Ze dronken het puur.quote:
Nog niet klaar? Ik heb er al 2 seizoenen opzitten. Topshow.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks weer verder met House of Cards
Hoever ben je nu?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks weer verder met House of Cards
Lekker en met jou?quote:
Weekje niet gekeken vanwege voetbal en Game of Thrones begin.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoever ben je nu?
Zo'n geweldige serie
Ik ga zo weer even kijken of er nog wat leuks op Netflix staat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben bezig met een filmpje. Lone Survivor. Erg Amerikaans weer. Snel gefilmd en zo. Weliswaar best aardig hoor.
Ja kut.quote:
Je kon makkelijk na en voor het voetbal kijken hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weekje niet gekeken vanwege voetbal en Game of Thrones begin.
Ik ook, en daarna volgende week 54 uur.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja kut.
Ik moet morgen werken.
Hele weekend kapot als je zo een zaterdag moet werken.
Ik kijk dan meestal Pauw en Witteman en daarvoor heb ik bijles in schoolvakken gehad en maak ik zelf huiswerk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kon makkelijk na en voor het voetbal kijken hoor
Arrested developmentquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga zo weer even kijken of er nog wat leuks op Netflix staat.
Ik moet ook morgen werkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja kut.
Ik moet morgen werken.
Hele weekend kapot als je zo een zaterdag moet werken.
Bijles in welke vakken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk dan meestal Pauw en Witteman en daarvoor heb ik bijles in schoolvakken gehad en maak ik zelf huiswerk.
Omdat mijn docenten vaak kut zijn en ik iedere les wel in een onrustige klas zit. Ik heb zelf baat bij een rustige werksfeer in de klas. Maar mijn cijfers zijn ietwat onder de maat. Rond de 5.5, daar niet van. Maar ik heb het gewoon even nodig.quote:
Je gaat t leuk vindenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM vindt dat niet leuk.
Maar hij vindt ook de Lama's kut, dus ik geef het wel een kans.
Bij-les, goed gevondenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn, hoe doen die bijen dat nou precies met dat honing maken?
Goed bezig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat mijn docenten vaak kut zijn en ik iedere les wel in een onrustige klas zit. Ik heb zelf baat bij een rustige werksfeer in de klas. Maar mijn cijfers zijn ietwat onder de maat. Rond de 5.5, daar niet van. Maar ik heb het gewoon even nodig.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar je leert toch voor elke toets?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat mijn docenten vaak kut zijn en ik iedere les wel in een onrustige klas zit. Ik heb zelf baat bij een rustige werksfeer in de klas. Maar mijn cijfers zijn ietwat onder de maat. Rond de 5.5, daar niet van. Maar ik heb het gewoon even nodig.
Die bijen zijn meestal vies dik. Ze gaan op hun bureaustoel zitten, aan het einde van de les kleeft de bureaustoel van de honing. Hoe ze het doen, weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor mij is leren niet hetzelfde als iets begrijpen, pik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je leert toch voor elke toets?
Leren is voor de dommen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je leert toch voor elke toets?
Met sommige vakken zul je altijd moeite houden, dat heeft iedereen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij is leren niet hetzelfde als iets begrijpen, pik.
Hmf niet hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met sommige vakken zul je altijd moeite houden, dat heeft iedereen.
Met dat stampwerk op school leer je ook niks structureels. Dan leer je het voor een toets en ben je het daarna meteen vergeten.quote:
Lieve Oma?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
Spotify schotelt mij de debuutsingle van Jantje Smit voor.
Dit heeft Rens volgens mij vanmiddag gepost. Zonder reacties overigens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:44 schreef onlogisch het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)rliest_zijn_coolness
WTF![]()
![]()
![]()
Ik had het daar gisteren met een collega nog over, dat we niks meer weten van een vak als wiskunde.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dat stampwerk op school leer je ook niks structureels. Dan leer je het voor een toets en ben je het daarna meteen vergeten.
Ik vraag me af wat er vooraf is gebeurd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:44 schreef onlogisch het volgende:
WTF![]()
![]()
![]()
Dan ben ik nu al een stap verder dan Rensquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft Rens volgens mij vanmiddag gepost. Zonder reacties overigens.
Wiskunde was mijn hoogste cijfer op mijn eindexamen, maar ik zou nu niet zo uit de losse pols een som kunnen maken van het examen hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had het daar gisteren met een collega nog over, dat we niks meer weten van een vak als wiskunde.
Als Rens iets post dan boeit het niemand. Onlogod heeft meer aanzien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft Rens volgens mij vanmiddag gepost. Zonder reacties overigens.
Ik vind eerder het gebrek aan zelfspot een beetje jammer. Voor de rest is het een goede jongen hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Rens gewoon een irritant jong.
WO was alleen nog wat statistiek, dat ging wel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oohja, wij hadden de meest kansloze rekentoets ooit.
Hoeveel nullen heeft een miljard?
Mbo, waar ben ik aan begonnen
Rekenen is zo achterlijk simpel. Alleen ben ik te lui om de maten (zoals are, meters en al die shit) uit mijn hoofd te leren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh jij krijgt het ook? Maar jij doet 4HAVOquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rekenen is zo achterlijk simpel. Alleen ben ik te lui om de maten (zoals are, meters en al die shit) uit mijn hoofd te leren.
De fukquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bedankt voor deze support.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als Rens iets post dan boeit het niemand. Onlogod heeft meer aanzien.
"Nu oprotten of ik gooi je eruit!"quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:44 schreef onlogisch het volgende:
WTF![]()
![]()
![]()
vwo krijgt dat ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij krijgt het ook? Maar jij doet 4HAVO
Ik heb niet het gevoel dat Rens 'vrij' post. Hij geeft mij het gevoel dat hij onder dwang zulke debiele posts neerzet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind eerder het gebrek aan zelfspot een beetje jammer. Voor de rest is het een goede jongen hoor.
Op 4 havo krijg je wel moeilijkere vragen dan "Hoeveel nullen heeft een miljard?"quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo zat ik dus ook bij die toetsquote:
Hoeveel nullen zitten er in 10 miljard?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op 4 havo krijg je wel moeilijkere vragen dan "Hoeveel nullen heeft een miljard?"
Dat spoort echt niet.quote:
Ik heb het gevoel dat hij zichzelf daadwerkelijk stoer vindt en dat hij echt denkt dat we onder de indruk zijn van zijn 'stoere' hooliganschap.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat Rens 'vrij' post. Hij geeft mij het gevoel dat hij onder dwang zulke debiele posts neerzet.
Serieus ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo zat ik dus ook bij die toets.
En vragen als 68+15.
En dan nog van mensen uit je klas horen dat ze er moeite mee hadden
Rekenbladen invullen met 9*8 = 72 en al dat soort irritatieverwekkende sommetjes. Maar we zijn op het moment al meer bezig met de wat 'diepere' verhaaltjes sommen waarbij je veel informatie moet scheiden. Al heb je dat eigenlijk niet alleen bij rekenen maar wel bij meer rekenvakkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op 4 havo krijg je wel moeilijkere vragen dan "Hoeveel nullen heeft een miljard?"
Watquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo zat ik dus ook bij die toets.
En vragen als 68+15.
En dan nog van mensen uit je klas horen dat ze er moeite mee hadden
Ik heb mensen gekend die geen breuken konden vermenigvuldigen en dat volk deed universitaire studies.quote:
Maar hoe oud is Rens, 1 of 2 jaar ouder dan mij toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij zichzelf daadwerkelijk stoer vindt en dat hij echt denkt dat we onder de indruk zijn van zijn 'stoere' hooliganschap.
Nee ook 3F, net als JR.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik werk iedere week minimaal 50 uur. Ik zit gemiddeld op 56 uur en een beetje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, en daarna volgende week 54 uur.
RIP Inso.
Ja er waren mensen die echt niet wisten hoeveel nullen een miljard had. Maar die zijn sowieso niet bijster slim.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |