Ik vind eerder het gebrek aan zelfspot een beetje jammer. Voor de rest is het een goede jongen hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Rens gewoon een irritant jong.
WO was alleen nog wat statistiek, dat ging wel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oohja, wij hadden de meest kansloze rekentoets ooit.
Hoeveel nullen heeft een miljard?
Mbo, waar ben ik aan begonnen
Rekenen is zo achterlijk simpel. Alleen ben ik te lui om de maten (zoals are, meters en al die shit) uit mijn hoofd te leren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh jij krijgt het ook? Maar jij doet 4HAVOquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rekenen is zo achterlijk simpel. Alleen ben ik te lui om de maten (zoals are, meters en al die shit) uit mijn hoofd te leren.
De fukquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bedankt voor deze support.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als Rens iets post dan boeit het niemand. Onlogod heeft meer aanzien.
"Nu oprotten of ik gooi je eruit!"quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:44 schreef onlogisch het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)rliest_zijn_coolness
WTF![]()
![]()
![]()
vwo krijgt dat ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij krijgt het ook? Maar jij doet 4HAVO
Ik heb niet het gevoel dat Rens 'vrij' post. Hij geeft mij het gevoel dat hij onder dwang zulke debiele posts neerzet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind eerder het gebrek aan zelfspot een beetje jammer. Voor de rest is het een goede jongen hoor.
Op 4 havo krijg je wel moeilijkere vragen dan "Hoeveel nullen heeft een miljard?"quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo zat ik dus ook bij die toetsquote:
Hoeveel nullen zitten er in 10 miljard?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op 4 havo krijg je wel moeilijkere vragen dan "Hoeveel nullen heeft een miljard?"
Dat spoort echt niet.quote:
Ik heb het gevoel dat hij zichzelf daadwerkelijk stoer vindt en dat hij echt denkt dat we onder de indruk zijn van zijn 'stoere' hooliganschap.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat Rens 'vrij' post. Hij geeft mij het gevoel dat hij onder dwang zulke debiele posts neerzet.
Serieus ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo zat ik dus ook bij die toets.
En vragen als 68+15.
En dan nog van mensen uit je klas horen dat ze er moeite mee hadden
Rekenbladen invullen met 9*8 = 72 en al dat soort irritatieverwekkende sommetjes. Maar we zijn op het moment al meer bezig met de wat 'diepere' verhaaltjes sommen waarbij je veel informatie moet scheiden. Al heb je dat eigenlijk niet alleen bij rekenen maar wel bij meer rekenvakkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op 4 havo krijg je wel moeilijkere vragen dan "Hoeveel nullen heeft een miljard?"
Watquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo zat ik dus ook bij die toets.
En vragen als 68+15.
En dan nog van mensen uit je klas horen dat ze er moeite mee hadden
Ik heb mensen gekend die geen breuken konden vermenigvuldigen en dat volk deed universitaire studies.quote:
Maar hoe oud is Rens, 1 of 2 jaar ouder dan mij toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij zichzelf daadwerkelijk stoer vindt en dat hij echt denkt dat we onder de indruk zijn van zijn 'stoere' hooliganschap.
Nee ook 3F, net als JR.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik werk iedere week minimaal 50 uur. Ik zit gemiddeld op 56 uur en een beetje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, en daarna volgende week 54 uur.
RIP Inso.
Ja er waren mensen die echt niet wisten hoeveel nullen een miljard had. Maar die zijn sowieso niet bijster slim.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |