zo'n beetje wel ja, doe het liever niet maar wilde nu niet lullig zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerste keer dat jij een topic opent of niet?
laatste keer dat hij een mooie vrouwen plaatste leverde het hem een ban op tochquote:Op donderdag 10 april 2014 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Tarado, doe die nina dobrev ofzo weg en voeg een moeie blondine erin aub. Of iets van jouw markt.
Waarom doe je het liever niet?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo'n beetje wel ja, doe het liever niet maar wilde nu niet lullig zijn
Ook dat jaquote:Op donderdag 10 april 2014 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
laatste keer dat hij een mooie vrouwen plaatste leverde het hem een ban op toch
Jip.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hier ook een bijbehorend filmpje van?
Ach so.quote:
Ach kijk, mayonaise.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach kijk, mayonaise.Hoezo niet? Het is hier toch geen Noord-Korea?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
wel een beetje bedorven melk maar moet toch kunnenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit mag nog gewoon hé, kan ook melk zijn.
Lans is vergeten welke gifjes hij postte heb ik het ideequote:Op donderdag 10 april 2014 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Dit mag nog gewoon hé, kan ook melk zijn.
Que?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe is die gevangenis serie met haar eigenlijk?
Een serie met alleen vrouwen is bedoeld voor vrouwen en daarom ook slecht.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet of dat eerste wel klopt maar het kan best slecht zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een serie met alleen vrouwen is bedoeld voor vrouwen en daarom ook slecht.
Welke?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oohja die staat in mijn lijst op Netflix.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Orange is the new black, welke anders.
Okquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind The Blacklist zo ontzettend heerlijk hé
Rens...quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan dat GOT gelul waar jullie het steeds over hebben.
Nou idd ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan dat GOT gelul waar jullie het steeds over hebben.
Nou Rens, hier bewijs je ons toch even flink het tegendeel. Chapeau.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Idd zeg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou Rens, hier bewijs je ons toch even flink het tegendeel. Chapeau.
Het ging puur even om de draak. Wtf hoe kan je dit soort series nou serieus nemen? Geen realiteitquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou Rens, hier bewijs je ons toch even flink het tegendeel. Chapeau.
Niet weten dat draken vroeger echt hebben bestaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het ging puur even om de draak. Wtf hoe kan je dit soort series nou serieus nemen? Geen realiteit
Niet weten dat je moeder een draak isquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet weten dat draken vroeger echt hebben bestaan.![]()
![]()
Ik ga toch geen discussie met je aan over GoT, want je hebt nog nooit een episode gezienquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het ging puur even om de draak. Wtf hoe kan je dit soort series nou serieus nemen? Geen realiteit
Jij hebt The Blacklist nooit gezien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga toch geen discussie met je aan over GoT, want je hebt nog nooit een episode gezien. Dus je weet waarschijnlijk toch niet waarover het gaat.
Ik geef toch ook nergens mijn mening over The Blacklist?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt The Blacklist nooit gezien.
Potverdrie! Schavuit!quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet weten dat je moeder een draak is![]()
![]()
Nee hoor. Heb ik nog in mijn dm staan. Als je blieft kan ik je er een doen toekomen?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lans is vergeten welke gifjes hij postte heb ik het idee
Vroeger keek ik bijna alles, nu probeer ik de bagger toch wel te skippen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij ook best wel veel series
Hoe staat 't met je studie Smoof?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vroeger keek ik bijna alles, nu probeer ik de bagger toch wel te skippen.
Uh, jawel.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is hier toch geen Noord-Korea?
Ik probeer meteen vanaf dat ik series ging kijken de bagger al te skippen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vroeger keek ik bijna alles, nu probeer ik de bagger toch wel te skippen.
Kan beter, maar niet heel slecht. Misschien toch maar eens een uurtje per week aan school zitten ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe staat 't met je studie Smoof?
Walking dead is de 2e helft van het laatste seizoen echt weer goed geworden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer meteen vanaf dat ik series ging kijken de bagger al te skippen.
Al kijk ik wel the Walking Dead, wat soms ook pure bagger is.
Gelukkig wel ja, anders was ik er echt mee gekapt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Walking dead is de 2e helft van het laatste seizoen echt weer goed geworden.
Oh nee dat is saai.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Orange is the new black, welke anders.
Hier zou de grote HMF wel raad mee weten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Ransomware. Encrypt alle bestanden tot je 500$ aan bitcoins overmaakt.
Mongolen.
Aight. Ik moet m'n thesis ook nog afmaken. Laatste loodjes wegen heel erg zwaar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan beter, maar niet heel slecht. Misschien toch maar eens een uurtje per week aan school zitten ofzo.
Zulke dingen mogen gewoon niet echt zijnquote:
Je had er ook eentje bij de grafkist tijdens een begrafenisquote:Op vrijdag 11 april 2014 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zulke dingen mogen gewoon niet echt zijn
DWDDquote:
Ben je dronken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:30 schreef RensAjacied het volgende:
Mr Probz pas kennen toen waves uitkwam. Mensen
Graag volledige film dm'enquote:
madquote:Op donderdag 10 april 2014 23:40 schreef Smoofie het volgende:
Tyron moet eens opdonderen met zijn Vampire Diaries fapmodelletjes
Mijn gezicht is heel kwetsbaar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:43 schreef Dven het volgende:
Ik heb over knut gedroomd. Was leuk om eens in rotterdam rond te hangen met hem. Wel was hij boos dat ik z'n gezicht had gezien
Wij moeten morgen werken Knut. Loonslaven dat we er lopen.quote:
Je zusje?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb gisteren trouwens iets illegaals gedaan.
Ik net nog. Of nu nog steeds eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb gisteren trouwens iets illegaals gedaan.
quote:
Torrent of nieuwsgroepen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik net nog. Of nu nog steeds eigenlijk.
Torrent. Een film. Hammer of the Gods (2013) - IMDbquote:
Het Vikingtopic?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Torrent. Een film. Hammer of the Gods (2013) - IMDb
Werd getipt in het Vikingstopic. Lage score dus moet wel goed zijn.
Vikings is een tvseriequote:Op vrijdag 11 april 2014 09:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het Vikingtopic?
Ik mag hopen dat dit een subforum is. Net als dat indianen subforum.
Vikings ken ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Vikings is een tvserieTopic staat in FTR. Ik zie nu ook iets over de nieuwe 24, even kijken.
Dat is eigenlijk best een grappig ideequote:Op vrijdag 11 april 2014 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vikings ken ik.
Vikings in zijn algemeen verdient een apart subforum.
Verdomme ik was het weer vergetenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij moeten morgen werken Knut. Loonslaven dat we er lopen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme ik was het weer vergeten
Iddquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij moeten morgen werken Knut. Loonslaven dat we er lopen.
Cool. Met lekker veel Varg Vikernes topics.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vikings ken ik.
Ik heb mijn baard al laten staan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool. Met lekker veel Varg Vikernes topics.
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme ik was het weer vergeten
Ja eigenlijk wel. Fascinerend volk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vikings ken ik.
Je bent zelf fascinerend.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Fascinerend volk.
BNW / Het kompas van de Vikingen
Het gras in de Arena lijkt er een keer aardig bij te liggen ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het lijkt goed weer te worden![]()
Al is zo'n doordenderende stofwolk ook altijd wel gaaf.
Deze grap is van niveau GGMM opper. Sorry.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gras in de Arena lijkt er een keer aardig bij te liggen ja.
Je ligt er zelf aardig bij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gras in de Arena lijkt er een keer aardig bij te liggen ja.
Ik hou graag met iedereen rekening.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze grap is van niveau GGMM opper. Sorry.
De morgenstond heeft goud in de mondquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker, want als een echte baas ga ik natuurlijk op de fiets.
Heb je al gespierde kuitenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker, want als een echte baas ga ik natuurlijk op de fiets.
Zonder dat lullig of betweterig te bedoelen is dat eerlijk gezegd geen subforum maar gewoon een topic. Ik had het over een Subforum. Iets compleet anders.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Fascinerend volk.
BNW / Het kompas van de Vikingen
Het komt wel een beetje lullig/betweterig over eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zonder dat lullig of betweterig te bedoelen is dat eerlijk gezegd geen subforum maar gewoon een topic. Ik had het over een Subforum. Iets compleet anders.
Ik zag toevallig gisteren dat er een 2e rij spieren op m'n kuit zichtbaar wordt. Het begin van deze dude aan de voorkant van zn kuiten zeg maarquote:
Dan ben ik helaas niet geslaagd in mijn opzet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het komt wel een beetje lullig/betweterig over eerlijk gezegd.
Mmm dat vind ik er eigenlijk een beetje eng uitzien. Teveel spieren is niet mooi.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zag toevallig gisteren dat er een 2e rij spieren op m'n kuit zichtbaar wordt. Het begin van deze dude aan de voorkant van zn kuiten zeg maar
[ afbeelding ]
Haha. Net of er BURAsL uit zijn reet komt. xDquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zag toevallig gisteren dat er een 2e rij spieren op m'n kuit zichtbaar wordt. Het begin van deze dude aan de voorkant van zn kuiten zeg maar
[ afbeelding ]
hmm. Dan kan het zomaar zijn dat je mij toch niet woest aantrekkelijk vindt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dat vind ik er eigenlijk een beetje eng uitzien. Teveel spieren is niet mooi.
Ik heb natuurlijk een foto nodig om dat te kunnen beoordelen he?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
hmm. Dan kan het zomaar zijn dat je mij toch niet woest aantrekkelijk vindt.
Daar vraag je me nog al wat zeg. Als hetero Hagenees support ik de localsquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan ben ik helaas niet geslaagd in mijn opzet.
Wie ben jij? Clubvoorkeur, leeftijd, woonplaats, geaardheid aub.
Zover ben ik nog lang niet hoor. Maar er mag nog wel iets bij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dat vind ik er eigenlijk een beetje eng uitzien. Teveel spieren is niet mooi.
En als het toch teveel spieren worden, ga je dan minderen? Of een andere sport erbij doen? Zwemmers hebben meestal wel mooie spieren vind ik, niet TE.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zover ben ik nog lang niet hoor. Maar er mag nog wel iets bij.
Die heb je allang jongen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk een foto nodig om dat te kunnen beoordelen he?
Begrijp ik. Maar het was gewoon een leuk onderwerp waar toevallig laatst een topic over geopend is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zonder dat lullig of betweterig te bedoelen is dat eerlijk gezegd geen subforum maar gewoon een topic. Ik had het over een Subforum. Iets compleet anders.
Hoe denk jij over een tweede ring op het ADO stadion?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar vraag je me nog al wat zeg. Als hetero Hagenees support ik de locals
Neuj. Maar t wordt niet teveel. De pros en mensen met dat soort foto's doen er ook nog allerlei krachttraining bij, squats enzo. Dat ga ik sowieso niet doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En als het toch teveel spieren worden, ga je dan minderen? Of een andere sport erbij doen? Zwemmers hebben meestal wel mooie spieren vind ik, niet TE.
niemand in dit topic inderdaad.quote:
Oké. Het is je vergeven. Ik heb het topic met veel plezier door gelezen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar het was gewoon een leuk onderwerp waar toevallig laatst een topic over geopend is.
Met Henk Fräser aan het roer lijkt me dit een serieuze optie. Iedereen weet de weg naar het Kyocera Stadion te vinden om te genieten van het spel dat de Groen Gelen op de mat leggen. Verdedigen is niet vies.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe denk jij over een tweede ring op het ADO stadion?
ik denk dat je zomaar eens gelijk zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gewoon niemand! Worden ze alleen maar jaloers
WAt denk je ervan dit weekend Lans?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik denk dat je zomaar eens gelijk zou kunnen hebben.
werken he.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
WAt denk je ervan dit weekend Lans?
Oh gelukkig maar. Pak van mijn hartquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Het is je vergeven. Ik heb het topic met veel plezier door gelezen.
Dat vind ik een rare uitdrukking. Wat moet ik van je hart pakken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Pak van mijn hart![]()
Ja, leuk he, dat kompas.
10-0 denk ik. Wat jij?quote:
de zware lastquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik een rare uitdrukking. Wat moet ik van je hart pakken?
laat dat maar aan mij over.quote:
Ik zie het eerder 10-0 worden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3-3
3-0 bij rust en dan 89 Pelle 90 Pelle 90+5 Pelle
Uit een dood spelmoment.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie frits philips eerder de winnende goal maken.
dat lijkt me onmogelijk aangezien die dood is. Muerte. Tod. Décčs. Morte. Death.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie frits philips eerder de winnende goal maken.
Dan weet je ook hoe ik over de 10-0 denkquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
dat lijkt me onmogelijk aangezien die dood is. Muerte. Tod. Décčs. Morte. Death.
WE PRATEN NA ZONDAG NOG WEL EENS BETWETER.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan weet je ook hoe ik over de 10-0 denk
Als t 10-0 wordt praat ik nooit meerquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WE PRATEN NA ZONDAG NOG WEL EENS BETWETER.
Ik liet me gaan. Sorry.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als t 10-0 wordt praat ik nooit meer
Fucking smerigquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
puur natuurquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dikker dan mijn middel man
mooi is het niet maar het straalt wel power uitquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
Ah bah dat is zo lelijk he? Het lijkt de Hulk wel.
Je bent zelf twee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog twee uur voordat het weekend is.
http://www.documentairenet.nl/review/liefde-en-seks-japan/quote:Liefde en seks in Japan
In Nederland merken we elk jaar meer de effecten van de vergrijzing. Toch kan het altijd nog wel erger, zoals in Japan, een land dat letterlijk op sterven ligt. Het land heeft meer inwoners van boven de 65 jaar en het laagste aantal inwoners van onder de 15 jaar ter wereld. Uit deze documentaire van Vice blijkt dat de Japanners in deze financieel moeilijke tijden relaties, huwelijken en kinderen op een laag pitje zetten, allemaal dingen die veel te veel tijd kosten volgens de gemiddelde Japanner.
Wel bestaat er nog steeds vraag naar liefde, genegenheid en seks als goedkope ontsnapping. Ryan Duffy van Vice werd op pad gestuurd om dit fenomeen te onderzoeken, dit leidde hem naar de knuffel cafe’s van Tokyo en de door de Yakuza (Japanse mafia) opgezette bordelen. In de documentaire, die ook bekend is onder de titel “The Japanese Love Industry”, blijkt ook wel weer dat Japan het land bij uitstek is voor mensen met een hardcore fetisj.
zullen ze de Spanjaarden tegen elkaar laten loten?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:36 schreef Versegeren het volgende:
over 2 en een half uur weekend
over 24 min de CL-loting
Ik vrees dat het Bayern v Real & Atleti v Chelsea wordt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
zullen ze de Spanjaarden tegen elkaar laten loten?
denk het welquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
zullen ze de Spanjaarden tegen elkaar laten loten?
Ze hebben me nodigquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://www.documentairenet.nl/review/liefde-en-seks-japan/
Knut
Ik ben trouwens ook wel eens naar een lovehotel geweestquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://www.documentairenet.nl/review/liefde-en-seks-japan/
Knut
ik hoop het niet, finale Bayern-Real zou top zijn al gun ik het Atletico ook nog welquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:37 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Ik vrees dat het Bayern v Real & Atleti v Chelsea wordt.
Zeikerd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent zelf lelijk geworden.
Waar is je ADO UI?
Het liefst heb ik Real v Atleti + Bayern v Chelseaquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop het niet, finale Bayern-Real zou top zijn al gun ik het Atletico ook nog wel
Jammer dat je dat hier niet hebt, in Hong Kong heb je dat ook maar in Brasil nog meerquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook wel eens naar een lovehotel geweestHuur je per uur. Enorm bed met trilstand, spiegels, allerlei massage prutjes, luxe badjassen, badkamer met jacuzzi waar we in konden zwemmen...
Wel 3 leuke uren gehad.
Ik weet wel dat er enkele hotels aan de rand van Utrecht kamers per uur aanbieden. Maar dat zijn nog steeds gewone hotelkamers natuurlijk, niet puur gericht op het hebben van seks met je vriendin, vrouw, minnares, whatever.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat je dat hier niet hebt, in Hong Kong heb je dat ook maar in Brasil nog meer
Zou wel handig zijn, misschien gat in de markt. Eentje in Adam zou wel succesvol zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat je dat hier niet hebt, in Hong Kong heb je dat ook maar in Brasil nog meer
Dat klinkt best goed! Bij de vd Valk op de A4 hebben ze ook kamers met zwembad, maar die kun je helaas niet per uur huren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook wel eens naar een lovehotel geweestHuur je per uur. Enorm bed met trilstand, spiegels, allerlei massage prutjes, luxe badjassen, badkamer met jacuzzi waar we in konden zwemmen...
Wel 3 leuke uren gehad.
Oh ja en op de gang een automaat met vibrators. En gratis bier![]()
Is dit account niet origineel genoeg? Meer accounts heb ik niet beste man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu hebben wij ruzie.
En denk maar niet dat ik niet weet wat je originele account is.
Die zijn er, maar dan moet je het meisje er bij nemen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, misschien gat in de markt. Eentje in Adam zou wel succesvol zijn.
Hahaha oke.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is dit account niet origineel genoeg? Meer accounts heb ik niet beste man.
Echt extreem romantisch dit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Lovehotelhill
[ afbeelding ]
Kies je kamer
[ afbeelding ]
typische kamer
[ afbeelding ]
Maar waarom niet batman thema
[ http://img406.imageshack.us/img406/1090/dentisteroomwe4.jpg (copy/paste deze link) ]
Of met tandartsstoel
Aldus Stijn met 30 accounts.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:51 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Wat ben je soms toch een intens treurig figuur.
Misschien willen ze wel de liefde bedrijven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat moet je met romantiek als je allebei weet dat je gewoon gaat neuken.
Jij moet echt eens wat aan je imago doen. Ik druk me nog voorzichtig uit als ik zeg dat iedereen behalve Tyron je chagarijnige gedrag van de laatste weken strontbeu is.quote:
Ik heb het serieus een keer overwogen met een bevriende makelaar die er wel een pand voor had maar we hebben het niet gedaan omdat dit soort business ook meteen criminelen aantrekt die je handel dan voor een zacht prijsje over willen nemen, zie Yab Yum.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, misschien gat in de markt. Eentje in Adam zou wel succesvol zijn.
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel de liefde bedrijven.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat moet je met romantiek als je allebei weet dat je gewoon gaat neuken.
Ja Knut. Harteloze barbaar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel de liefde bedrijven.
Ik verdenk Tyron er daarom sterk van een kloon van GGMM te zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet echt eens wat aan je imago doen. Ik druk me nog voorzichtig uit als ik zeg dat iedereen behalve Tyron je chagarijnige gedrag van de laatste weken strontbeu is.
Ik druk me voorzichtig uit als ik zeg dat dat me echt geen ene reet boeit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet echt eens wat aan je imago doen. Ik druk me nog voorzichtig uit als ik zeg dat iedereen behalve Tyron je chagarijnige gedrag van de laatste weken strontbeu is.
Houd je maar groot!quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik druk me voorzichtig uit als ik zeg dat dat me echt geen ene reet boeit.
Ok, dan donder je maar op.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik druk me voorzichtig uit als ik zeg dat dat me echt geen ene reet boeit.
Ja, want dat bepaal jij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, dan donder je maar op.
Daar is de deur.
[ afbeelding ]
We zijn hier overgestapt op een democratie en als ik de meerderheid achter me heb, wat in dit geval slechts een formaliteit is, dan ben jij genoodzaakt op te donderen ja.quote:
Zal GGMM het aandurven het op een poll aan te laten komen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zijn hier overgestapt op een democratie en als ik de meerderheid achter me heb, wat in dit geval slechts een formaliteit is, dan ben jij genoodzaakt op te donderen ja.
Hier in mijn huis ook niet, ik ben de baasquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:03 schreef Smoofie het volgende:
Het woord democratie komt niet voor in Noord-Fok.
Jij bent dan ook alleen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in mijn huis ook niet, ik ben de baas
wrap met kip en een met paling.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Broodje selerijsalade broodje komijnekaas
ter info
ik heb ook een mimeleonia.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
Broodje kaas, broodje cervelaatworst en een mineola.
En mijn eten voor vanavond is ook al klaar, hoeft alleen nog maar de oven in, wel een hoop afwas zometeen.
/dagboek
Bedankt voor deze enerverende informatiequote:Op vrijdag 11 april 2014 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Broodje selerijsalade broodje komijnekaas
ter info
Dubbele boterhammen of enkel?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze enerverende informatie
Ik eet momenteel 5 boterhammen.
2 met American Filet
2 met Sandwichspread
1 met Ham
En ik heb straks nog wat kipfilet gemarineerd in tandoori wat ik ga verorberen
Einde bericht.
Het was een stap met kip en een broodje met paling. Pica wordt moeilijk.quote:
ZOOO KOEKOEK BOEM dat ziet er zeker lekker uit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit.
Maak vanavond maar een foto van wat er van over is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was een stap met kip en een broodje met paling. Pica wordt moeilijk.
wit of bruin brood?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze enerverende informatie
Ik eet momenteel 5 boterhammen.
2 met American Filet
2 met Sandwichspread
1 met Ham
En ik heb straks nog wat kipfilet gemarineerd in tandoori wat ik ga verorberen
Einde bericht.
Filet Americain op een boterham is wel vreemd. Maar oké.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wit, vandaar wat extra kipfilet van gisteravond. Anders trek ik de middag niet
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Filet Americain op een boterham is wel vreemd. Maar oké.
Filet Americain op een boterham is wel vreemd
[..]
Er gaat geen week voorbij dat ik dat niet eet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er gaat geen week voorbij dat ik dat niet eet.
Is een van de saaiste salades. Mijn favoriet is de tonijn wasabi salade.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had dus een Italiaanse bol met selerijsalade en ik moet zeggen dat ik dan de 1e hap heel lekker vind maar tegen het einde is het toch een beetje veel van hetzelfde.
Die zit bij de FIFA he.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blatter nog met een paar leuke grappen?
Haha. Toen pas? Keek je voorheen gewoon niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
De dag dat ik de Eredivisie officieel door de ondergrens zag zakken.
Ik weigerde het te erkennenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Toen pas? Keek je voorheen gewoon niet?
quote:Utrechtse sekszone met 162 peeskamers kost half miljoen
Bewaar Door: redactie
11-4-14 - 11:39 bron: AD/Utrechts Nieuwsblad
© AD.
utrecht De Utrechtse gemeenteraad heeft gisteravond groen licht gegeven voor een nieuwe prostitutiezone in Overvecht. Er komt ruimte voor maximaal 162 peeskamers vlakbij de gesloten seksboten aan het Zandpad.
Bewoners van Overvecht zijn fel tegen de terugkomst van prostitutie in de wijk vanwege de jarenlang ervaren overlast. Een politieke meerderheid van D66, GroenLinks, PvdA en SP begrijpt die zorg, maar vindt de groenstrook langs de Einsteindreef de beste plek in de stad.
De gemeente steekt een half miljoen euro in het voorbereiden van de nieuwe sekszone. Marktpartijen moeten de cabins gaan bouwen en exploiteren. Er komt een overleggroep met bewoners die structureel de veiligheid bespreekt.
Een andere plek aan de rand van de stad voor raamprostitutie, zoals bewoners van Overvecht willen, is volgens D66 geen optie. Selma Bas: 'Een industriegebied is niet wenselijk vanwege veiligheid van prostituees.'
CDA, ChristenUnie en Stadsbelang Utrecht stemden tegen.
In het altijd gezellige Overvecht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
UtregHypermoderne neukzone jonguh.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
De dag dat ik de Eredivisie officieel door de ondergrens zag zakken.
Door die goal neemt Lexie nog steeds alle ballen vol op de slofquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen wist je dat het tegenovergestelde waar was.
LEXIEINORANJE ohohohohohquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Door die goal neemt Lexie nog steeds alle ballen vol op de slof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |