Er gaat geen week voorbij dat ik dat niet eet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Filet Americain op een boterham is wel vreemd. Maar oké.
Oké?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Filet Americain op een boterham is wel vreemd. Maar oké.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er gaat geen week voorbij dat ik dat niet eet.
Is een van de saaiste salades. Mijn favoriet is de tonijn wasabi salade.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had dus een Italiaanse bol met selerijsalade en ik moet zeggen dat ik dan de 1e hap heel lekker vind maar tegen het einde is het toch een beetje veel van hetzelfde.
Die zit bij de FIFA he.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blatter nog met een paar leuke grappen?
Haha. Toen pas? Keek je voorheen gewoon niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
De dag dat ik de Eredivisie officieel door de ondergrens zag zakken.
Ik weigerde het te erkennenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Toen pas? Keek je voorheen gewoon niet?
quote:Utrechtse sekszone met 162 peeskamers kost half miljoen
Bewaar Door: redactie
11-4-14 - 11:39 bron: AD/Utrechts Nieuwsblad
© AD.
utrecht De Utrechtse gemeenteraad heeft gisteravond groen licht gegeven voor een nieuwe prostitutiezone in Overvecht. Er komt ruimte voor maximaal 162 peeskamers vlakbij de gesloten seksboten aan het Zandpad.
Bewoners van Overvecht zijn fel tegen de terugkomst van prostitutie in de wijk vanwege de jarenlang ervaren overlast. Een politieke meerderheid van D66, GroenLinks, PvdA en SP begrijpt die zorg, maar vindt de groenstrook langs de Einsteindreef de beste plek in de stad.
De gemeente steekt een half miljoen euro in het voorbereiden van de nieuwe sekszone. Marktpartijen moeten de cabins gaan bouwen en exploiteren. Er komt een overleggroep met bewoners die structureel de veiligheid bespreekt.
Een andere plek aan de rand van de stad voor raamprostitutie, zoals bewoners van Overvecht willen, is volgens D66 geen optie. Selma Bas: 'Een industriegebied is niet wenselijk vanwege veiligheid van prostituees.'
CDA, ChristenUnie en Stadsbelang Utrecht stemden tegen.
In het altijd gezellige Overvecht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
UtregHypermoderne neukzone jonguh.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
De dag dat ik de Eredivisie officieel door de ondergrens zag zakken.
Door die goal neemt Lexie nog steeds alle ballen vol op de slofquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen wist je dat het tegenovergestelde waar was.
LEXIEINORANJE ohohohohohquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Door die goal neemt Lexie nog steeds alle ballen vol op de slof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |