in omdat ik me zogenaamd misdraag in de les____
Jij bent wel veranderd van de depressieve eenling naar de populaire snelle vogel hé?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al mag ik misschien niet eens meer de les in omdat ik me zogenaamd misdraag in de les____
Ik heb toen een uiltje geknapt. Ik werd wakker in minuut 80 ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
De eerste helft van Nederland-Denemarken heb ik op het WK gemist omdat ik het pure aids vond om het op school te kijken. Gaan ze in je oor toeteren met vuvuzela's en je ziet niks.
Ik niet, hardop gelachen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb wel gejankt van verdriet na Nederland v Spanje.
Hoezo ben ik een populaire snelle vogel omdat ik de les niet meer in mag?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent wel veranderd van de depressieve eenling naar de populaire snelle vogel hé?
Ik heb nog heel lang slecht geslapen van die wedstrijd. Als Robben hem er nou godverdomme inschiet dan ben je kampioen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Meestal duels beginnen om 18:00 of 21:00 toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit WK alleen maar avond/nachtwedstrijden.
Alcohol drinken, chickies regelen, les uitgestuurd worden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een populaire snelle vogel omdat ik de les niet meer in mag?
Ik heb de helft van de wedstrijd in de tuin gezeten omdat ik de spanning niet aankon.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, hardop gelachen.
Wat een kutfinale was dat zeg, ging nergens over.
Ik was het al weer kwijt toen ik VI Oranje keek daarna.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Was echt een kut-WK ook. Zeker van Nederland.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb toen een uiltje geknapt. Ik werd wakker in minuut 80 ofzo.
18:00quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meestal duels beginnen om 18:00 of 21:00 toch?
Gewoon een maand lang niet slapen. Allemaal dingen inhalen voor school en voetbal kijkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit WK alleen maar avond/nachtwedstrijden.
Ja Rens, bij mij komt de puberteit nu eenmaal laatquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alcohol drinken, chickies regelen, les uitgestuurd worden.
Ik zie een verandering.
Nederland is altijd voor middernacht klaar als we niet gaan verlengen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker om 05.00 de boel terroriseren na een wedstrijd.
Ik ben gestopt met kijken toen Heitinga eraf werd gestuurd. Toen wist ik het al.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de helft van de wedstrijd in de tuin gezeten omdat ik de spanning niet aankon.
Oh ik weet het niet goed meer. Weet alleen dat ik in een pub zat met vrienden en mn vriendin.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de helft van de wedstrijd in de tuin gezeten omdat ik de spanning niet aankon.
Mbo heeft een slechte invloed op je.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Rens, bij mij komt de puberteit nu eenmaal laat
03:00 Ivoorkust v Japanquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker om 05.00 de boel terroriseren na een wedstrijd.
Wij hadden tv's op de gang waar Chili tegen Honduras speelde. Even kijken in de pauze enzo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de basisschool gingen we tijdens het WK met z'n allen achterin het lokaal zitten en via een stream naar het voetbal kijken terwijl de rest naar een kutfilm keek.
Engeland v Italië is naar 24:00 gegaan en Ivoorkust v Japan naar 03:00quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat potje van 3 uur was toch vervroegd? Engeland-Uruguay ofzo?
Is niet de moeite waard om te gaan kijken buitenshuis inderdaadquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
03:00 Ivoorkust v Japan
Eentje maar.
Die ene toeterende auto zal Knut dan zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
03:00 Ivoorkust v Japan
Eentje maar.
Mbo slaat echt nergens op. Die leraren daar ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mbo heeft een slechte invloed op je.
Ivoorkust vs Japan is wel een lekkere wedstrijd hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Engeland v Italië is naar 24:00 gegaan en Ivoorkust v Japan naar 03:00
ik ben voor polenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ik ga dit jaar het WK als voetballiefhebber beschouwen en niet als vieze nationalist.
Had ik dus met het EK 2 jaar terug. Maar stuk minder wedstrijden en allemaal 's avonds.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:17 schreef Pascalus het volgende:
Het kwam op zich wel goed uit dat ik mijn examens al achter de rug had voordat het WK begon. Ik heb lekker thuis op het bankie het hele WK gezien.
Zo bekijk ik elk WK. Ik gun het Uruguay dit jaar wel met Suarezgodquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ik ga dit jaar het WK als voetballiefhebber beschouwen en niet als vieze nationalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |