Ik denk het laatste.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hoort ze dan op de Wallen? Zal geen klantenbinder zijn dan. Of ze moet goed zijn in het geven van blowjobs zonder kunstgebit.
CKVquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kreeg op de havo geen vrijstelling voor CKV en maatschappijleer terwijl op de havo het hetzelfde was en ik daarop hele hoge cijfers had. Maatschappelijke stage had ik dan wel weer een vrijstelling voor. Gelukkig ben ik overgestapt naar het geweldige mbo___!
Ik hoop maar dat ze dit jaar niks organiseren als er een leuke pot op het WK isquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik moest naar zo'n gala toen Nederland tegen Uruguay speelde op het WK. Halve wedstrijd gemist.![]()
Maar die wereldkool van Gio kan ik me nog goed herinneren.
Toen studeerde ik alquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Op vrijdag 2 juli 2010 kreeg ik schoolvakantie van de basisschool. Die middag was Nederland v Brazilië.
Einde bericht.
Minder alcohol drinken, JR.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al mag ik misschien niet eens meer de les in omdat ik me zogenaamd misdraag in de les____
Jij bent wel veranderd van de depressieve eenling naar de populaire snelle vogel hé?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al mag ik misschien niet eens meer de les in omdat ik me zogenaamd misdraag in de les____
Ik heb toen een uiltje geknapt. Ik werd wakker in minuut 80 ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
De eerste helft van Nederland-Denemarken heb ik op het WK gemist omdat ik het pure aids vond om het op school te kijken. Gaan ze in je oor toeteren met vuvuzela's en je ziet niks.
Ik niet, hardop gelachen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb wel gejankt van verdriet na Nederland v Spanje.
Hoezo ben ik een populaire snelle vogel omdat ik de les niet meer in mag?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent wel veranderd van de depressieve eenling naar de populaire snelle vogel hé?
Ik heb nog heel lang slecht geslapen van die wedstrijd. Als Robben hem er nou godverdomme inschiet dan ben je kampioen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb wel gejankt van verdriet na Nederland v Spanje.
Meestal duels beginnen om 18:00 of 21:00 toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit WK alleen maar avond/nachtwedstrijden.
Alcohol drinken, chickies regelen, les uitgestuurd worden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een populaire snelle vogel omdat ik de les niet meer in mag?
Ik heb de helft van de wedstrijd in de tuin gezeten omdat ik de spanning niet aankon.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, hardop gelachen.
Wat een kutfinale was dat zeg, ging nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |