Mijn gezicht is heel kwetsbaar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:43 schreef Dven het volgende:
Ik heb over knut gedroomd. Was leuk om eens in rotterdam rond te hangen met hem. Wel was hij boos dat ik z'n gezicht had gezien
Wij moeten morgen werken Knut. Loonslaven dat we er lopen.quote:
Je zusje?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb gisteren trouwens iets illegaals gedaan.
Ik net nog. Of nu nog steeds eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb gisteren trouwens iets illegaals gedaan.
quote:
Torrent of nieuwsgroepen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik net nog. Of nu nog steeds eigenlijk.
Torrent. Een film. Hammer of the Gods (2013) - IMDbquote:
Het Vikingtopic?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Torrent. Een film. Hammer of the Gods (2013) - IMDb
Werd getipt in het Vikingstopic. Lage score dus moet wel goed zijn.
Vikings is een tvseriequote:Op vrijdag 11 april 2014 09:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het Vikingtopic?
Ik mag hopen dat dit een subforum is. Net als dat indianen subforum.
Vikings ken ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Vikings is een tvserieTopic staat in FTR. Ik zie nu ook iets over de nieuwe 24, even kijken.
Dat is eigenlijk best een grappig ideequote:Op vrijdag 11 april 2014 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vikings ken ik.
Vikings in zijn algemeen verdient een apart subforum.
Verdomme ik was het weer vergetenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij moeten morgen werken Knut. Loonslaven dat we er lopen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme ik was het weer vergeten
Iddquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij moeten morgen werken Knut. Loonslaven dat we er lopen.
Cool. Met lekker veel Varg Vikernes topics.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vikings ken ik.
Ik heb mijn baard al laten staan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool. Met lekker veel Varg Vikernes topics.
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme ik was het weer vergeten
Ja eigenlijk wel. Fascinerend volk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vikings ken ik.
Je bent zelf fascinerend.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Fascinerend volk.
BNW / Het kompas van de Vikingen
Het gras in de Arena lijkt er een keer aardig bij te liggen ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het lijkt goed weer te worden![]()
Al is zo'n doordenderende stofwolk ook altijd wel gaaf.
Deze grap is van niveau GGMM opper. Sorry.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gras in de Arena lijkt er een keer aardig bij te liggen ja.
Je ligt er zelf aardig bij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gras in de Arena lijkt er een keer aardig bij te liggen ja.
Ik hou graag met iedereen rekening.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze grap is van niveau GGMM opper. Sorry.
De morgenstond heeft goud in de mondquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker, want als een echte baas ga ik natuurlijk op de fiets.
Heb je al gespierde kuitenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker, want als een echte baas ga ik natuurlijk op de fiets.
Zonder dat lullig of betweterig te bedoelen is dat eerlijk gezegd geen subforum maar gewoon een topic. Ik had het over een Subforum. Iets compleet anders.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Fascinerend volk.
BNW / Het kompas van de Vikingen
Het komt wel een beetje lullig/betweterig over eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zonder dat lullig of betweterig te bedoelen is dat eerlijk gezegd geen subforum maar gewoon een topic. Ik had het over een Subforum. Iets compleet anders.
Ik zag toevallig gisteren dat er een 2e rij spieren op m'n kuit zichtbaar wordt. Het begin van deze dude aan de voorkant van zn kuiten zeg maarquote:
Dan ben ik helaas niet geslaagd in mijn opzet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het komt wel een beetje lullig/betweterig over eerlijk gezegd.
Mmm dat vind ik er eigenlijk een beetje eng uitzien. Teveel spieren is niet mooi.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zag toevallig gisteren dat er een 2e rij spieren op m'n kuit zichtbaar wordt. Het begin van deze dude aan de voorkant van zn kuiten zeg maar
[ afbeelding ]
Haha. Net of er BURAsL uit zijn reet komt. xDquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zag toevallig gisteren dat er een 2e rij spieren op m'n kuit zichtbaar wordt. Het begin van deze dude aan de voorkant van zn kuiten zeg maar
[ afbeelding ]
hmm. Dan kan het zomaar zijn dat je mij toch niet woest aantrekkelijk vindt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dat vind ik er eigenlijk een beetje eng uitzien. Teveel spieren is niet mooi.
Ik heb natuurlijk een foto nodig om dat te kunnen beoordelen he?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
hmm. Dan kan het zomaar zijn dat je mij toch niet woest aantrekkelijk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |