Ooh ik niet. Voor de rest allemaal zesjes en voor Nederlands 7. Alleen voor economie een 5quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik voor bijna al m'n vakken op havo, alleen niet voor Nederlands en combinatiecijfer
Ik had een 10 voor Engels. Wat een grap was dat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik niet. Voor de rest allemaal zesjes en voor Nederlands 7. Alleen voor economie een 5
Ik ook. Havo was echt te makkelijk. Geen flikker voor uitgevoerd, zelfs niet voor de examens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik voor bijna al m'n vakken op havo, alleen niet voor Nederlands en combinatiecijfer
Ik ook niet, had ook geen school.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ook. Havo was echt te makkelijk. Geen flikker voor uitgevoerd, zelfs niet voor de examens.
Engels ben ik nooit goed in geweest. Maar examen tekst lezen was makkelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had een 10 voor Engels. Wat een grap was dat.
Hier op het VWO alles voldoende met een 6, 7 of 8. Dat waren tijden zeg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik niet. Voor de rest allemaal zesjes en voor Nederlands 7. Alleen voor economie een 5
Ik creëer ontzettend veel uitgelezen kansen met Ajax., alleen verlies ik iedere keer onterecht of ik speel gelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Southampton naar de titel leiden onder het genot van The Eagles
Voor de examens had leren ook geen zin. Het was allemaal inzicht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ook. Havo was echt te makkelijk. Geen flikker voor uitgevoerd, zelfs niet voor de examens.
Realistisch spel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik creëer ontzettend veel uitgelezen kansen met Ajax., alleen verlies ik iedere keer onterecht of ik speel gelijk.
Ik sprak beter Engels dan de mensen die mijn spraakvaardigheid moesten toetsen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engels ben ik nooit goed in geweest. Maar examen tekst lezen was makkelijk.
Alleen grammatica vind ik nog altijd lastig. Maar jij bent natuurlijk Engels dus het kost jou geen moeite
Ik heb een heerlijke tactiek. Ik scoor echt onwijs veel, alleen soms die standaard wedstrijdjes dat opeens alles tegenzit en de tegenstander opeens scoortquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik creëer ontzettend veel uitgelezen kansen met Ajax., alleen verlies ik iedere keer onterecht of ik speel gelijk.
[ afbeelding ]
Spitsen zijn overrated.
Ha, ik had een 9,5 op m'n examen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
8 op m'n havo diploma. wat een grap was dat, ging nergens over.
Jij gaat dood van het lachen als je mij Engels hoort praten denk ikquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik sprak beter Engels dan de mensen die mijn spraakvaardigheid moesten toetsen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat Rens 'vrij' post. Hij geeft mij het gevoel dat hij onder dwang zulke debiele posts neerzet.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat spoort echt niet.
[..]
Ik heb het gevoel dat hij zichzelf daadwerkelijk stoer vindt en dat hij echt denkt dat we onder de indruk zijn van zijn 'stoere' hooliganschap.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hoe oud is Rens, 1 of 2 jaar ouder dan mij toch?
Ik scoor altijd wel veel maar ik krijg er ook redelijk veel tegen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke tactiek. Ik scoor echt onwijs veel, alleen soms die standaard wedstrijdjes dat opeens alles tegenzit en de tegenstander opeens scoort.
Maatschappijwetenschappen? Nooit gehad op de Havo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Maatschappijwetenschappen was trouwens het enige vak met enige niveau op de havo.
Stijn is het hier vast mee eens.
Eens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Maatschappijwetenschappen was trouwens het enige vak met enige niveau op de havo.
Stijn is het hier vast mee eens.
Nederlands accent klinkt zo kut hè.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat dood van het lachen als je mij Engels hoort praten denk ik
Maatschappijwetenschappen was serieus een vak waar je wat aan had in tegenstelling tot maatschappijleerquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen? Nooit gehad op de Havo.
Alleen maatschappijleer, wat een grap was dat. Die leraar sliep altijd in de les
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |