Mijn Maatschappijleerdocente hoort thuis op de Wallen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn maatschappij leraar was al in staat van ontbinding.
Ik niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben daar zowat de enige in. Algemene kennis over politiek is best goed in orde bij mij.
Ik heb die dagen opgevuld bij mijn oude basisschool. Beetje spelen in de zandbak.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bij ons kon je in de bibliotheek van Zwolle terecht als je zelf niets kon vinden. Moest je in de pauze boeken goed leggen.
Ja, dat waren nog eens tijden.
Ooh ik heb vrijstelling voor Nederlands.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nederlands. Iedere mbo niveau 4 opleiding moet dat toch doen?
Ze kunnen ook gewoon kijken wie er een account heeft op FOK!quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom je erachter wie er een beetje algemene kennis heeft ja.
Ah komt omdat je 3F op havo al hebt gedaan zeker.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik heb vrijstelling voor Nederlands.
pics.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Maatschappijleerdocente hoort thuis op de Wallen.
ik ook 4quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef Pascalus het volgende:
Shit, het is alweer 4 jaar geleden dat ik geslaagd ben voor de Havo. Lijkt wel gisteren.
Wat me echt eng zou lijken is als opeens blijkt dat een leraar van me hier een account heeftquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon kijken wie er een account heeft op FOK!
Niveau wat je beheerst op het gebied van rekenen en taal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef Pascalus het volgende:
Wat betekent 3F? Heb daar echt nog nooit van gehoord.
Shit, het is alweer 4 jaar geleden dat ik geslaagd ben voor de Havo. Lijkt wel gisteren.
Ze is 57 jaar... Of ben jij van de AOW-gerechtigden?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
pics.
Mijn typografie lerares is een geil mokkel, godverdomme daar wil ik wel even bijles van hebben
Ja, ik had het ook voor Engels maar daar heb ik wat meer moeite mee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah komt omdat je 3F op havo al hebt gedaan zeker.
2 jaar geleden. Diploma-uitreiking was met Duitsland-Italië op het EK, baalde als een stekker dat ik dat moest missen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:06 schreef Pascalus het volgende:
Wat betekent 3F? Heb daar echt nog nooit van gehoord.
Mijn diploma werd gelukkig gewoon opgestuurd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 jaar geleden. Diploma-uitreiking was met Duitsland-Italië op het EK, baalde als een stekker dat ik dat moest missen.
JR is necrofielquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze is 57 jaar... Of ben jij van de AOW-gerechtigden?
Waarom hoort ze dan op de Wallen? Zal geen klantenbinder zijn dan. Of ze moet goed zijn in het geven van blowjobs zonder kunstgebit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze is 57 jaar... Of ben jij van de AOW-gerechtigden?
Ik moest erheen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn diploma werd gelukkig gewoon opgestuurd.
Ik moest naar zo'n gala toen Nederland tegen Uruguay speelde op het WK. Halve wedstrijd gemist.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 jaar geleden. Diploma-uitreiking was met Duitsland-Italië op het EK, baalde als een stekker dat ik dat moest missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |