Daar vraag je me nog al wat zeg. Als hetero Hagenees support ik de localsquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan ben ik helaas niet geslaagd in mijn opzet.
Wie ben jij? Clubvoorkeur, leeftijd, woonplaats, geaardheid aub.
Zover ben ik nog lang niet hoor. Maar er mag nog wel iets bij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dat vind ik er eigenlijk een beetje eng uitzien. Teveel spieren is niet mooi.
En als het toch teveel spieren worden, ga je dan minderen? Of een andere sport erbij doen? Zwemmers hebben meestal wel mooie spieren vind ik, niet TE.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zover ben ik nog lang niet hoor. Maar er mag nog wel iets bij.
Die heb je allang jongen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk een foto nodig om dat te kunnen beoordelen he?
Begrijp ik. Maar het was gewoon een leuk onderwerp waar toevallig laatst een topic over geopend is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zonder dat lullig of betweterig te bedoelen is dat eerlijk gezegd geen subforum maar gewoon een topic. Ik had het over een Subforum. Iets compleet anders.
Hoe denk jij over een tweede ring op het ADO stadion?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar vraag je me nog al wat zeg. Als hetero Hagenees support ik de locals
Neuj. Maar t wordt niet teveel. De pros en mensen met dat soort foto's doen er ook nog allerlei krachttraining bij, squats enzo. Dat ga ik sowieso niet doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En als het toch teveel spieren worden, ga je dan minderen? Of een andere sport erbij doen? Zwemmers hebben meestal wel mooie spieren vind ik, niet TE.
niemand in dit topic inderdaad.quote:
Oké. Het is je vergeven. Ik heb het topic met veel plezier door gelezen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar het was gewoon een leuk onderwerp waar toevallig laatst een topic over geopend is.
Met Henk Fräser aan het roer lijkt me dit een serieuze optie. Iedereen weet de weg naar het Kyocera Stadion te vinden om te genieten van het spel dat de Groen Gelen op de mat leggen. Verdedigen is niet vies.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe denk jij over een tweede ring op het ADO stadion?
ik denk dat je zomaar eens gelijk zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gewoon niemand! Worden ze alleen maar jaloers
WAt denk je ervan dit weekend Lans?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik denk dat je zomaar eens gelijk zou kunnen hebben.
werken he.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
WAt denk je ervan dit weekend Lans?
Oh gelukkig maar. Pak van mijn hartquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Het is je vergeven. Ik heb het topic met veel plezier door gelezen.
Dat vind ik een rare uitdrukking. Wat moet ik van je hart pakken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Pak van mijn hart![]()
Ja, leuk he, dat kompas.
10-0 denk ik. Wat jij?quote:
de zware lastquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik een rare uitdrukking. Wat moet ik van je hart pakken?
laat dat maar aan mij over.quote:
Ik zie het eerder 10-0 worden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3-3
3-0 bij rust en dan 89 Pelle 90 Pelle 90+5 Pelle
Uit een dood spelmoment.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie frits philips eerder de winnende goal maken.
dat lijkt me onmogelijk aangezien die dood is. Muerte. Tod. Décčs. Morte. Death.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie frits philips eerder de winnende goal maken.
Dan weet je ook hoe ik over de 10-0 denkquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
dat lijkt me onmogelijk aangezien die dood is. Muerte. Tod. Décčs. Morte. Death.
WE PRATEN NA ZONDAG NOG WEL EENS BETWETER.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan weet je ook hoe ik over de 10-0 denk
Als t 10-0 wordt praat ik nooit meerquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WE PRATEN NA ZONDAG NOG WEL EENS BETWETER.
Ik liet me gaan. Sorry.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als t 10-0 wordt praat ik nooit meer
Fucking smerigquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zag toevallig gisteren dat er een 2e rij spieren op m'n kuit zichtbaar wordt. Het begin van deze dude aan de voorkant van zn kuiten zeg maar
[ afbeelding ]
puur natuurquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dikker dan mijn middel man
mooi is het niet maar het straalt wel power uitquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
Ah bah dat is zo lelijk he? Het lijkt de Hulk wel.
Je bent zelf twee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog twee uur voordat het weekend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |