Nou Rens, hier bewijs je ons toch even flink het tegendeel. Chapeau.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Idd zeg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou Rens, hier bewijs je ons toch even flink het tegendeel. Chapeau.
Het ging puur even om de draak. Wtf hoe kan je dit soort series nou serieus nemen? Geen realiteitquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou Rens, hier bewijs je ons toch even flink het tegendeel. Chapeau.
Niet weten dat draken vroeger echt hebben bestaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het ging puur even om de draak. Wtf hoe kan je dit soort series nou serieus nemen? Geen realiteit
Niet weten dat je moeder een draak isquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet weten dat draken vroeger echt hebben bestaan.![]()
![]()
Ik ga toch geen discussie met je aan over GoT, want je hebt nog nooit een episode gezienquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het ging puur even om de draak. Wtf hoe kan je dit soort series nou serieus nemen? Geen realiteit
Jij hebt The Blacklist nooit gezien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga toch geen discussie met je aan over GoT, want je hebt nog nooit een episode gezien. Dus je weet waarschijnlijk toch niet waarover het gaat.
Ik geef toch ook nergens mijn mening over The Blacklist?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt The Blacklist nooit gezien.
Potverdrie! Schavuit!quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet weten dat je moeder een draak is![]()
![]()
Nee hoor. Heb ik nog in mijn dm staan. Als je blieft kan ik je er een doen toekomen?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lans is vergeten welke gifjes hij postte heb ik het idee
Vroeger keek ik bijna alles, nu probeer ik de bagger toch wel te skippen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij ook best wel veel series
Hoe staat 't met je studie Smoof?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vroeger keek ik bijna alles, nu probeer ik de bagger toch wel te skippen.
Uh, jawel.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is hier toch geen Noord-Korea?
Ik probeer meteen vanaf dat ik series ging kijken de bagger al te skippen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vroeger keek ik bijna alles, nu probeer ik de bagger toch wel te skippen.
Kan beter, maar niet heel slecht. Misschien toch maar eens een uurtje per week aan school zitten ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe staat 't met je studie Smoof?
Walking dead is de 2e helft van het laatste seizoen echt weer goed geworden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer meteen vanaf dat ik series ging kijken de bagger al te skippen.
Al kijk ik wel the Walking Dead, wat soms ook pure bagger is.
Gelukkig wel ja, anders was ik er echt mee gekapt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Walking dead is de 2e helft van het laatste seizoen echt weer goed geworden.
Oh nee dat is saai.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Orange is the new black, welke anders.
Hier zou de grote HMF wel raad mee weten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Ransomware. Encrypt alle bestanden tot je 500$ aan bitcoins overmaakt.
Mongolen.
Aight. Ik moet m'n thesis ook nog afmaken. Laatste loodjes wegen heel erg zwaar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan beter, maar niet heel slecht. Misschien toch maar eens een uurtje per week aan school zitten ofzo.
Zulke dingen mogen gewoon niet echt zijnquote:
Je had er ook eentje bij de grafkist tijdens een begrafenisquote:Op vrijdag 11 april 2014 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zulke dingen mogen gewoon niet echt zijn
DWDDquote:
Ben je dronken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:30 schreef RensAjacied het volgende:
Mr Probz pas kennen toen waves uitkwam. Mensen
Graag volledige film dm'enquote:
madquote:Op donderdag 10 april 2014 23:40 schreef Smoofie het volgende:
Tyron moet eens opdonderen met zijn Vampire Diaries fapmodelletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |