ja man jwzquote:
Ik werd als nerd bestempeld omdat ik een 9,9 voor Maatschappijleer had terwijl ik alleen een beetje actualiteit volg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen was serieus een vak waar je wat aan had in tegenstelling tot maatschappijleer
Heb je ook gelezen dat ik je best een goede jongen vindquote:
Ik eindige vorig jaar 4 met iets van 50 goals tegen. Wel 100x gescoord mja. Nu wel iets minder, want heerlijke verdedigersquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik scoor altijd wel veel maar ik krijg er ook redelijk veel tegen.
Geen 10 halen op een actualiteitentoetsquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik werd als nerd bestempeld omdat ik een 9,9 voor Maatschappijleer had terwijl ik alleen een beetje actualiteit volg.
Jammer dat het meestal wordt gegeven door hele linkse figuren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Goed en nuttig vak. Sta ik een zeven voor. Massamedia zijn we nu mee bezig.
Ja en dat hoor je bij mij dus heel erg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nederlands accent klinkt zo kut hè.
Wat is het verschil dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen was serieus een vak waar je wat aan had in tegenstelling tot maatschappijleer
Dat heb ik gefraudeerd, deed dat uit principe niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Maatschappelijke stage
Onder dwang vrijwilligerswerk doen (dus niet vrijwillig)
Dan kom je erachter wie er een beetje algemene kennis heeft jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik werd als nerd bestempeld omdat ik een 9,9 voor Maatschappijleer had terwijl ik alleen een beetje actualiteit volg.
Wij krijgen geen actualiteitentoets, Rens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen 10 halen op een actualiteitentoets
Maatschappelijke stage gingen ze toch ook weer schrappen toch? Echt ontzettende onzin.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dat hoor je bij mij dus heel erg.
[..]
Wat is het verschil dan?
[..]
Dat heb ik gefraudeerd, deed dat uit principe niet.
Ik had een leraar maatschappijleer die sprekend op Johan Derksen leek. Had een snor, hield van blues en zei altijd "not dun".quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen? Nooit gehad op de Havo.
Alleen maatschappijleer, wat een grap was dat. Die leraar sliep altijd in de les
Maatschappijwetenschappen is veel diepgaander, veel lezen en veel definities en shit.quote:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
JR ben je ook bezig met VIA-starttaal op 3F?
Gay. Makkelijke punten scoren was dat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij krijgen geen actualiteitentoets, Rens.
Daar hebben we het per seconde wijzer topic voor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom je erachter wie er een beetje algemene kennis heeft ja.
Ik ben daar zowat de enige in. Algemene kennis over politiek is best goed in orde bij mij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom je erachter wie er een beetje algemene kennis heeft ja.
Wij krijgen alleen in de toetsweken een toets van Maatschappijleer, 4 toetsen dus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gay. Makkelijke punten scoren was dat.
Ja het was echt bullshit. Ik had gewoon account verzonnen van zogenaamde voetbalcoach waar ik stage bij liepquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maatschappelijke stage gingen ze toch ook weer schrappen toch? Echt ontzettende onzin.
Bij ons kon je in de bibliotheek van Zwolle terecht als je zelf niets kon vinden. Moest je in de pauze boeken goed leggen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Maatschappelijke stage
Onder dwang vrijwilligerswerk doen (dus niet vrijwillig)
Mijn maatschappij leraar was al in staat van ontbinding.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik had een leraar maatschappijleer die sprekend op Johan Derksen leek. Had een snor, hield van blues en zei altijd "not dun".
Topshow
Jammer dat ik dat nooit heb gehad dan. Maar ik zat dan ook op een waardeloze school.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen is veel diepgaander, veel lezen en veel definities en shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |